Cecilies synsvinkel.
Jeg vågnede til en mobil der ringede.
"Ja hallo?" Sagde jeg da jeg tog den. "Hej det er Liam". "Hej Liam" - "Niall er altså helt grædefærdig. Han savner dig virkelig meget.." - "Liam, det er sødt. Men jeg kan ikk tilgive Niall for det han gjorde!" - "han var fuld. Niall er ikk sig selv når han er fuld.. Det må du prøve at forstå. Cecilie kan jeg ikk komme over om lidt?" - "jo selvfølgelig Liam. Jeg laver te". Vi lagde på og jeg gik i bad. "AV FOR!.." Da vandet ramte mit sår, satan det gjorde ondt. Jeg vaskede mig og gik ind på værelset og tog et par korte shorts på og en top. En enkel sort top.Det bankede på, "kom ind!" Råbte jeg. Og ind af døren kom Liam. Jeg krammede ham - "Hej Liam, dejligt at se dig" - "det er også dejligt at se dig". Vi gik hen og satte os i sofaen og drak vores te. "Hvad er det der?!" Spurgte Liam. Jeg kiggede på ham, han kiggede ned på mit håndled. "Liam, ikk tænk at jeg er en psykopat. Men jeg blev sur på mig selv da Niall gjorde det der. Og da vi slog op." - "slog i op?!" - "ja, Liam det gjorde vi". Liam smilede til mig. Vi gik ind på mit værelse og satte en gyserfilm på. Vi satte os på min seng og begyndte at følge med i den. Den var ret uhyggelig. Jeg skreg på et tidspunkt. "Nurh, kom her. Jeg skal nok passe på dig" sagde Liam og jeg rykkede mig tættere på. Han holdte om mig. Jeg kiggede på Liam og han kiggede også på mig. Han fokuserede på mine læber. Vi lænede os længere over mod hinanden. "Ej undskyld Liam. Jeg kan ikk kysse dig. Jeg elsker Niall." Sagde jeg og trak mig. "Det er okay søde. Det ville også have været en fejl fra vore begge sider af." Sagde han. "Hvad mener du?" Spurgte jeg ham om. "Jeg er vild med en der hedder Sophia" sagde han. "Ej tillykke søde! Er hun sød?" Spurgte jeg. "Ja meget" sagde han. Vi puttede stadig, men på vennemåden. Filmen var færdig og Liam skulle hjem. De rejser nemlig til Holland imorgen. Det er ret sødt af Liam at tage hele vejen fra Frankrig til London for at besøge mig.
Nialls synsvinkel.
Hvor var Liam henne?. Jeg havde ledt efter ham overalt. Jeg var stadig helt knust. Jeg valgte at ringe til ham.
"Hej Liam hvor er du?" - "på vej hjem fra Cecilie" - "hvad har i lavet?" - ikk noget Niall. Jeg trøstede hende." - "nå okay. Men jeg skal lige have noget at spise. Vi ses om et par timer" - "ja selvfølgelig Niall". Jeg lagde på. Vi skulle spille en sidste koncert i Frankrig imorgen. Jeg gik ind og lavede noget suppe og satte mig til at se fjernsyn.Cecilies synsvinkel.
Min mor havde dækket på bordet og vi begyndte at spise. "Hvem var ham der drengen du havde besøg af?" Spurgte mor. "En der hedder Liam." Svarede jeg. "Nårh ham" sagde hun. Jeg børstede tænder og gik i seng.
• NÆSTE DAG/ FORMIDDAG •
Cecilies synsvinkel.
Klokken var 11.45 og det var snart middag. Jeg lavede noget bacon og røræg. Det smagte dejligt. Min mor var taget på arbejde, igen.. Denne her gang var hun væk helt ind til imorgen eftermiddag. Jeg sad og rullede lidt ned gennem facebook. Intet spændene. Kun 13 nye hademails. Dejligt. Da jeg så på klokken var den allerede 17.40. Jeg skruede over på MTV i fjernsynet selvfølgelig. 1D drengene skulle spille deres sidste koncert i Frankrig idag. Drenge kom ind og hele koncerten startede godt. Nu kom Niall på scenen med en guitar og de begyndte at synge 'little things'. Da det var Nialls tur til at synge, begyndte han at græde. Liam satte sig ned ved siden af ham og hjalp ham med at synge. Det gav mig en kniv i hjertet. Jeg mærkede tårende presse på. Jeg kunne ikke holde dem tilbage længere. Jeg bryd ud i tåre. Drengene stoppede koncerten og Niall begyndte at snakke.
"Der er en pige hjemme i London, som jeg virkelig savner. Hun betyder virkelig alt for mig. Men jeg var så dum at gøre hende ked af det. Det er virkelig det værste jeg nogensinde har prøvet. Jeg vil gerne have lov at synge denne her sang til hende. Jeg har selv skrevet den. Og jeg ved at hun kan huske den. Cecilie, jeg håber du ser med". Jeg var helt stille. Da han startede. Det var den han sang da vi kom sammen. "Cause you were mine for the summer, now we know its nearly over." Oh god. Da sangen var færdig og Niall havde tørret sine øjne, kiggede han ind i kameraet og sagde "jeg håber at det var bevis nok på at jeg savner dig. Og at du virkelig betyder alt for mig. Jeg håber du nogensinde kan tilgive mig, jeg har prøvet alt". Jeg slukkede for fjernsynet og tog min taske og mobil, jeg løb ned på gaden og fandt en taxi. Drengene skulle stadig spille koncert i 3 timer endnu. Jeg kunne måske nå det. Jeg skyndte mig ud til lufthavnen og fandt et fly. Vi lettede og jeg var bare vildt stresset. Da vi landede igen skyndte jeg mig ud og fandt endnu en taxi. Jeg hav manden adressen og vi kørte så hurtigt vi kunne. Yes. Der var 1 time før se slutter. Jeg blev lukket ind backstage og jeg kunne hører drengene var igang med at synge 'they dont know about us'. Jeg ventede lidt til det var Nialls tur til at synge. "Just one touch and i was a believer". Jeg løb ind på scenen og hen til Niall. Harry overtog hans vers. Jeg omfavnede ham. Alle drengene stod og smilede stort. Sangen Stoppede. "Undskyld Niall. Jeg har virkelig været et svin." Sagde jeg. "Nej babe. Det er mig der undskylder. Jeg skulle aldrig have gjort det." Sagde han og krammede mig. "Jeg elsker dig Nialler" sagde jeg. "Jeg elsker også dig Cille" sagde han. Vores læber mødtes. Og vi kyssede. "Awwwwh!" Sagde alle. Og nogle piger skreg. Jeg løb ud backstage igen og ventede på at de var færdige.Nialls synsvinkel.
Ej hvor var det dejligt at se hende igen. Helt AMAZING! "Tak Paris! I er nogle fantastiske fans" sagde Harry og vi gik ud backstage. Jeg løb i armene på Cecilie. Jeg har aldrig været så glad før. Vi kyssede og blev enige om at hun skulle med på turne. Men hendes mor skulle bare lige give tilladelse først. Hun lånte min mobil og ringede til Rita. "Nå Niall. Du har fået din prinsesse tilbage." Sagde Zayn. "Ja, og jeg vil aldrig nogensinde miste hende igen" svarede jeg. Cecilie kom tilbage. "Min mor var lidt svær at overtale da det er så stort. Men jeg fik lov." Sagde hun og sprang i armene på mig. Jeg nød hvert sekund af krammet. Det var virkelig bare det jeg har ventet på længe. Cecilie og jeg lagde os på sofaen i bussen. Vi puttede. Og jeg mærkede pludselig Cecilie blev tungere. Hun var faldet i søvn. "Nurh" kom Liam ind og sagde. "Shhhhh" jeg tyssede på ham. "Vi går i seng Niall. Godnat og sov godt" hviskede Louis. Jeg lagde mig ned og lagde min arm om Cecilie. Jeg faldt stille i søvn.
• NÆSTE DAG •
Cecilies synsvinkel.
Jeg vågnede før Niall. For at være lidt sød, tog jeg et selfie med sovende Nialler i baggrunden. Haha. Jeg satte mig ved siden af Niall med min morgenmad. Det var bare æg og bacon. Jeg havde lavet ekstra meget, for tænkte at drengene også skulle have lidt. Niall vågnede og satte sig op. "Hvad spiser du babe?" Spurgte han. "Røræg og bacon" svarede jeg og tog noget æg på min gaffel og gav Niall det. "Ej det smager mega godt!" Sagde han. "Tak skat" svarede jeg. "Der er mere, er der ikk?" Spurgte han. Jeg tror at han var sulten. "Jo selvfølgelig. Det står ude ved køkkenet.". Han gav mig et kys på kinden og gik ud og tog noget mad. Han satte sig hen ved siden af mig. Jeg var færdig så jeg lagde mig på Nialls skød og tjekkede min snapchat. Jeg fik en snap fra Emilie. "Hva laver du smukke?" Spurgte hun. Jeg satte den på frontkamera og tog et selfie med Niall som kyssede mig på kinden. Jeg gemte billedet og skrev "spiser med Bae". Jeg sendte det til hende og satte det på mystory. Jeg låste min mobil og kiggede op på Niall. Han kiggede ned på mig og kyssede mig. Det udviklede sig til et Snav. Harry kom pludselig ind i stuen hvor vi lå. Vi stoppede hurtigt. "Heeeej Harry" sagde jeg. "Der er mad ude i køkkenet, prinsessen har lavet det" sagde Niall. Nu bestemte Niall og jeg os for at hører noget musik. Så vi gik ind der hvor de holdte koncert igår. Jeg slog min mobil til en højtaler og Trykkede på "better than words" vi dansede rundt på scenen.
Liams synsvinkel.
Meget hørte musik fra Salen. Jeg gik derind og så at Niall og Cecilie dansede. De var virkelig glade for hinanden. Jeg valgte at filme det. De kyssede nu. Og det var så sødt. Jeg valgte at gå hen og hente drengene. De skulle se det. Nialls smil. Vi gik derhen igen og det var simpelhen så sødt. Niall løftede Cecilie op. Og sangen "you and i" spillede. Jeg havde aldrig set Niall så glad før. Det rørte mig. Min bedste ven, hans smil, grin og hendes smil og grin. De elskede hinanden. Der trillede en tåre ned af min kind. Men jeg fjernede den hurtigt igen. Niall og Cecilie begyndte at synge med på gangen. Vi gik hen og satte os på et par pladser. Da de var færdige rejste vi os op og klappede. Det var sødt. Cecilie sang slet ikk så dårligt. Hende og Niall var et godt par.
Cecilies synsvinkel.
Vi havde lige sunget en duet og nu så vi hinanden i øjnene. Da der kom et par klappelyde ude fra stolene. Det var drengene. "Floooot!!" Råbte de! Og piftede. Niall og jeg bukkede. Vi flækkede af grin og krammede hinanden. Drengene løb op på scenen og lavede et gruppekram med Niall og jeg i midten. Vi alle flækkede af grin. "Ahem! Se at kom ud i bussen med jer alle sammen". Det var Helene. Vi kiggede ned i jorden til hun kiggede væk. Da hun vendte ryggen til os flækkede vi af grin. Vi satte os ind på sofaen i bussen. Der kom en kok og serverede noget mad for os. Det smagte godt. Da jeg så på klokken var sen 20.30. Drengene var på vej i seng og Niall lagde sig selvfølgelig hen til mig på sofaen. Heldigt for os var det en bred sofa. Tourbussen var ret stor. Alle var gået i seng og Niall lå og nussede mig i håret. Jeg var ved at falde i søvn. Han kyssede mig forsigtigt i håret og så faldt vi i søvn.
___________________________
Dejligt med et nyt kapitel. 70 læsere. Tusind tak. Det betyder meget.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Live while we're young [1D & 5SOS]
ФанфикCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv