Törött rózsa(2x14)

5.9K 223 5
                                    

Nem tudtam meg mozdulni csak álltam és vártam , hogy hátha vissza jönn de nem tette. Szóval ilyen lenne ő valojában? Ezt az énnyét nem akarta , hogy lássam. Tiff döbenten állt és nézett maga elé . Nem igazán akartam sírni sz osztály terembe szóval probáltam visszanyelni könnyeim-Nos mindenki figyeljen rám.-állt fel a székére az egyik osztálytársam aki a tanárok kedvence és imád nyalizni( íroi szr. nem félre érteni😉)-ma verseny lesz szóval mindenki haza mehet aki nem vesz részt rajta....-gondolom akart még pár dolgot mindani de senki se hallgatta meg. Felkaptam a táskám és rohantam ki a kavátomért-liz ....liza állj már meg .-kiáltott utánam barátosném-héj ...Adam paraszt volt. De nagyon szeret és pontossazért akadt így ki..de ne megnebocsas neki két nap alatt lása , hogy te nem vagy egy hát az és ne ad könnyen magad . Légy "könyörtelen"-jó.-boligattam mire megöleltem-csajos este-oki az jo lenne . Pizza Harry Styles hanfja vagy egy jo kis film. Na meg kiveszélünk mindenkit. Fantasztikus😊-na végre mosolyogsz . Haza futok pár cuccért és nálad tali...........

Tudom nagyon rövid lett de ma este felé hozzok egy olyan részt amit megrobálok 1000 szavasra írni. Kommiz ha szeretnél folytit!❤❤❤❤👼

Rossz fiú (Befejezett)ÁTÍRÁSWhere stories live. Discover now