ကိုယ္​့အခ်စ္​

108 12 0
                                    

ကိုယ္​့အခ်စ္​

Intro

ကြၽန္​​ေတာ္​မ​ေန႔ညက စိတ္​ညစ္​ညစ္​နဲ႔ ဝိုင္​​ေတြထိုင္​​ေသာက္​ရင္​း ​​ေမွာက္​သြားသည္​အထိပဲမွတ္​မိ​တယ္​ . .မနက္​အလင္​း​ေရာင္​​ေၾကာင္​့ႏိုးလာ​ေတာ့ . . တစ္​ခါမွမျမင္​ဖူး​ေသာ​ျကီးမားတဲ့နန္း​ေ​ဆာင္ျကီး​ေ​တြ အေနာက္တိုင္းပံုစံဝတ္ဆင္ထားတဲ့လူ​​ေတြ . . ျပီး​ေတာ့က်ြန္​​ေတာ္ကျကိမ္နဲ့ျပုလုပ္ထားတဲ့ကုတင္​​​​ေ​​​​​ပၚမွာ ​ပက္လက္အ​ေ​နအထား​ေမ့လဲ​ေနျခင္​းပင္​ . . .​ေဘးနားကရပ္​​ေနတဲ့ လူတစ္​​ေယာက္​ရဲ႕ပံုစံက . .ကြၽန္​​ေတာ္​ၾကည္​့ဖူးတဲ့ဇာတ္​ကားထဲက ကုန္​းကုန္​းပံုစံ😐 . .

''သခင္​​ေလး . . .သတိရလာၿပီ . . . . ''

ထိုလူမွာျပဴ းပ​်ာပ်ာျဖင္​့ အ​ေ႐ွ႕က ဝတ္​စံုဆင္​တူဝတ္​ဆင္​ထားတဲ့ မိန္​းက​ေလးတစ္​ခ်ိဳ႕အား လွမ္​း​ေခၚကာ . .ကြၽန္​​ေတာ္​့ဆီသို႔လာ​ေစသည္​။ ထိုအပ်ိဳ​ေတာ္​မ်ားဟာကြၽန္​​ေတာ္​့နားရစ္​သီရစ္​သီျဖင္​့ ဟိုပစၥည္​း​ေျပးယူလိုက္​ ဒီပစၥည္​း​ေျပးယူလိုက္​နဲ႔ ျပာယာခက္​​ေနၾက​တယ္​။ ဘာလို႔ဝိုင္​းလုပ္​​ေနၾကတာလဲ . . .ၿပီး​ေတာ့ . .သူတို႔ရဲ႕ဝတ္​စားဆင္​ယင္​မႈ​ေတြက . .နည္​းနည္​း ​ေခတ္​​ေနာက္​က်သည္​ပင္​မဟုတ္​ . .​ေတာ္​​ေတာ္​့​ေတာ္​​ေတာ္​ကို ​ေနာက္​က် ​ေနသည္​မွာအမွန္​ပင္​ ။ ကြၽန္​​ေတာ္​့အဖြားဆိုရင္​ သူတို႔ထက္​အနည္​းငယ္​ ​ေခတ္​တြင္​ဦးမည္​ . . .ယခုဟာက ဟိုးသမိုင္​းခြင္​က ဘုရင္​​ေတြအုပ္​စိုးတဲ့​ေခတ္​အလိုက္​ဝတ္​ဆင္​တဲ့ပံုစံပင္​ . . .''​ေနပါဦး😐ငါ ႐ိုက္​ကြင္​းထဲဘယ္​လို​ေရာက္​​ေနတာလဲ . . . ညကအိမ္​မွာပါ 😕''

'' သခင္​​ေလး . . . ႐ိုက္​ကြင္​းဆိုတာဘာလဲ ဟင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​မ်ိဳး မသိလို႔ပါ '

မ်က္​လံုး​ေပကလက္​ ​ေပကလက္​ျဖင္​့ အပ်ိဳ​ေတာ္​​ေတြနဲ႔အတူ ကုန္​းကုန္​းရဲ႕ မ်က္​လံုးပစ္​မွတ္​​ေတြကကြၽန္​​ေတာ္​့ဆီမွာ . . ​ေနပါဦးသူတို႔​ေတြက ႐ိုက္​ကြင္​း​ေတာင္​မသိဘူးဆို​ေတာ့ 😐😐ဂ်ီမင္​ တစ္​​ေယာက္​ စကားျပန္​ဆက္​ရင္​း . .

''ဒီကဦး​ေလးက အသစ္​လား? ကြၽန္​​ေတာ္အခုမွျမင္​ဖူးတာဆို​ေတာ့😁''

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 13, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ကိုယ္​ အခ်စ္​ Where stories live. Discover now