Izabel Torn vagyok! 18 éves és most az én naplomat fogod olvasni! Augusztust egybe foglalom mert nem sok időm volt az írásra !
Augusztus 1-31.
Minden akkor kezdődött amikor jelentkeztem egy 4 éves gimibe! Fel is vettek szerencsére! Az osztálytalálkozon még nem figyeltem fel RÁ! Ez igy ment minden nap!! Ugyan azok a szürke hétköznapok jöttek egymás után! Aztán eljött az osztály tábor napja!! Ő persze minden lanynak elcsavarta a felyét ! Kivéve persze az enyémet ! Nem tagadom tényleg jol nézett ki és eszméletlen helyes volt !! De én túl nagyképűnek találtam! Nekem nem jött be !! Még!!
Nekem a haverja tetszet Alex! Na?? Kitalálod kiről van szó?? Hat persze hogy Cortezról! Az akkori barátnőim arrol áradoztak nekem milyen hellyes ,úristen milyen jól néz ki!! Elegem volt Cortezból ! A nevét sem akartam hallani !! Latni nem akartam ,ami nehezen ment mivel évfolyam társam volt !! Ahhhh..... Kiidegelt a gyerek és az is hogy a barátnőim leszartak miatta !! Nagyon büszke voltam magamra , mert én voltam az egyetlen lány akinek nem csavarta el a fejét ez a bizonyos SRÁC!
Akkor meg 10-en voltunk az osztályban ! De tizedikre 12-en lettünk! Jött 1 lany és 1 srác a masik osztálybol ide hozzánk!! A lány mára a barátnőm !! Igen Sara Nastaról van szó! De a srácot selyteni se selytettem ki ! Nagyon reméltem hogy Alexről van szó! Elképzeltem vele az első alkalmat !! Kidudorodó erek , borosta,izmos hát,váll,boxer!! Huuuuu..... Meg álmottam az esküvőt is ! Én hófehér csipkés ruhában ő pedig !!! Ő tiszta fekete öltönyben,nyakkendőben,lakk cipőben! Fuu....a liba bőr szaladgál a hátamon!! Imadtam még elképzelni is ! Aztán ez az álom füstbe ment és a meglepetés erelye nagyon durván ért!! Ugyanis Cortez volt aki át jött az osztályunkban! Még mindig nagyon utálom a srácot !! Aztán még jobban megutáltam , mert angolon a melletem lévő helyre osztották be !! Áááá....!! Borzalmas volt !! Egész órán folymatosan dumált a haverjaival! Egyszerűen nem hagyta hogy oda figyeljek az órára! Már ott tartottam hogy lepofozom és elküldöm melegebb égtájra beszélgetni!!Kedden történt hogy elkésett az óráról és büntetőt kellett írnia! Akkor történt hogy elsőnek hozzám szólt !!! Angolon ! Amikor ez 1 éretségi tantárgy! Na mindegy ! Segitséget kért tőlem ,mert ugye "menőéknél" nem szokás tanulni! Elgondolkodtam rajta! Ha segítek lehet hogy lebukok és én is kapok 1-est , de ha nem segítek akkor meg az egész osztály piszkalni fog azért mert nem segítettem neki ! Hát jó ! Legyen! Segítettem neki! A 2. Tételből irt hat én lesúgtam neki az egészet! A tanár még aznap kijavította neki és 5-re irta meg !! IRTAM MEG!!!!!! Haza felé menet elmontam Saranak ami történt ! Nagyon boldog volt hogy a barátnője a suli legmenőbb , leghelyesebb srácának segített!! És titokba én is büszme voltam magamra ! Persze nem azért mert segítettem Corteznek ,hanem mert 5-re tanultam meg amit meg kellet !! Haza kisértem Sarat aztán haza mentem !! Amikor haza értem bekapcsoltam a gépem és tanultam ! Már nagyon untam az egészet !! Tanulás után felmentem a netre ! És meglepetésemre 1 ismerősnek jelölés érkezett!! Ki mastól hát a mi kis Cortez barátunktól! Nem igazoltam vissza neki ! Aztán jött 1 üzim ! Ki mastól hát Corteztől! Meg köszönte hogy segítettem neki angolon és hogy igazoljak nyugottan vissza neki nem fog meg enni ! Azt hittem ebben a pillanatban hogy megölöm és érzékeim szerint rák vörös lettem ! Na persze nem azért mert éreztem valamit iránta ! Legalább is azt hittem !
Ezek után folyt minden a rendes kerékvágásba! Ugyan azok a szürke napok ! Cortez ! Jaj ne !! Én is elkaptam a Cortez név emlegetését !! Remélhetőleg elmúlik! Iskola! Meccsek ! Stb.