Rano jsem se vzbudila v 6 hodin chtěla jsem jít ještě na chvíli spát ale už mi to nešlo. Vztala jsem s postele a vydala se do koupelny kde jsem se umyla a na líčila se, šla jsem zpět do pokoje a oblékla se.
Majda už byla vzhůru takže šla po mě hned do koupelny. Vzala jsem si svůj mobil a projížděla jsem soc. Sítě po chvíli mi prislo upozornění že Marcus & Martinus přidali příspěvek fotku kde bylo že za par hodin to vypukne.
Položila jsem telefon na stůl a seběhla dolů do kuchyně kde to vonělo snídaní. Sedla jsem si ke stolu a na to hned přišla i Majda, takže jsme se najedli a vyběhly zpět do pokoje.Po 20 minutach..
Zavolala na nás mamka ze už budem vyjíždět tak jsme se šli rozloučit s tetou a šli čekat do auta. V pul 8 jsme vyjeli a v 9 hodin jsme byly na místě.
Jsme tu a zatřepala jsem z Majdou protože zase usla.Z pohledu Majdy:
Nasedli jsme do auta já si nandala sluchátka a usla. Po hodině a pul me budí Verča že už jsme tu.S Majdou jsme vybehly před arénu kde ještě skoro nikdo nebyl, byly tam asi dvě holky, tak jsme šli za nimi a seznámili se snimi, byly moc fajn. Mamka tam s náma nesla šla se projít do centra a koupit nám jídlo a piti, aby jsme nemusely od tamtut odcházet.
To jsme ještě předtím koncertem měly M&G a ještě par holek co už tam bylo. Staly jsme tam už asi 5 hodin poslouchaly písničky od kluků zpívaly a dělaly plno dalších blbostí.
Za dvě hodiny by měl být Meet and Greet kam s Majdou jdeme už se moc těšíme a nemůžeme se dočkat.
Tak dlouho jsme čekaly až je uvidíme osobně a popovídame si nima uděláme pár fotek a ono se to nakonec stane.Tak další část je tu. Je trochu kratší ale snad nevadí dneska jsem moc nestíhala. Ale na pokračování se těšte zítra. ❤
A doufám že se vám to líbí.
ČTEŠ
Sny se plní. Marcus & Martinus.
FanfictionDvě nejlepší kamarádky se chystají na koncert Marcuse & Martinuse. A to co se stane to se časem dozvíte.