* Мислите на Ема***Усещах допир по лицето си , който се премести върху косата ми ,галейки я нежно ,но целувката ме събуди окончателно.
-Хайде скъпа , трябва да тръгваме автобусът ни чака -погали ме отново Джъстин.
-Добре, ставам -сънено се изправих в полулегнало състояние и дръпнах щорите на прозореца , който се намираше точно до леглото , така си мечтая да закова едно плътно перде на този пуст прозорец !Джъстин явно беше готов ,затова слезе при останалите ,аз отидох в банята и се стараех да съм бърза .Багажа ми беше готов ,така че от мен се изискваше да се облека ,да го хвана "под ръчичка "и да сляза долу . Облякох светло сините си дънки, кафявата си блуза с многобройни черни надписчета по нея, обух любимите ми черни маратонки на "adidas" и си наметнах черното горнище пак на същата марка .Сресах косата си и понеже не я бях изправяла или третирала по никакъв начин , а я бях вързала на кокче докато спях , сега се беше накъдрила .Вече спокойно можех да сляза при другите .Щом се показах по стълбите, Амбър се затича към мен с насълзени очи и ме прегърна .
-Хей, моля те недей така - да очакваше се ,вече и моите очи бяха пълни със сълзи ,прегърнах я с колкото сила имах .
-Добре , добре спирам - избърса с ръка последните сълзи , които току що щяха да се плъзнат по бузите й.
Прегърнах Иан и излязохме от къщата ,а отпред ни чакаше автобусът . Шофьорът ни отвори вратата и ние се качихме , имах чувството ,че съм в апартамент не в автобус , имаше бял диван с черна масичка, имаше две легла ,малка кухничка и съответно баня с тоалетна .
Седнахме на дивана, като преди това си оставихме багажа на леглата .
-Джъстин, така и не попитах къде ще имаш концерти .-обърнах се към него и оставих телефона си на масата .
-Първо ще пообиколим Европа, държави като Германия,Полша,Украйна,Румъния и България ,след това ще обиколим Америка и сме готови .
- Това ще отнеме доста време?
- Няколко месеца .
-Ето, че приключението започва ....
ESTÁS LEYENDO
Ню Йорк-ска Любов(with Justin Bieber)
FanficДве момичета копнеещи за постигането на една цел и тя е точно тази ,да учат в музикален университет в New York . Очаква ли ги любов за която дори не са мечтали през живота си или точно обратната? Потопете се в Ню Йорк-ска Любов , за да разберете...