Defne karsilacaklari umuyordu ama bu kadar çabuk olacaklarini tahmin etmiyor du malesef sedef bula bula koca İstanbul 'da demirin oldugu barı bulmuştu.
Kocaman derin bir nefes alip arkasini döndü.Demir hiç degismemisti , hemen toparlanip arkami bakmadan bar kismina yoneldim ,
barmen e yaklasip " biraz önce telefonla aradığınız bayanin arkadaşı yım acaba mümkün se hemen onu alip barmenin göster digi yerden sedefi alip " barin çıkış ina dogru ilerledim demirle aynı havayi daha fazla bulunamiyacaktim .Onun yaptıkları halen dün gibi aklım daydı. Bardan çıktıktan sonra korumalardan birsine bize araba çağırmasını istedim , 5 dakika sonra taksimiz gelmişti , tam sedefi bindirdikten sonra binecekken birisi elimden tuttu , bu el demirin eliydi arkama baktımda elimi elinden kurtarmaya çalışıyorum dum ne nafile bırakmıyor du.
"ELIMI BIRAKK !!! "diyordum ama nafile bırakmıyor du sadevr gözleri yle içimi eriten bakışlar atıyor du.
"Biraksana elimi demir , taksi bekliyor lanet olsun birak "
"Neden burdasın ? içerde neden sana seslendimde cevap vermedin , neden tanıma mizliktan geldi haa söyle "
"Niye mi ? halen bana bu soruyu sorabilmene şaşırıyorum bir insan bu kadar edepsiz olurmuş pes diyorum sana demir"
"Güldürme beni defne neden burdasın benim olduğumu bile bile geldin degil mi ? buraya senden bu kadari nı beklemezdim söyle halen beni unutamadin degil mi ? "
Defne nin birden bire kahkalar atmasına şasıran demir " Beni dinle demir akhan seni unutalı okadar sular aktı sen kendini begenmiş piçin tekisin egon o kadar yukselmiş seni ama biliyor musun ? beni lanet olası o odada bir notla ayrıldığı mızı soyledinden beri çok zaman geçti bide hiç kimse vazgeçilmez degildir aynen benim senden vazgeçtigim gibi " elini kurtarip taksiye bindi,
Demir halen defnenin o sözleri aklindaydi "Kimse vazgeçilmez değil dir aynı benim senden vazgeçtigim gibi " bu sözler demirin beynine bayloz gibi inmiş oldu . daha birşey beklemeden içeriye masalarina dogru ilerlerledi.
Defne perişan dı, demire söyledikleri sozlerin bir kısmı dogruydu ama şu konuda haksız dı, kalbi halen ona aitti daha ilk gördüğüm gibi onun için çarpı yordu , içler acısı bu durumda aglamak gelemiyordu o gözyaşı lari tam tersine gönlüne akıttı , içinde kapıyamadığı yaralara tuz basmış oluyordu , yanında omzu sedefin yaslanmiş arkadaşına baktı ,en sonunda evine vardığında hemen nur teyzeden alıp evlerine kapısını açtı, bugün yaşadıkları son olmuyacakti anlamıştı sedef allah bir kapı yı kapatir digerini acardı ,
# # # # # # # # # # # #
Demirin gözünden ;
Gecenin devamı nda halen defnenin dedikleri aklını kurcalıyordu , defne ondan vazgeç emezdi buna izin vermem beni unutaması izin vermiyecen öğün gec e olanlardan sonra goncayı da alıp hemen odalarina çıktı lar üstüne degiştirdikten sonra hemen yanına gonca sırnaştı onla hiç çekemiyecekti " Gonca şu elini atmaktan vazgeç seni hiç cekemiycem "
Biraz sonra goncani yastık gini eline alıp odadan çıktı , onunla sonra ilgilenir di , o basit işti bir çicek o gece uyuya madı , gözünü her kapattiginda aklına defne geliyordu , hiç degismemisti halen o tanıdığı kızdı, onun gönlü nu alabilir di benim demir akhan sa bu zamana kadar kaç kadın kendi cazibesinden kurtulabilmişti ki o kurtulsun , defne beni ben geliyorum.
Merhabalar yeni bölüm heyo ;) nasıl siniz görmüyeli ;) özledim sizi hehehe hepinize iyi ramazan lar :) diliyorum canlar görüş mek üzere vote veren yorum yazan herkese bol bol teşekkür ederim ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Şarkısı
Подростковая литератураelimde alımdı davetle dogru oldugunu anladım,davetin üstünde demir akhan oldugunu gördümde herşey yalan degildi gerçekti demir başkasıyla evleniyordu,kalbim artık dayanmıyodu,sevdigim adamın beni sevmemesimi yoksa başka birsiyle evlenmesi beni daha...