Másnap volt az első nap a suliban.
Az igazgatónő tök kedves volt. A papírjaimmal minden rendben volt. Így már hívatalosan is a WINTERS HIGH SCHOOL-ba járok.
Siettem órára,nem is figyeltem semire.Nem akartam elkösni,erre fellöktem egy Barna fiút. Elög dühös lett,mert egy csomó papir volt nála ,és mindet elejtette. Segitettem összeszedni,majd rohantam tovább. De nem tudtam, hogy hová kell mennem . Úgy 5 percen át össze vissza mentem, mire meg láttam valakit.
Egy fekete hajú srác volt a falnak támaszkodva, egy ajtó mellett.
Szia, én új vagyok itt, ös az osztályo..-Nem is fejeztem be a mondatok, de közbe vádott.
SZUPER! Még egy idegesítő kislánnyal több a suliba. Hurrá! - Én rolám azt kell tudni hogy ha be szólnak vissza szólok . De abból semmi jó nem jön ki ..
Honnan tudod, hogy idegesítő vagyok ?- Úgy néz ki ő is be tud szólni..
A csajok tőbbsége mind ilyen, idegesítő. Én csak csengbe néztem rá, hogy folytasa a mondatok. Meg rázta a fejét.
Na nyögd ki, mit akarsz! - Furcsan kezdett viselkedni! Tudni,hogy merre van a 398.-as terem. Akkor talán nem foglak idegesiteni,ha nem vagyok itt.- Olyan Bunkó, remélem nem leszek vele osztálytárs. Az ajtó felé fordult.
Itt van mellettem , de akkor sajna egy osztályba fogunk járni..-Láttam rajta hogy nem nagyon örül neki , de én sem örülöt hogy MR.BUNKÓ lesz az osztálytársam
.De úgy csináltam mindha örülnék neki.
Ez remek. Na szia. Ő nem válaszolt semit és csak elment.
Bementem a terembe. A tanár bemutatott.
VOUS LISEZ
Az Én Történetem/Befejezett/
Roman pour AdolescentsEgy lányról szól ,hogy változik meg az élete . Új suli Új élet .. Egy tizen éves lány a főhős ki próbál tovább lépni a múlton . Remélem tetszeni fog.