Ma numesc Sophie, am 17 ani si traiesc in Arizona cu mama mea, Maria, tatal meu , Adam,sora mea mai mare cu 2 ani , Ellie si fratele meu mai mare cu 5 ani , Deni. Am niste prieteni incredibili pe care ii iubesc ca pe familia mea , dar uneori nu ii pot suporta si mai este si "iubitul meu".
Azi soarele imi lumina fata , iar ochii mei nu mai puteau suporta asta , nici macar inchisi asa ca m-am ridicat in fund si m-am uitat la ceas , era ora 7:30 si deja eram in intarziere.Azi era prima zii de scoala ,deci m-am ridicat si am facut un dus rapid apoi m-am imbracat in niste blugi stramti negrii si un pulover subtire crem cu gaurele si lenjerie neagra.M-am machiat si mi-am luat geanta.
Am coborat la parter si am luat un croasant cu ciocolata si un pahar cu lapte , m-am incaltat cu conversii albi lungi si am pornit la drum alatruri de sota mea car mi-a spus:
-Esti gata sa reincepi scoala? dupa care a ras.
-Sunt la fel de pregatita ca anul trecut , deci nu! am raspuns si am ras amandoua.
Brusc de dupa colt au aparut prietenii mei , Sarah a venit de la spate si m-a luat in brate.Emily a sarit pe mine la propriu si apropape am cazut impreuna. Riley a intins o mana si ne-am ciocnit pumii , iar Hayden a facut un scurt salut cu mana si a mers deprimat inainte.
-Ce s-a intamplat?am intrebat curioasa.
-Nu ti-a spus?Parintii lui il obliga sa isi ia un job sau il trimit la o scoala cu internat! mi-a raspuns Sarah.
-Asta e super tare.i-am spus lui Hayden incercand sa il mai inveselesc.
-Nu nu e! Nu voi ma avea timp liber de loc.mi-a raspuns
-Ai putea sa te angajezi la cafeneaua de langa scoala si vei fii cu noi sau la barul din centru sau la club.Sunt o multime de locuri tar la care te poti angaja.
-Ok voi mai vedea.mi-a spus si si-a lasat privirea in jos.
Am continuat drumul si am mai discutat pe tama asta pana am ajuns la scoala.
Diriginta ne-a asezat in banci ,iar eu am ajuns sa stau cu un tip Jake care imi parea cunoscut , dar nu imi aminteam cine este.In fata mea erau Emily si Sarah ,iar in stanga mea erau Riley si Hyden.
Orele au trecut foarte repede si la final am mers cu totii la Burn's, cafeneaua de langa scoala.
Ne-am pus la o masa , iar fitoasa scolii Hailey si colnele ei ,Zoe si Chloe s-au asezat langa noi.Am mers sa comand un shake si cand m-am intors fitoasa s-a gandit sa imi faca felul si si-a scapat "accidental" sucul cu gheata pe jos in fata mea ,iar eu am alunecat , credeam ca am sa imi rup ceva , dar un miracol s-a intamplat. Din spate am simtit o mana mare care imi prinde spatele si o alta care imi opreste impactul cu solul , cand m-am uitat in spate am vazut parul lui brunet si drept aranjat intr-o creasta dezordonata , iar ochii lui caprui au oprit timpul in loc si mi-au patruns inima ,dar am fost intrerupta de un tipat de langa mine , era Haily , shakul meu a cazut fix in parul ei cu tone de fixativ si-a luat geanta de firma si a plecat , 'prietenele ' ei uramand-o si razand in urma ei.
Asa ii trbuie daca a vrut sa imi faca rau.
-Hei esti ok?! am auzit o voca calda care imi vorbeste de langa mine.
-Da.Multumesc! I-am sups.
-N-ai pentru ce. Imi place sa salvez fetele dragute.
-Mersi din nou.i-am spus si nu mi-am desprins privirea de la ochii lui caprui.
M-am ridicat din bratele lui si m-am dus pe scaunul meu si am putut sa le aud pe fete chicotind si le-am vazut cum isi dadeau cu cotul una in alta.
-Ha ha foarte amuzant. am spus si toti s-au uitat la mine si au ras.
-Ei bine sa stii ca e amuzant sa vezi cum cineva se indragosteste.a spus Sarah si a facut pe desteapta.
-Ce?! Dar nu...
-Oh haide am vazut asta si este clar ceea ce tocmai s-a intamplat.mi-a spus Riley si toti am ramas cu gura cascata ca un baiat is da seama de ce cred fetele si de relatii.
In timp ce ei tot vorbeau despre asta eu mi-am amintit ceva c s-a intamplat in clasa a sasea.
Eram la ora de dans , mie nu imi place sa ma laud ,dar am fost cea mau buna din clasa , dansam un dans enervant si am alunecat si atunci cineva cu par brunet aranjat intr-o creasta , cu ochi caprui iar numele lui era Daniel si noi doi am fost impreuna dupa ziua aceea , dar apoi el a plecat pentru un ceva timp si nu am mai primit nici un mesaj de la el si nu stiu ce a mai facut , dar daca el este DANIEL atunci noi doi putem fi din nou impreuna ,treuie sa ii spun cuiva asta dar cui , adica Hayden este suparat , iar Emily si Sarah nu cred ca se vor putea abtine si vor spune cuiva deci mai ramane doar Riley , dar daca vorbes cu un baiat despre un baiat nu ar fii ciudat... nu stiu , dar trebuie sa spun cuiva.
-Hei Riley ,mama mi-a trimis un mesaj sa merg acasa probleme de fmilie. Ma poti conduce te rog?
-Sigur stai doar sa platesc.
Am iesit afara din cafenea si ne-am indreptat spre casa. Dupa ce am respirat profund i-am spus:
-Riley iti voi spune ceva si tu trebuie sa fii cat de sincer poti si sa ma ajuti ok?!
-Bine...Deja ma sperii acum spune-mi te rog ce este?
-Pai.. l-ai vazut pe baiatul acela care m-a prins azi , cred ca este un fost iubit de al meu.
-Oh Doamne.Nu imi spune ca te-a parasit ,iar acum vrei sa te impaci cu el.
-Nu m-a parasit..... de fapt el s-a multat in alt oras cu parintii ei si am vorbit o perioada , dar nu sunt sigura ca e el si nu cred ca ma mai stie.
-Pai dupa mine ar trebui sa il intrebi cum il cheama si sa il intrebi daca el este tipul acela si poate va impacati.
-Stii ceva ai dreptate ma bucur ca am vorbit cu tine , trebuie sa plec! pa mersii!
i-am spus si l-am imbratisat apoi am fugit acasa.
Am urcat sus in camera mea mi-am luat pijamalele, am baut o ciocalata calda si m-am gandit la ce sa fac in privinta lui si m-am hotarat sa il intreb cum il cheama si poate din intamplare sa aduc in vedere faptul ca mai demult cineva m-a prins la fel si ca nu mai dau de el.
Iar daca el este acela si vrea sa ne impacam eu sunt de acord...... cred.
S-a lasat seara si m-am pus in pat dupa care am adormit , iar sora mea m-a sarutat de noapte buna si m-a acoperit. Uneori simt ca ma iubeste atat de mult , dar alte ori ne certam atat de tare incat raspuna tot cartierul.
YOU ARE READING
Mai mult decat prieteni
Teen FictionSunt doar o fata din Arizona care isi pertrece viata de minunata ei familie: mama,tata,sora mea mai mare,Ellie si fratele meu mai mare,Deni si desigur prietenii mei cei mai buni si viitorul meu iubit?! Jack sau Daniel dar nu stiu care e alesul , inc...