1e dag van zomervakantie

0 0 0
                                    

Wekker:  "🔊🔔📣" Godver had mn wekker toch uitgedaan?! Fk eerste dag van zomervakantie😴.  mama: ga je alweer naar je fleur toe? Ik: laat mij🙄.
Mama: niet zo grote mond! Ik: jij vind ALLES een grote mond! Mama: als je zo door gaat blijf je thuis! Ik: OK!
Loop boos naar beneden om mn sleutels te zoeken die in de tas van school zat. "Kut" de tas stond open met sigaretten die ik deelde met fleur -mijn beste vriendin sinds de 1e- doe de tas dicht en doe de sigaretten in mn kontzak en pakt mn jas: Ajuh! Mama: HALF 6 THUIS! Gooit deur dicht pak mn reserve fiets omdat de mijn eigen is gestolen. "Siri bel Fleur". Fleur: Eyy kom bij macdonalds op meubel plein. Ik: jo kom dr aan. Fleur: ik heb €50,- mee. Ik: hoe dafuq kom je daar aan, zakgeld? Fleur: nee... mn ma had toch een potje in haar kleding kast? Daar zat wel €1.000,- in ofz. Ik: Oke Nice ik kom er nu wel aan, tot zo xx. Fleur: tot zo schat.

Ik: heyyy ik heb wat meegenomen van gister! Fleur: denk ik nou wat het is dat ik denk? Ik: waarschijnlijk... PEUKIESSS! Fleur: Yaas biatch!
Pakt een aansteker uit mn jaszak en steekt aan en geeft het aan fleur. Fleur: heb je deo ofzo mn ouders maken me af als ze dit ruiken! Ik: ja euh nee maar koop parfum ofz toch als we zo naar de stad gaan. Fleur: ja kan wel sgoed. Pakt onze fietsen en fleur die de box van de action naast de macdonalds heeft gekoch aan op het hardst.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 14, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kleine veranderingWhere stories live. Discover now