Tris
Matthew nagyon megijesztett. Komoly dologról akar beszèlni? Miről? Velünk màr règóta nem törtènt semmi. Suerettem a nyugodt életünket. Matthew sose szokott köntörfalazni ha komoly dolgokról van szó. Leültünk a konyhaasztalhoz. A konyha elsősorban fa bútorokból àll. Az asztal, szèkek, szekrènyek. Kivève a sütő ami elèg modern a hűtővel eggyütt szürke színű. Ès a pult fekete màrvànyból kèszült. A fa elsősorban sötèt diófa. A ház alsó szintjén a konyha volt az egybenyitott nappalival és egy étkezőrész az ablak mellett és egy kis fürdőszoba. Az emeleten 2 hállószoba és egy fürdő. Csak az eggyik hállót használom. Az az én kis kuckóm, ahova el tudok menekülni a világ és a gondjaimelől.
Matthew nagyon titokzatosan figyelt mert semmit nem tudok leolvasni az arcàról.
- Vissza kell menned Chichagoba.-mondta teljesen komolyan ès higgattan. Nem akartam visszamenni abba a vàrosba. Nincs ott keresnivalóm. Mem volt semmi ami oda füzött volna. Mindent elvesztettem ami fontos volt a számomra.
- Mièrt kellene oda visszamennem? Nincs semmi ami odakötne. Csomó rossz dolog törtènt ott amit el akarok felejteni.- miközben mondtam hangom elcsuklott ès a síràs kerülgetatt. Persze elsősorban Tobias ès a csalàdomra gondoltam. Mind halottak. Kivéve Caleb. De ő elárult engem és nem tudom, hogy ez valaha is meg tudom neki bocsátani.
- Nem èrtesz semmit. Tris... nèzd meg ezt a kèpet.- elèm tolt egy lefele fordított lapot. Viszakodva vettem el tőle ès magam felè fordítottam. Amit làtok az lesokkol. A kèpen egy fehèr szobàban egy fèmasztal làtható. Mellette nem màs tèrdel mint...Tobias.
Sír. Lászott rajta, hogy teljesen össze van törve. Mint aki reményvesztett.Nem tudtam értelmezni a látottakt. Végül megláttam...az asztalon ÈN feküdt. Holtan. A szívem egy ütemet kihagyott. Teljesen lefagytam.
- Ez mi? - kèrdem hitetlenkedve. Egyszerűen nem hiszem el amit làtok.
- Tobias èl.************************************
Tobias
Nagyon izgultam. Viszont egy apró belső hang azt mondta, hogy ez, amit teszek az nem helyes. Hisz a szívem egyetlen emberért dobog. Az a szély pedig már 1 éve halott. Meglàttam Christinàt. Szèp. De nincs meg az a földetmozgató èrzès ami akkor volt mikor Trist megpillantottam. Christina külsöje szöges ellentéte Trisnek.
- Szia! - adott egy puszit az arcomra.
- Szia! - èn is megpusziltam de lekiismeret furdalàsom volt. Ő nem Tris. Csak ez vízhangzott a fejemben.
- Figyelj Tobias.- kezdte mondani de közben a cipőjèt fixirozza.
- Figyelek.- próbàltam olyan hangsúlyt megütni higy kicsit megnyugodjon tőle.
- Arra gondoltam, hogy megpróbàlhaynànk eggyütt. Èn màr túl tettem magam Willen. Viszont valami megmagyaràzhatatlan èrzès fűz hozzàd. Tris mà nincs a kèpben.Ez a mondat nem tettszett. Tris nincs a kèpben. Mintha egy leküzdött akadályról vagy egy tárgyról beszélt volna. Mèg mindig ő szàmomra az igazi. Tudom hogy azt akarnà, lèpjek tovàbb. De nem most. Még nem vagyok rá kész.
- Figyelj Chrisrina. Èn mèg nem àllok kèszen. Tris a nap minden percèben hiànyzik ès ez így is lesz amíg csak èlek. Ő szàmomra az igazi. Ezèrt nagyon nehèz elengednem őt. Nem fog menni egykönnyen. Mèg idő kell.
Csak nèzett ràm. Nem pislogott ami egy kicsit megijesztett. Megràzta a fejèt majd ràm mosolygott.
- Semmi baj. Selytettem. Trissel tökèlletes pàrt alkottatok. Màr-màr túl tökèlletes. Emiatt mindig is irigyeltelek benneteket. Azèrt èn mèg remènykedem.
Magamhoz szorítottam ès így àlltunk pàr percig. Majd hàtatfordítunk egymàsnak ès haza indulunk.
YOU ARE READING
Élet ès halàl (Átírás alatt)
FanfictionEgy Beavatott fanfiction! Mi van ha Tris valójàban nem halt meg? Mi van ha Tris úgy tudja, hogy a szerelme halott? Mi van ha Tobias nem tudja, hogy a szerelme él?