Prológus

1K 31 1
                                    

Sziasztok, a nevem Lina Ross 17 éves vagyok. Egy átlagos lány vagyok aki London utcáin éli minden napjait. Persze ezt nem szó szerint kell érteni, van hol laknom. A szüleim nagyon kedvesek és mindig mindent megtettek azért, hogy szép életem legyen. Szeretnék ha középiskola után továbbtanulnék, de én nem látom sok értelmét neki hiszen szerintem időpocsékolás. Barátnőm Amy mindenben segít és támogat. Teljesen jól kiegészítjük egymást. Ha bármi baj van tudom, hogy rá mindig számíthatok.
London sötét utcáit jártam. Olyan 11 körül lehetett mikor éppen Amytől hazafelé tartottam, és egy nagy fekete furgon hirtelen befékezett. A nagy zajtól hirtelen megijedtem de nem nagyon törődtem vele. De mikor már láttam, hogy három álarcos ember száll ki belőle a szívem elkezdett hevesen verni. Éreztem hogy engem akarnak így teljes erőmből elkezdtem futni ahogy csak bírtam. Lábaim szélsebesen szedték egymás után magukat, közben azt ordibáltam "SEGÍTSÉG". De mind hiába. Erősebbek és gyorsabbak voltak. Karomat megfogta az egyik aki rögtön tette kezét a számra, majd a másik kettő lefogott és vonszoltak be a kocsiba. A szemeim könnybe lábadtak. Ilyen helyzetben az ember mindig csak a legrosszabbakra tud gondolni. Megerőszakolnak, megölnek vagy akár a testrészeimre pályázhattak. Így, hogy a kezükbe voltam bármit tehettek volna velem. Ahogy betettek a kocsiba az egyik rögtön ült a kormány mögé indította a kocsit és nyomta neki a gázt. A másik kettő ott fogott engem. Valamelyik egy fecskendőt tartott a kezében majd hirtelen a vénámba szúrtak vele. Ezután minden elhomályosodott...

Foglyod lettemWhere stories live. Discover now