κεφάλαιο 3

960 12 4
                                    

  Το μαυρο τζαμι του αυτοκινητου κατεβαινει αργα και μεσα βλεπω...  

Ωππ το γκομενακι απο την ταξη μου... Θα πρεπει να την παρακαλεσω... εεε εννοω να της την πεσω για να με παρει μαζι της... σιγα καλε παιχνιδακι. Με κοιταει με το ενα φρυδι σηκωμενο και λογικο αφου ειμαι σαν βρεγμενη γατα. Ακομη και με αυτο το ειρωνικο χαμογελο ειναι μουναρα...

Hannah: Βρε βρε να τος και ο γαμιας του σχολειου... Τι κανουμε μες τη βροχουλα σαν παπι εισαι καημενε😂😂

Αχ δεν μ'αρεσει να με ειρωνευονται αλλα ελα που επεσα στην αναγκη της... Θα την στρωσω που θα παει... Λοιπον Λουκ κρατα την ψυχραιμια σου και μη την βρισεις 1 2 3 ουφφφ το βρηκα: puppy eyes ετσι πεφτουν ολες...

Luke: Eεε ειχα μια μικρη ατυχια μωρε να τοση δα.... 

της ειπα με γλυκο τροπο αλλα και σεξυ ταυτοχρονα ;)

Hannah: Μικρη οσο αυτη εκει κατω?  λεει γελοντας και δειχνει τον jeremy

Ναι τι θελετε ετσι λεω το ξερετε ποιο θα σας το δειξω μετα θα χαρει να σας γνωρισει μωρα μου;) Τελος παντων ειπα οτι θα ειμαι καλος και προσπερασα το προσβλητικο σχολειο της miss perfection  ναι διακρινετε την ειρωνεια.

Luke: Εμ προς τα που πας; Θα μπορουσες να με πεταξεις μεχρι την κοντινη πιατσα για να παρω ταξι; 

Εκεινη δεν ειπε τιποτα απλα μου εγνεψε να μπω στο αυτοκινητο. 

Στην αρχη κανεις δεν μιλουσε. Γυρισαμε ταυτοχρονα και οι δυο και ομολογω να πω πως ενιωσα αμηχανα... Τι; το πιστεψατε αντε καλε ποτε ενιωσα εγω αμηχανα για να νιωσω τωρα... Τελος παντων της εγνεψα για να μιλησει πρωτη αλλα εκεινη ειπε

Hannah: Οι κυριες προηγουνται και γελασε.... αχχ κρατηστε με θα την σκοτωσω... καταπινω τα νευρα μου και της χαμογελαω δεν θελω να με πεταξει εξω... Αποφασισε  να παρει τον λογο και να μη μου σπασει αλλο τα νευρα...

Hannah: Να με φωναζεις Hannah οχι Αννα οπως ειπε ο πουστης το πρωι. Στο λεω γιατι μου τη σπαει να με φωναζουν ετσι γκεγκε.

Αχ μη μου μιλας εμενα με υφακι μη σου γαμησω τιποταα.... οχι οτι με χαλαει βεβαια το αντιθετο αλλα σιγα μη της την πεσω θα το παρει πανω της η βλαχαρα.

Luke: Οκαυ το πηρα το μηνυμα Αννουλαα.. της λεω με ενα αθωο βλεμμα ολο υποσχεσεις...

Εκεινη αυτοματα σταματαει το αμαξι και αρχιζει να φωναζει

Hannah: ΓΑΜΩΤΟ ΣΟΥ ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ? ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΒΕΣ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΜΕ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΕΤΣΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΛΟΥΚΑΚΟ?

Touch me if you can baby🔥Donde viven las historias. Descúbrelo ahora