Bundan sonra kızın anlatımıyla yazacağım bilginize
Sonunda davetin yapıldığı malikaneye gelmiştik. Arabamdan indim ve Tae Min'i bekledim. Kısa süre sonra Tae Min'in arabası durmuş ve gösterişli oppam arabadan inmişti.
Her zaman mükemmel görünürdü. Şu dünyada Tae Min kadar yakışıklı birini görmemiştim. Dövmeleri çok hoş duruyor asi bir hava yaratıyordu. Lakin giydiği takım elbise onu resmi kılıyordu.
Yanıma gelmiş ve koluna girmemi işaret etmişti. Tanrım... Dünyaynın en iyi kavalyesi.
Malikanenin içine açılan büyük kapısından geçmiş ve bize ayırılan bölüme yürümüştük. İçeriye girdiğimiz andan beri süren sesizlik Tae Min'in baş onayıyla bozulmuştu.
Hafif bir klasik müzik çalıyordu. Herkes muabbet ediyor, içkilerinden yudumlar alıyor, gülüşüyorlardı. Etrafı süzerken gözüme karşı masadaki grup takılmıştı. Bunla anlaşma yapacağımız mafyalar olmalıydı.
En az benim kadar beyaz tenli olan siyah saçlı büyük ihtimal çete lideri olan adama kitlenmiş gibi bakıyordum. Yüzümde maske vardı zaten fark edeceklerini zannetmiyordum.
Beyaz teni özenerek yapılan cilalı bir mücevher gibi parlıyordu. Siyah saçları ve ruhsuz, soğuk bakışları aynı bana benziyordu.
Kafasını bana çevirmiş ve boş bir şekilde bakmış, uzunca beni süzmüştü. Kendimi toparlayıp hızla bir baş selamı verip önüme döndüm.
Görevlilerden biri gelmiş ve masamıza iki kadeh şarap koymuştu.
Şarabımın bitişine doğru davet sahibi konuşmak için sahne benzeri yere çıkmıştı.
— Evet biliyorum sıkıcı konuşmalar bayılma hissi uyandırıyor bu yüzden kısa kesip sadede geleceğim. Bildiğiniz üzere Korenin en ünlü ikim mafya çetesi anlaşma yapacaklar. Yıllardır düşman olan iki maya çetesi BTS ve Masqueraders sonunda barış imzalayacaklar. Şimdi ise liderleri alalım. BTS çetesinin lideri Min YoonGi ve masqueraders çetesinin lideri Kim Tae Min. Gelin ve konuşmalarınız yapın lütfen.
Tae Min yavşça sahne benzeri yere yürümştü. Gözüm yan masadaki hareketlilikle oraya kaymıştı. Doğru tahmin etmiştim. O adam anlaşma yapacağımız BTS adlı çetenin lideri Min YoonGi iydi.
Kürsüde kısa konuşmalarını yapıp el sıkıştılar ve bir belgeyi imzaladılar. Galiba barış anlaşmasıydı o belge. Ardından konuşmacı adam tekrar mikrofon karşısına geçmişti.
— Gecenin son haberi en güçlü kadın mafyasından. Moon'dan
Adam söylediği şeylerin sonunda yüzüme bakmış ve gelmemi işaret etmişti. Yavaşça sahneye yürüdüm. Mikrofon karşınına geçtim ve konuşmaya başladım.
— Eminim hepiniz maskemin altındaki yüzümü merak ediyor. Bu gece merakınız dinecek beyler.
Elim yavşça maskeme kaymış ve çıkartmıştı. Herkes şaşkınlık içinde bana bakıyor ve kendi aralarında fısıldaşıyorlardı.
— Artık konışmam bittiğine ve amacıma ulaştığıma göre herkes işine bakabilir.
Sahneden inmiş ve masamıza yürümüştüm. Tae Min tuhaf bir şekilde BTS adlı çetenin masasına bakıyordu. O tarafa döndüğümde bana baktıklarını görmüştüm. Ruhsuz liderin gözlerinde bu sefer seçemediğim bir duygu vardı.
Hafifi baş selamımı onlara sunup saatimi kontrol ettim. 1 saat geçmişti bu demek oluyorki eve gidebilirim.
Çantamı alıp çıkışa yürüyecektim ki Min YoonGi denen adamla gözlerim kesişti. Gitme der gibi bakıyordu.
Gitmedim. Gidemedim...
Sonunda yb atabildim sınav haftam sonunda bitti ama projler hala bitmedi. O yüzden yb atmakta zorlanıcağım gibi. Kitabı beğeniyormusunuz bari?
Görüşleriniz benim için önemli lütfen belirtin. Hem iyi hem kötü görüşlerinizi.
Görüşürüz 🐰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOOD LUCK - Min YoonGi -
FanfictionKız o küf kokan odadan bıkmıştı. Lanet etmişti bir kere daha hayata. Her hafta aynı acıyı çekmekten bıkmıştı. Vücudundaki yaralar geçerdi lakin ruhundaki acılar peşini bırakmayacaktı genç kızın. Daha 17 yaşındaydı. Bunu hak etmiyordu. O gün vazgeçti...