část-1

178 5 0
                                    

Ježíš dneska je zase škola . Mě se do ní tak nechce obzvlášť když teď sedím s tím Gunnarsnem .Není oškliví ,ale přijde mi namyšleny vlastně se mi docela líbí ,no tak ne docela hrozně se mi líbí ani jeho dvojče Martinus není ošklivé ,ale to je můj nejlepší kamarád s ním si nic začínat nemůžu .No po chvíli přemýšlení jsem se vykulila z postele a oblékla se měla jsem černé kraťasi a šedivé tričko ,vlasy jsem měla v drdolu ..Sešla jsem domů a udělala jsem si snídani jogurt s malinami .Jsem teď doma sama ,protože rodiče jeli do Francie na rok za práci .Když jsem dojedla nádobí jsem umyla a šla jsem do školy .Venku už čekalo hodně studentů a tak jsem si stoupla a čekala na Hedli .Najednou se přede mnou objevil kluk no ano byl to Marcus (nečekaně) .  Ten mě pozdravil "Ahoj Rebeco" .A pak se zeptal jestli si od něj nechci odsednout někam jinam no co jsem od něj taky mohla čekat .Řekla jsem ,že jestli chce sedět s někým  jiným tak ať si odsedne on ..Pak přišel přišel Martinus a držel se za ruku s Hedli což mě trochu zaskočilo ,ale což přeju jim to .Marcus se v tu chvíli odtáhl za svou partou a já jsem si začala  povídat s Martinusem a Hedli ta na mě okamžitě vyjekla když Martinus odešel ježiš já jsem tak šťastná všimla sis ,že jsme se drželi za ruce ? Nacož jsem ji odpověděla no neříkej a bylo vidět ,že je vážně šťastná ..Museli  jsme jít na hodinu a Hedli si sedla za mě a já jsem seděla s Marcusem . Ten se mi omluvil za to ráno což mě vážně překvapilo a pak mě pohladil po vlasech Hedli nás s chutí pozorovala a smála se .Byla jsem trochu zaražená a tak jsem se na něj podívala s údivem a on se má usmál .Pak se mě zeptal jestli nechci někam jít ? Tak jsem mu řekla že .

Začínám teď s novým příběhem tak snad vás bude bavit .💎💎

Marcus a Martinus (Trust me)Kde žijí příběhy. Začni objevovat