@overluked, thank you for your permission!
| Michael'ın ağzından |
Sahip olduğu gülüş bir şekilde beni daha iyi hissettiriyordu. Böyle soğuk bir gece beni ısıtan bir şey gibiydi. Sadece bundan dolayı kafamda zevk aldığım saçma senaryoları kuruyordum. Saç renginin güneş altında koyu kahverengiye ve bazende siyah dönüşmesini seviyordum. Sonunda unutacağını bile bile şarkı sözlerini hatırlamaya çalışını seviyordum. Kelimenin tam anlamıyla her şeye gülmesini seviyordum.
Onu seviyordum, onu seviyordum, ve sanırım zaman geçtikçe hala onu seviyor olacaktım.
Ünlülere saplantılı hale gelen insanlarla nasıl alay ettiğim an aklıma geldi. Nasıl umut ettikilerini ve tepkilerinin ne kadar komikçe olduğuna dair onlarla alay ediyordum.
Şuanda aynı takımda ben de vardım. Hatalıydım, düşündüğüm kadar aptal değildim.
Videodaki kızın yaptığı espriyi dinledi ve ardından video sona erdi.
Kızın çektiği vloglar ile mizah anlayışını ortaya koyarken kendimi tam bir aptal gibi gülümserken buldum. Bütün esprilerinin komik olduğunu söyleyemezdim ama her zaman beni mutlu ediyorlardı.
Umutsuz bir iç çekiş dudaklarımın arasından kaçtı; Neden böyle olmak zorundaydı? Zordu. Birine aşık olmak lanet derecede zordu.
Üstelik onunla tanışabileceğim bir gün olabileceğini bile sanmıyordum.
Avusturalya'da yaşıyordum, ama bir konser bileti almaya bile gücüm yetmezdi. Genelde para biriktirme konusunda berbattım.
En önemlisi, her gün gördüğün insanlarla sosyal olmak yeterince zordu. Onunla sonunda bir tanışma fırsatı bile bulsam bir kelime dahi edemeyeceğime bahse girerdim.
Diğer yandan annem beni anlamıyordu. Bana benim gibi birine sahip olmanın güzel olduğundan bahsederdi. Ama
Her zaman annemin bundan hoşlanmadığını söylememesi için kendini tuttuğunu biliyorum. Uyanık kalmamdan hoşlanmıyordu. Notlarımın düşmesinden hoşlanmıyordu. Okulu bırakmamdan hoşlanmıyordu. Bunu yapmamdan hoşlanmıyordu. Bana olanlardan hoşlanmıyordu.
Ama ne var biliyor musunuz? Ben de bundan hoşlanmıyordum.
Asla böyle bir şey olmasını istememiştim.
Asla aşık olmak istememiştim.
Asla incimek istememiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanboy ↦ michael clifford {au} | (Türkçe)
Fanfic@overluked, thank you for your permission! "Ama bu beni içten içe üzüyor çünkü o benim varlığımdan bile habersiz."