☘️ 1. ☘️

546 40 26
                                    

Hello kedves olvasók! Röviden? Ebben a könyvben megtudhatod, hogy a Hetalia karakterei hogy viselkednének különböző élethelyzetekben veled/a karaktereddel. Előre is bocsánat akinek kihagyom valamelyik kedvencét, de ha ilyen van, csak annyit kell tennetek hogy szóltok, és beleírom! :> Természetesen a főszereplőkre fogok a legjobban koncentrálni, de próbálok nem kihagyni senkit..

Kösz, hogy szántál erre időt, és jöjjön is az első rész!

》Így viselkedne, amikor nagyon sietnél valahova az utcán, és véletlenül neked menne (természetesen először látnátok egymást):

Olaszország:
Csak egy idő után jönne rá, hogy neked ment, de lehet hogy nem is annyira zavarná. Még az kéne, hogy te fuss utána bocsánatot követelni.
A másik lehetséges variáció valószínűleg az lenne, hogy az utad további részében teljesen rád akaszkodna.

Németország:
Valószínűleg le kéne rád néznie, azzal a rengeteg kérdőjellel a fejében, de hamar észbe kapna, és bocsánatot kérne. Talán azt is megkérdezné, hogy megsérültél-e.

Japán:
Csak egy pillanatra találkozna a tekintetetek, mivel azonnal arra az igen érdekes cipődre fókuszálna. Gondolkodás nélkül kérne tőled bocsánatot, még ha nem is ő volt a gond okozója. Amilyen gyorsan lezajlana a párbeszéd, olyan gyorsan is állna tovább.

Amerika:
Nagy, kék szemeit biztos egy ideig rajtad tartaná, és azon gondolkodna, ilyenkor mit illik mondani. Végül valami teljesen más témát hozna fel, "Ismerjük egymást?" vagy a "Meghívhatlak valahova enni?" fajtákkal bombázna. Végül így is, úgy is együtt fojtatnátok az utat.

Anglia:
Kissé morcosan fordulna meg, de amikor meglátná, hogy egy nővel van dolga, azonnal megváltozna a hozzáállása. Gyorsan lezárná a bocsánatkérést, de annál inkább érdeklődve nézne rád..meg utánnad.

Franciaország:
A jól megszokott mázas mosolyával kérne bocsánatot, és még azt is megkérdezné, hogy kiengesztelhet-e valamivel. Idő közben valahogy biztos sikerülne a hajadba csempésznie egy virágot.

Kína:
Úgy látszana, nem zavarná az eset, és ragyogó arccal intene a bocsánatkéréssel együtt.

Oroszország:
Ha nem figyel oda időben, talán még át is menne rajtad. Szerencsére ezt elkerülnéd, mivel időben elkapná a karod, mielőtt a betonba temetkezve találnád az arcod. Olyan ártatlan arccal kérne bocsánatot, hogy azt hinnéd a világ legjámborabb tankjával van dolgod. Felajánlaná, hogy veled tart az út végéig, de az már csak rajtad múlna, hogy mennyire szeretnél lila foltos karral járkálni az utcán.

Kanada:
Kicsit félénken mukkanna meg és próbálna is tovább indulni, ha nem zaklatnád azzal, hogy nem hallottad mit mondott.

Poroszország:
Valószínűleg attól a pillanattól kezdve, hogy meglátott, egy másodpercre se venné le rólad a szemét. Nem venné túlságosan komolyan a bocsánatkérést, inkább próbálna arra kilyukadni, hogy flörtöljön veled. Az út további részében talán túlságosan is benne lenne az aurádban.

Görögország:
Legalább fél percet kellene várnod, amíg felfogja, hogy mi történt és megfordul. Udvariasan kérne bocsánatot, de alig tudnád kivárni.

Dél-Olaszország (Romano):
Amikor rád nézne, egy épp kitörni készülő vulkánnal találnád magad szembe. Végül mikor már készülne egy szép cifrát káromkodni, mégsem teszi, és inkább puffog valamit magában. Valószínűleg meg is jegyeznéd, hogy mekkora egy felfuvalkodott hólyag, amitől képes lenne olyannyira zavarba jönni, hogy elfordítaná a fejét és szó nélkül tovább állna.

Ennyi is lenne az első rész, ha tetszik, hamarosan hozom a többit! C:

》Hetalia x Reader  》Where stories live. Discover now