Sen ve harry evlisinizdir ve bir çocuk bekliyorsunuzdur.Sen sabah uyanırsın ve çok heyecanlısındır çünkü bebeğinizin cinsiyetini öğreniceksinizdir.Sen hızlı bir şekilde duş alırsın ve üstüne beyaz bir badiyle tulum giyersin saçlarını kurutursun ve kurdale şeklinde mavi benekli bir toka takarsın.Aşağı inersin ve Harrt 'nin dergileri incelediğini görürsün."Ne yapıyorsun aşkım?"Harry sana bakar ve o her zammki can alıcı gülümsemesiyle"bebeğimize kıyafetler bakıyorum kelebeğim şunlara baksana çok tatlılar" der ve sana pembe bir elbise gösterir.Sen hafif somurtursun çünkü bebeğinizin erkek olmasını istiyorsundur.Yan sayfadaki papyonlu bir takımı elinle gösterirsin"bence bu daha güzel eğer bir oğlumuz olursa çok yakışıcağına eminim."Harry hayır anlamında kafasını sallar ve "bence bir kızımız olucak ve tıpkı annesi gibi güzel olucak der."Sen ona ciddi bir şekilde bakarsın ve bir kaşını havaya kaldırarak"görücez bakalım bugün her şey belli olucak."Harry "anlaştık o zaman .Şimdi söyle bakalım kelebeğim sana kahvaltıda ne hazırlayim ?"Sen onun yeşil gözlerine bakarak gülümsersin ve"sen ne yapsan yerim Haroldum😀"Harrt "pekala o zaman Harry beyin mutfağınına hoşgeldiniz."der ve sana güzel bir kahvaltı hazırlar.Birlikte karşılıklı kahvaltınızı yaparsınız.Harry senden daha çok heyecanlıdır ve bunu sana belli etmemeye çalışır.Birlikte doktora gidersiniz.Doktor çok sevecan bir kadındır.Seni alır ve kontrole başlar.O sırada Harry elini sımsıkı tutar.Doktor tatlı bir gülümsemeyle "anlaşılan çok heyecanlısınız Harry Bey.Sonuçta bir kız babası olmak kolay değil!"Harry ve sen "kız"kelimesini duyunca birbirnize bakarsınız.Harry"bir kızımmı olucak şimdi?"doktar"evet bir kızınız olucak hem de gayet sağlıklı görünüyor."Doktordan çıkarsınız ve Harry tatlı bir edayla"bak sana demiştim aşkım kız diye" "tamam Harry ya senin istediğin oldu işte hem ben kız da olsa erkek de olsa bebeğimizi çok sevicem"dersin.Harry sana sarılır ve "bende kelebeğim,hem istersen oğlan çocukta yaparız sıkma canını."sen küçük bir kahka atar ve elini karnına koyarak"bu bana yeter"dersin.Birlikte o günün verdiği güzel bir mutlulukla alışverişe gidersiniz.
İyi hayal etmeler.😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Styles ile (giftli)Hayal Et
FanficO resimlerin en güzeli onu hayallerinde yaşat