Zobudilo ma hlasné búchanie na dvere.
"Čo je?!" zamručal som unavene.
Pretrel som si oči a prevrátil sa na chrbát. Odhrnul som pri tom plachtu z môjho tela a uvedomil si, že mám len spodný diel pyžama.
Niekto vošiel dnu, ale keďže som mal okuliare na stolíku, ktorý bol oproti posteli, všetko bolo rozmazané.
"Chim, stávaj," počul som Taehyungov hlas. Vďaka bohu, hneď ako zbadal, že šmátram do vzduchu, podal mi okuliare.
"Díky," nasadil som si ich a všimol si jeho strapaté hnedé vlasy. "Ešte si nebol v kúpelni? Vyzeráš akoby ti na hlave hniezdil vrabec."
"Nie si na tom o nič lepšie," vyceril zuby a odišiel z izby.
Vstal som a prešiel do kúpeľne, ktorá bola naproti mojej izbe. Ak na Taeho hlave bol vrabec, na mojej vybuchla bomba. Blond vlasy sa mi ešte stále vlnili z toľkých nátačok, čo na mňa dala kaderníčka pred troma dňami v BigHite.
***
Po raňajkách sme všetci siedmy vychádzali z apartmánu. Čakalo už na nás auto, tak sme do kufra hodili len naše tašky s oblečením.
Počas tréningov sa spotíme tak, akoby sme stáli pod vodopádom. Haruki (špičkový choreograf z Japonska) nám dáva zabrať, nesťažujem sa, tanec milujem rovnako ako spev, ale aj tak cítim ako sa mi po každom tréninku chvejú svaly.
Asi o 15 minút sme boli pred BigHitom. Namjoon hneď okomentoval počasie.
"Dnes by sme mohli radšej vonku behať. Vyzerá to na slnečný deň," nahlas vzdychol.
J-Hope a Jin prikývli na súhlas a Yoongi si veľmi ubolene vzdychol: "Prosím, len beh nie."
Musel som sa zasmiať na jeho reakcii a Taehyung sa pridal. Jungkook, nás maknae, nechápal a na tom sme sa s Taem smiali ešte viac.
"Chlapci, dnes pôjdete trochu von," oznámil Haruki v telocvični. "Už je aj teplejšie a trochu vzduchu vás nezabije, však Yoongi?"
Min Yoongi - slávny rapper, skladateľ a klavirista z Daegu; stál v Puma teniskách a myslel na to, ako veľmi chce byť v ďalšom živote kameň, aby nemusel nič robiť a nikto by od neho nič nežiadal.
S Taehyungom sme sa snažili nerozrehotať ale pri Yoongiho výraze to skutočne nešlo.
A tak BTS:
- Jungkook (Jeon Jungkook, hlavný spevák, our maknae, Seagull, International Playboy),
- V (Kim Taehyung, vedľajší vokál, model, Gucci boy),
- Jimin (Park Jimin, hlavný vokál, ChimChim, Jimin-ie, Mochi),
- RM (Kim Namjoon, leader, rapper, RapMonster, God of destruction, DanceMonster),
- J-Hope (Jung Hoseok, main dancer, rapoer, J-Dope, J-Horse, happy virus, sunshine),
- Suga (Min Yoongi, rapper, Min Suga, Agust D, Genius, Swag Master, INFIRES MAN)
- Jin (Kim Seokjin, vedľajší vokál, Pink Princess, Eomma Jin, Dad jokes Master, Blowing Kiss Master, Worldwide handsome, old man); vydali na dobrodružnú cestu životom.Hi, guys!
Toto je moja prvá fanfikcia, tak dúfam, že sa Vám bude páčiť.
Prvá časť je len takým odrazovým mostíkom do hlavného príbehu. Bude to celé písané z Jiminovho pohľadu ale občas sa môže vyskytnúť aj niekto ďalší... XD že by nejaká dievčina? O.O Uvidíme, čo z toho vylezie.
Potešia ma akékoľvek dotazy k príbehu, správy, a hlavne Vaše názory a komentáre. ✌Už Ste videli BURN THE STAGE? Chytí Vás to veľmi za srdce ( je to heartattack) a budete si vylievať emócie, ale oplatí sa to pozrieť. 💗
WE ARE B-T-S !!!
YOU ARE READING
YOUR SMILE. [PARK JIMIN; FF; SK]
FanfictionPark Jimin je členom skupiny BTS ( 방탄소냔단, Bangtan Sonyeondan). Stali sa vo svete fenoménom, dostali KPOP do celého sveta. Každý deň tvrdo na sebe pracujú, prekračujú svoje hranice aby potešili svoje fanúšičky/fanúšikov - ARMY. Jimin však jedneho d...