O týden později
Ráno mě probudilo Camovo jemné hlazení po tváři. Poprvé jsme spali u něho ve vile. Minulý týden jsme byli na návštěvě u Cama. Oznámili jsme jim, že spolu chceme jet do Česka a problém s tim nikdo neměl. Máme poslední týden tady v LA, protože potom jedeme do Česka. Už jsme předběžně vybírali nějaký být nebo dům, ale zatím se nám nic moc nelíbilo. Mysleli jsme, že bychom si koupili nějaký menší domeček, ale potom jsme usoudili, že je to zatím zbytečný.
Jako první vztal Cam. Šel se osprchovat a já zatím ležela v posteli a prohlížela jsem si sociální sítě. Po asi čtvrt hodině přišel Cam a začal si ze skříně vybírat oblečení. ,,Zlato?" Řekla jsem ,,Ano princezno?" Odpověděl.
,,Co kdybychom dneska šli ještě něco nakoupit než pojedeme do Česka. Slíbila jsem doma, že něco přivezu." Řekla jsem. ,,Jo, tak můžeme aspoň ti zase něco koupím." Řekl a podíval se na mě flirtujícím pohledem. ,,Came ty jsi zlatíčko." Odpověděla jsem mu.Po asi hodině jsme teda vyjeli nakupovat. Musím říct, že kdykoliv řídí Cam dost se bojím, že někde nabouráme, protože jezdí strašně rychle. Přijeli jsme k obchodnímu centru a zaparkovali jsme. Vzala jsem si kabelku a ruku v ruce jsme šli nakupovat. ,,Came dneska jdeme koupit něco tobě, vždycky se nakupuje pro mě, tak dneska se bude nakupovat pro tebe." Řekla jsem. ,,Je to nutný? Já nic nechci, chci koupit něco tobě." Jako prvně jsme šli do nějakého sportu, kde jsme Camovi koupili Nike tričko a šedé kraťasy. Ještě jsme mu koupili černé boty od Vans a šli nakupovat pro moje rodiče a sestru. Mojí milovaný sestře jsem koupila kabelku a triko, pro tátu jsme vybrali triko Adidas, protože nás nic jiného nenapadlo a mamce jsme koupili voňavku od Chloé. ,,Zlato, ty jsi si nic nekoupila, pojď jdeme ti něco vybrat." Řekl Cam a tak jsme šli. Nejprve jsme zašli do Zary, kde jsem si koupila růžové krátké šaty a Cam mi jak jinak vybral spodní prádlo. Když jsme měli nakoupeno, tak jsme jeli už domu.
Přijeli jsme domů asi v půl čtvrté a já si šla za Tinou nahoru k Nashovi. Chvilku jsme si povídali a ona potom jela s Nashem na večeři, a tak já jsem šla za Camem. Hrál zase nějakou hru. Obejmula jsem ho zezadu a on odložil ten herní ovladač či co, shodil mě na gauč a začal mě lechtat. ,,Came ne to lechtá." ,,A co za to?" Odpověděl a pustil mě. Já jsem si na něj sedla obkročmo a zeptala se. ,,Nepustíme si nějaký film?" ,,A co kdyby jsme jen tak leželi." A tak jsem jenom kývla a lehla jsem si vedle něj. Pochvilce jsem se k němu otočila na bok a opřela si hlavu o jeho rameno. Potom jsem ve svých vlasech cítila jemné polibky, tak jsem si na něj sedla opět obkročmo a dala mu dlouhou pusu.
Začali jsme se líbat, začal mi svlékat tílko, šortky a tudíž už jsem byla jenom ve spodním prádle. Bylo to nefér, a tak jsem z něho rychle sundala tričko i kalhoty. Pořád jsme se líbali, on mi potom sundal i spodní prádlo a potom já jemu. Uviděla jsem jeho velkýho kamaráda, kterým do mě ihned vjel. Začal přirážet a stále jsme se líbali. Líbáním se přesunul na můj krk, kde mě stále jemně líbal. Rukama mi mačkal prsa. Když se za stálého líbání přesunul na má prsa, tak mi začal kousat bradavky, vtom jsme se oba udělali a svalili se vedle sebe na gauč.
-----------------------------------------------------------
Takže dneska trošku ostřejší. Snad se bude líbit.
Ahojky lásky 😘
ČTEŠ
Holiday in LA -Cameron Dallas- DOKONČENO
RomansaPříběh o 17ti leté holce Katy, která pochází z České republiky. Její rodiče ji vždycky koupili, co jí v očích viděli, ale tentokrát, když se s kamarádkou Tinou rozhodli, že pojedou na prázdniny do LA museli si peníze našetrit samy.To, ale ještě n...