Pa... Rucak je super ustvari prosao. Nismo o tome vise ni pricali, vec samo o cijeloj toj suradnji te sam ustvari shvatila da treba jos dosta vremena dok ne bude sve gotovo. Sljedece sto moramo je snimiti pjesmu, a za to vrijeme ce se smisljati spot, a onda ce se i to snimati.
,,Jel se sad vracamo natrag?"-pitala sam kad smo izlazili iz restorana.
,,Ne ide mi se."-odgovorio je.
,,Pa danas nismo nista ni napravili."-mislila sam da ce se ono dvoje ljutiti jer smo otisli, a nista nismo napravili.
,,Nema veze, ionako nam nije puno ostalo."-rekao je bezbrizno.
,,Pa nije..."-potvrdila sam i tom trenu mi je zazvonio mobitel, zvala me Sophia.
,,Vratile smo se u L.A. Zelim da se odmah vidimo."-rekla je zapovijedno, a kao da mi nesto zeli reci i to pod hitno.
,,Ajme da! Proslo je vec tjedan dana. Jedva sam cekala da se vratite, sve zelim cuti. Odmah krenite kod mene, sad cu i ja doci."-rekla sam i usli smo u auto.
,,Ti nisi kod kuce?"-pitala me.
,,Ne."
,,A nego gdje?"
,,Ajde poklopi. Vidimo se uskoro."-poklopila sam bez da sam joj odgovorila na pitanje.
,,Vratile su se?"-pitao me Juan kao da mu je zao jer cu sad otici kad sam spremala mobitel u torbu.
,,Da, cak sam i zaboravila kad se trebaju vratiti."-priznala sam i sama sebi zacudila.
,,Kako ti se to moglo dogoditi?"-rekao je sarkasticno.
,,Pa kad mi ti stalno pilis zivce, kako necu?"-salila sam se, naravno, ma da je bila istina.
,,Sad sam jos ja kriv."-uvrijedjeno je rekao.
,,Pa kad sam najvise s tobom i onda me najvise ljutis."-objasnila sam mu.
,,Ti si tvrdoglava i zato se posvadjamo."
,,Kakve veze sad moja tvrdoglavost ima?"-ozbiljno, kakve veze to sad ima?
,,Uporno mi ne dopustas da ti objasnim neke stvari i zelis da je po tvome."
,,To ti zelis da se ja tebi prilagodjavam."-sad smo se vec poceli svadjati.
,,Evo opet. Necu vise nista reci, sutit cu."-nije se htio svadjati, a ja uopce nisam odgovorila na to te sam takodjer usutila.
I kako smo krenuli prema mojoj kuci, nismo nista rekli vise. Stvarno me sve to zivciralo, ali barem imam materijala za sutrasnje osjecaje, zar ne? Sutra krece ona hladnoca i ne namjeravam popustiti. Trenutno sam jedva cekala da vidim svoje dvije najbolje prijateljice i to je sve sto sam u sljedecem trenutku mislila.
,,Tu smo..."-njegov glas ne trgnuo iz razmisljanja dok se auto zaustavljao.
,,Dobro... Vidimo se sutra."-rekla sam i izasla iz auta i krenula prema vratima.
Naravno da mu nisam zahvalila, ako cemo realno, nemam na cemu zahvaljivati. Samo sam odmahnula glavom kako bih zaboravila na njega i usla u kucu. Usla sam u dnevnu gdje su me Helena i Sophia vec nestrpljivo cekale. Potrcala sam prema njima i one su tad ustale i cvrsto smo se zagrlile sve tri.
,,Kako ste mi falile..."-rekla sam nostalgicno i onda smo se razdvojile i sjele na kauc.
,,I ti nama. Tako si nam falila tamo. Bilo je dosadno bez tebe."-pozalila se Sophia.
,,A daj, bilo vam je odlicno. Sigurno bolje nego meni ovdje..."-rekla sam zamisljeno.
,,Molim, molim? Slusam... Sta se dogodilo?"-ubacila se Helena.
,,Problemi sa Spanjolcem?"-pitala je Sophia nesigurno.
,,Da... I on je Kolumbijac."-ispravila sam ju.
,,Isto! Prica spanjolski."-odmahnula je rukom.
,,No, sta se dogadja?"-prekinula nas je Helena.
,,Joj Boze! Bilo je sve donekle okej, a onda se najednom pojavila njegova bivsa koja ne zeli da on ima nesto sa mnom, a on zeli imat nesto sa mnom, mislim ocito je. No, stalno se svadjamo i shvatila sam da se igra sa mnom. E, pa tako cu i ja onda!"-na brzinu sam izbrbljala sve, dok su me nijemo gledale.
,,Ako sam ja ista shvatila..."-progovorila je Helena.
,,Ja jesam. Dakle, zakljucak je da je seronja i da se igra sa tobom i stalno ti daje nadu i sad si povrijedjena kao i svako normalno zensko ces se osvetit."-ponosno je rekla Sophia.
,,Upravo tako."-kimnula sam glavom.
,,Uh, imam osjecaj da ce to sve zavrsiti kobno za njega."-dodala je Helena.
,,Ja se iskreno nadam da hoce, a mi cemo ti pomoci u tome."-Sophia se okrenula prema meni i namignula mi.
,,Dobro, ajmo sad piti sampanjac u to ime."-predlozila je Helena.
,,Eh, da! Helena je u ovih par dana stalno pila sampanjac."-prisjetila se Sophia.
,,Alkoholicarko."-nasmijala sam se i okrenula prema njoj.
,,Zanemarite vi to! Uostalom, kad smo zadnji put nas tri se posteno pocastile s nekom bocom onako cisto da proslavimo nesto nase?"-izvlacila se.
,,Dobro kazes, ali svejedno, najmanje ces popiti."-napomenula joj je Sophia.
,,Ajme, grozne ste."-nasmijala sam se.
,,Nina, suti. Slavimo i smisljamo plan za to tvoje."-odbrusila mi je Helena.
,,Helena, moja taktika je spremna."-rekla sam praveci se vazna pomalo.
,,Slusamo!"-rekla je veselo.
,,Toplo-hladno."-spontano sam odgovorila.
,,Ne. Ne moze. To je njegova taktika. Ti budi bolja od toga."-Sophia je odbijala moju ideju.
,,Kao na primjer?"-upitala sam ju znatizeljno.
,,Bez ovog toplo. Od sutra budi hladna."-predlozila je.
,,Od sutra do kada?"-zbunjeno sam pitala.
,,Dok se ne pokaje za sve sto je bilo. Kako ste se rastali danas?"-uzivila se u ovo.
,,Pa, malo posvadjani."-rekla sam nesigurno.
,,Savrseno! I onda kad te pita zasto si ljuta reci ces mu da on to vec dobro zna."-samouvjereno i ponosno je rekla.
,,Moze! Sve mi se svidja!"-Helena se samo odjednom ubacila i pocele smo se smijati.
,,Helena upija sve."-smijala sam se.
,,Pametna cura. Samo ti slusaj svoju Sophiu."-ozbiljno joj je rekla Sophia na sto smo se nas dvije i dalje smijale.
,,Dobro... Onda cemo nazdraviti."-otisla sam po sampanjac i donijela case uz to.
,,Helena, dolazis na svoje."-rekla je Sophia.
,,Ovo je nasa vecer, smijemo."-napomenula sam.
,,I jos nismo u javnosti, predobro. Cesce cemo mi ovako."-rekla je Helena.
,,Pa cuj, ako nam Spanjolac, ovaj pardon, Kolumbijac ne preotme Ninu, hocemo."-rekla je Sophia uz smijesak.
,,Alo, alo! Mene vama nitko ne moze preoteti."-povisila sam ton uvrijedjeno.
,,Pa valjda ne moze."-nasmijala se Helena te pogledala u Sophiu.
,,Prestanite, ja sve vidim. Bez tih smjeskica. Vidjet cemo prvo sta ce se dogoditi u blizoj buducnosti."-ozbiljno sam im rekla.
,,Saznat cemo vec sutra."-nadodala je znatizeljno Sophia.
Helouu! Malo me nije bilo par dana, zao mi je! Ali evo nastavak je ovdje i uzivajte mi! Uskoro i sljedeci!
YOU ARE READING
Voices of Love || Croatian - ZAVRSENA
Fanfiction14.08.2018. #19 Croatian ❤️❤️ Sta kad se pronadju jedan zgodan, ali pomalo umisljen i arogantan, i jedna lijepa, ali tvrdoglava i bezobrazna?