Φτασαμε στην αιθουσα.Ηατν νωρις ακομα.Μεσα στην ταξη βρισκοταν εγω ο Χαρρυ και ενα ακομα αγορι που δεν ειχα ξαναπροσεξει.Σκεφτηκα να παω να το γνωρισω για να μην περιμενω τα υπολοιπα 15 λεπτα μονη μου μαζι με τον βλακα τον Χαρρυ που θα κοροιδευει το καθετι πανω μου.
Γεια σου ειμαι η Εμμα και πλησιασες το αγορι στο πισω μερος της αιθουσας.
Γεια ειμαι ο Τειλορ χαρηκα για την γνωριμια.
Σε πειραζει να κατσω μαζι σου??
Οχι προς θεου καθολου.
καθισες διπλα του και πιασατε την συζητηση.Ηταν πολυ ευγενικος σε αντιθεση με τον Χαρρυ...μπορω να πω το αλλο ακρο σε σχεση με αυτον.
Ποια ειναι τα ονειρα σου μετα το κολεγιο με ρωτησε.
Λοιπον παντα ηθελα να γινω γεννετολογος.ξερω ειναι δυσκολο αλλα μαρεσει πολυ...
Σε καταλαβαιννω...και εγω γεννετολογος θελω να γινω...δεν ξερω απλα το να ειμαι για ολη μου την ζωη στον τοομεα της ιατρικης που ασχολειτε καθαρα και μονο με την βιολογια του ανθρωπου ειναι το ονειρο μου.
ουαου πρωτη φορα βλεπω εναν ανθρωπο που εχοουμε τοσα πολλα κοινα μεταξυ μας. θα μπορουσε να γινει πολυ καλος μου φιλος.
Με τι ασχολησε στον ελευθερο σου χρονο σου με ρωτησε...
Περα απο το διαβασμα στο γυμνασιο και το λυκειο ασχολουμουν με το θεατρο...παντα ειχα ρολο στα θεατρικα του σχολειου.αλλα πλεον δεν μπορω να συνεχισω να ασχολουμε....
Μπορεις φυσικα και μπορεις.εχουμε τοσα κοινα και εμενα το θεατρο μαρεσει και ειμαι στην θεατρικη ομαδα του κολεγιου εδω περα.Αμα θες μπορεις να ερθεις μαζι ου στην επομενη συναντιση για να συμμετεχεις.
Θα το ηθελα πολυ ευχαριστω παντως για την προσκληση.
Θα φανω αγενης αλλα τι σχεση εχεις με τον Χαρρυ Σταιλς?
Καμια απολυτως.αμα δεν τον γνωριζα κιολας θα ειμαστα νκαι πολυ καλυτερα αλλα δυστυχως ετυχε να τον γνωρισω και εχω πολυ κακες εμπειρειες απο αυτον.Θελω να πω απο την μερα που ηρθα εδω μου πηγαινει κοντρα...
Μεινε μακρυα του τον ξερω πολυ καλα τον Χαρρυ και δεν αξιζει τιποτα...δες τον ειναι ενα τερας. φερετε ασχημα σε ολους και πηγαινει με οποια βρει.Προσωπικα αυτο δεν θα το εκανα ποτε στην Ροκι μου...
Την Ροκι??Ποια ειναι τη ξερω?? και ειναι η κοπελα σου?
Την ξες τις προαλλες μιλουσατε μαζι η κοπελα με τα πορτοκαλι μαλλια
YOU ARE READING
same but different (based on after fanfiction)
Teen FictionΗ Emma Ross αλλάζει την ζωή της όταν ξεκινάει τις σπουδές της στο Harvand University όπου γνωρίζει μία παρέα punk παιδιών,θα την δεχθούν με καλές προθέσεις εκτός από τον "αρχηγό" της παρέας Harry Styles.Ο Harry θα την κακολογίσει με τον χειρότερο τρ...