Oniki-Heart

69 42 10
                                    


'Vampir'

'Ne nasıl yani'dedi tulu telaşla 'gözlerin bu yüzdenmi kırmızıydı?'   Ben fazla şaşırmamış gibi görünmeye çalışırken kusursuz ses düşüncelerimi böldü

'Yani aslında sizin gibiyim ama nasıl ki herkesin yeteneği bir konuda daha baskınsa nasıl hira ve mira kardeşler hayvanlara hükmetmekte sizden daha etkiliyse benimde vampir yanım sizinkinden daha baskın' dedi Bella ve devam etti 'Haliyle gözlerimde kırmızı oluyor ama eğer kendimi çok zorlarsam gözlerimi kamuflaj amaçlı bir kurt adamın gözüne yada başka bir türün gözünün rengine çevirebiliyorum'

'Ne!' dedi tulu heyecanla 'Bana öğreteceğin bir şey daha'

Ben hayranlıkla söze girdim

'Vay canına! bu harika bir şey'  bana baktı ve o beni benden alan gülümsemesini adeta tokat gibi yüzüme yansıttı,o arada Ayla mutfaktaki noodle leri dört tabağa koymuş elinde tepsi ile geliyordu

'Vee noodle'larınız hazıır!' dedi Ayla ve Bella söze girdi 

'Ahh işte kardeşim sen bir harikasın'   

Tabaklar önümüze konduktan sonra bella direk yemeye başladı.Yanakları dolu dolu yiyordu ve noodle yi hüptürerek çekerken tahmin bile edemeyeceğim kadar tatlıydı.Yanakları dolu dolu konuştu

'Kusura bakmayın. m Noodleye bayılıyorumda'   bir yandan hepimiz önümüzdeki yemeklerle meşgulken konuşmayıda ihmal etmiyorduk.

'Şu koltuk,yanık izlerini sen mi yaptın?'

'Epey dikkatlisin ' dedi usulca 'küçüklüğüm,çocukluğumuz bu evde geçti,ve ben küçükken güçlerimi bu kadar iyi kontrol edemiyordum,istemeden birçok kez eşyaları yaktım parçaladım'  kardeşiyle bakışıp gülüştüler.

'O günler seninleyken eğlenceliydi' dedi Ayla,merakla sordum,

'Peki ya o kutuda ne vardı hani şu meşhur metal kutu?'

'O kutu,o kutuda benim ilk doğduğumdaki fotoğraflarım vardı.gerçek ailemi çok aradım ancak bulamadım.O adam benden geçmişimle alakalı tek gerçeği eski olan fotoğraflarımı benden saklardı.Nedenini halen bilmiyorum.Sadece küçük bir fotoğraf,küçükkende bu kutuyu almayı çok denedik.Ama hiç bir zaman başaramadık.Geçmişim hakkında hatırladığım tek şey, Beni dışarıda kırmızı bir kundakta bulduğuymuş.soğuk bir kış gecesiymiş öyle diyordu ama ben bunların hiçbirini hatırlamıyorum.Aklımda kalan tek şey, sert, soğuk bir sedyede o küçücük bedenimin serumlara bağlı uzanışı ve beni kucağına alıp eve,buraya getirmesi.Oadamdan gerçekten nefret ediyorum.

Bana,bize herşeyi zehir etti görebileceğiniz en aşağılık insandı' dedi bella 

Ne diyeceğimi gerçekten bilmiyordum.Bella'nın morali bozulmuştu bunu görebiliyordum.Tulu söze daldı,

'Yani sende ona olan kininden dolayı...' Bella sözünü kesti

'Onun kalbini söküp aldım..'


NOT:SİZCE KİTAPTAKİ UMUT KARAKTERİ YANİ DYLAN OBRİEN İ DEĞİŞTİREYİMMİ ÇÜNKÜ BELLA KARAKTERİ YANİ KRİSTEN STEWART İLE YANYANA KOYUNCA SANKİ ÇOK KÜÇÜK KALDI GİBİ GELDİ BANA FİKİRLERİNİZİ YORUM KISMINDA BELİRTİRSENİZ ÇOK MUTLU OLURUM-OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :)

Olasılık -DÜZENLEMEDE-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin