Андрю хвана чувала и го дръпна. Всички бяха учудени.
Това беше Тейлър.
-О не! Не може да бъде! Тейлър...- се учуди Андрю.
-Тя е мъртва?!-се уплаши Анна.-Не мога да повярвам...- заплака.
-Хора, хайде да се махаме! Тя е мъртва! Няма какво да направим вече за нея! - се опита да успокои Сара.
-Поредната жертва! Когато влязохме в къщата бяхме 21 човека, а сега ...едва 8 човека сме! Въпрос на време е и ние да влезем в броя на мъртвите! Аз не мога да живея вече с това напрежение! По-добре да умра бързо, отколкото страдайки и се надявайки на едно нищо - като вас!- започна да вика Пейтън. Изкара ножа от корема на Тейлър и го заби в коремната си кухина. Все още беше права ... И измълвя последните си думи..."Сбогом приятели..." И в този момент падна на земята. Фрой отиде при нея и й затвори очите.
-Ами сега?! Какво ще правим?- попита безнадеждно Фрой.
-Тя как можа да се самоубие?!- възкликна Сара.
- Не знам!- отговори Катя.
Анна смело излезе от тайната стая после и от другата стая.
-Анн... къде?!- попита Андрю и тръгна след нея.
Но тя не му отговори. Когато и Андрю излезе в коридора, но нея я нямаше.
-Анн!Анна! Къде си?-започна да вика той. Излязоха и другите.През това време Анна вече беше слязла на първия етаж. Вървеше много бързо. От раницата на гърба й изкара нож и шише вода. Пъхна ножа в обувката си. А в другата си ръка държеше фенер. Отиде на мястото с вратичката на земята. Отвори я. Светна вътре. След това се огледа на около. Не видя никой на първия етаж. Тя беше сама. Хвърли раницата си на земята. И скочи долу, където бяха застреляли Хана. Падна, но се изправи. Видя масата и реши да погледне. Върху нея имаше черна и дебела кожена книга. Беше много прашна. С ръка избърса прахта на корицата й. На нея пишеше
" Το ημερολόγιο του Joséphin"
Въпреки, че не разбра какво пише на корицата я отвори.
На първата страница пак пишеше странни неща, които тя не разбираше.
"!ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ!
Ανοίγει το βιβλίο, από τώρα και στο εξής τίποτα δεν θα είναι το ίδιο.
Αν θέλετε να κρατήσετε τη ζωή σας να σταματήσει να διαβάζεται!"За щастие телефонът и имаше батерия. Тя имаше приложение на телефона си за превод. Щом преведе написаното тя се потресе.
"ВНИМАНИЕ
Отворите ли книгата, от тук нататък нищо няма да бъде същото!
Ако искате да запазите живота си, не я отваряйте!"Тя се сети че тук може да бъде скрита тайната на това, което им се случва. После обърна най-отзад. Започна да превежда. Преведе първото изречение.
" Ако си попаднал под капана на "УЖАСВИИЛ" ще ти кажа единствения изход от сградата и смъртта..."
Тя ся развълнува. Накрая щеше да спаси себе си и приятелите си.
В този момент накой прекара въже около гърлото й и почна да я души. Телефона й падна на земята и екрана се счупи, но все още светеше. Тя хвана въжето около гърлото й. Болеше ... Блъсна човека зад нея с гръб. Той падна на земята. Тя взе телефона си от земята и книгата от масата. Щом де обърна мъжа беше прав. Той я блъсна върху масата. Тя падна на земята със всичко,което беше върху масата, но все още беше в съзнание. Тя с крак блъсна крака на мъжа и той се стовари на земята, но веднага стана. Тя изкара ножа от обувката си и се опита да стане.
В този момент мъжа тръгна да взема ножа от ръката й. Но тя не го даваше. Ръката на мъжа се поряза. Докато тя се изправя той взе ножа и го хвърли далеч. Блъсна я в другия край на стаята. Тя падна на земята. Вече нямаше сили да стане. Глава й кървеше. Може би и имаше вътрешен кръвоизлив.
Мъжът изкара пистолет и го насочи към нея. Тя го погледна без никаква реакция. Мъжът дръпна спусъка. Застреля я по рамото. След това още веднъж по бедрото.
-Приятна смърт !-каза усмихвайки се и си тръгна.
-Дръж се Анна!-опита се да се утеши тя. - Ако издържа докато ме намерят ще им кажа... за... книгата... ще се...спасим...-пломълвяваше си тя.
Беше много трудно да се задържи будна. Имаше нетърпими болки.!Следва продължение...
Обичам Ви...❤❤❤И моля Ви влезте в линка, който сложих при биографията си и харесайте страницата. Там ще качвам неща свързани с книгата си и също ще качвам спойлери- какво ще става в следващата глава. Покажете го на свои приятели и те да го харесат...
Ако страницата събере поне 50 харесвания преди да завърша книгата, ще съобщя името на един герой,който ще оцелее или ще кача голям спойлер❤❤❤🌍🔮🔒🗝🔝🔝
По ваш избор❤
Имам предвид да харесате "The Writer X-Wattpad" a не публикацията 😅😁😊😊
ESTÁS LEYENDO
Ужасвиил/Ujasviil : Как започна всичко?!
Misterio / SuspensoИскате ли да узнаете историята на... Ужасвиил... Ами ...прочетете тогава...!😀 20April 2018- #1Mystery/Thriller😘 9April 2018- #1 Mystery/ Thriller😘 1 September 2018- #2 Ужаси😘 2 September 2018- #2 Ужаси😘 7April 2018- #3 Mystery/ Thriller😘 3 Apr...