Po tom čo sme prišli ku mne domou sme sa Dohadovali čo vyrobiť. Trvalo nám to asi pol hodinu. Za ten čas si Kc a PJ vyrábali lietadielka. Asi sa vážne nudili! Mohli nám pomôcť. Ja a Henry sme sa dohodli, že ako užitočný výrobok vyrobíme drevenú šperkovnicu a ako ozdobný vyrobíme drevená hviezdy a iné blbosti. Zatiaľ čo chalani bojovali so šperkovnicou my sme urobili ostatok. Nerobili sme to dlho, ale „snažili" sme sa. Im to bolo celkom jedno, a tak som sa radšej ani nepýtala. Stále neviem ako sa správať ako normálny tínedžer.
Potom čo odišli moje hodiny strávených učením sa, že princezná nemôže nechať nedokonalú prácu len tak, som naše práce dokončila k dokonalosti.
K večeru som sa rozhodla prečítať si nejakú knihu. Vybehla som do knižnice na honom poschodí. Chvíľku som si prezerala aké knihy tam sú. Tri knihy ma ale zaujali. Boli celé čierne so zlatým ohraničením. Stánky boli po bokoch tiež čierne. Ale to nebolo to čo ma zaujalo. Nemali názvy. Chvíľku som si prezerala ich obal. V určitom uhle svetla bol ten názov vidieť.
Prešla som po obale prstom a cítila som, že je tam niečo vyryté. Zobrala som si papier a ceruzku. Položila som papier na knihu a prechádza som po ňom ceruzkou, aby som zistila čo tam je napísané. Bolo tam: Moc čarovných predmetov. To isté som urobila aj na ostatných knihách. Mali názvy: Legendy a Nadprirodzené. Ten posledný názov ma zaujal, a tak som sa pozrela na obsah. Wendigo, Kaskani, Čarodejnice, Víly, Fénix, Morské panny, Sirény, Vlkodlaci, Upíri,....
Na takéto veci moc neverím, ale aj tak to môže byť zaujímavé. Našla som v knižnici aj moje obľúbené knihy: The magic of romance a Tma pred očami. Keď som ich videla neváhala som a hneď som ich vzala. Odišla som dole do obývačky kde som si sadla na gauč a prikryla sa modrou dekou. Zapla som si relaxačnú hudbu a pustila sa do čítania.
Asi po hodine som knihu zavrela a rozhodla som si dať sprchu. Predtým som však zapla telku, keby náhodou išlo niečo zaujímavé. Keď som sa po pol hodine vrátila, v telke boli akurát správy. Zaujala ma však reportáž, a tak som jej venovala pozornosť.
Reportérka: „Včera v noci boli z nemocnice ukradnuté vzorky odobratej krvi. Bola to najvzácnejšia krvná skupina Rh nula inak známa aj ako zlatá krv. Tejto krvi je momentálne v nemocnici nedostatok kvôli čomu už zomrel jeden muž na operačnom sále."
„Mladá žena bola dnes nájdená v lese nadránom mŕtva. Podľa všetkého v jej tele chýbali tekutiny a boli nájdené aj stopy po zubov. Doktori si myslia, že žena bola asi napadnutá lesnou zverou a na mieste vykrvácala. To však nevysvetľuje, že v okolí tela neboli nájdené stopy po krvi. Do vyšetrovania sa zaplietla aj vláda. Keď sme sa ich pýtali čo si o tom máme myslieť, ubezpečovali nás, že sa nemáme čoho báť. Pre všetky prípady by po nás požadovali nosiť u seba niečo na sebaobranu."
„Je to až veľká náhoda. Oba prípady sa točia okolo krvi. Čo je vôbec tá Rh nula?" Potom čo som sa prichytila pri rozprávaním sa smej so sebou som vypla TV a odišla som do svojej izby kde som skočila do postele a do minúty zaspala.
Ráno som si nemohla prestať myslieť, že je v tomto meste niečo v neporiadku. Nič čo sa stane v tomto meste nedáva zmysel. Vstala som a urobila si zastávku v kúpeľni, kde som si umyla zuby a učesala vlasy. Potom som na seba hodila voľné modré tričko s krátkym rukávom, čierne upnuté džiny a riflovú bundu. Dala som si do kabelky mobil, vzala som si kľúče a odišla som do kaviarne. (Asi tam trávim až moc času.)
Keď som tam prišla, u Chelsei stáli Nick a James. (Toto sa mi ani trochu nepáči.) „Srdiečko, nenapadlo ťa nosiť upnutejšie oblečenie? Vyzerala by si roztomilejšie." Stratila som nervy: „Vy dvaja ste ako slnko. Nedá sa na vás pozerať a zrána ste tak strašne nepríjemný. Čo by asi povedal Adam jej frajer?" „Pravda." Otočili sa na odchod a tesne u mňa ešte povedali: „Ešte pár hodín." Čo to malo znamenať?
„Ďakujem Zoe, si záchrankyňa." Neviem o čo im ide ale majú niečo v pláne. „Neďakuj. Pôjdeme sa prejsť?" „Po obede mi končí zmena. Pôjdeme potom." „OK." Celí deň som nemohla prestať myslieť na to, čo mi povedali. Ako to mysleli Ešte pár hodín? Ohľadne týchto dvoch mi niečo nesedí.
Po obede som sa stretla s Chelseou. Po pár chvíľach sa k nám pripojili aj Kc a Anna. Rozprávali sme sa o našich typických veciach ako napr. chalani. Naše emócie boli pozitívne kým som nevytiahla celkom nemilú tému. „Čo si myslíte o tých včerajších prípadoch?" Z úsmevu sa rázom stál vážny výraz. Ani neviem prečo ma to tak zaujíma. Niečo ma k tomu ťahá. „Nemám z toho dobrý pocit. Navyše ty bývaš hneď u lesa." „Mala by si si dávať pozor." „Nikdy nevieš čo tam je." To som sa veľa nedozvedela. Začali sa o mňa báť. Nechcela som aby to bolo moc nápadné, a tak som ich nechala zas zmeniť tému. Niečo tu fakt nesedí a ja prídem nato čo.
Večer som si dočítala moje obľúbené knihy. Ale stále ma niečo ťahá k tým prípadom. Po dočítaní kníh som sa vrátila do knižnice na vrchnom poschodí. Všimla som si tie tri knihy položené na stole. Nedalo mi to a vzala som si knihu s názvom Nadprirodzené.
Wendigo: Telo wendiga je vychudnuté a vysoké, niekedy vraj dorastá aj do výšky 4 metrov. Suchá sivá koža, niekedy pokrytá srsťou, im tesne obopína kosti a svietiace oči sú zatlačené hlboko do jamiek v lebke. Takisto majú dlhé tesáky a predĺžený jazyk, pričom celý ich zjav pripomína akéhosi kostlivca. Príležitostne sa spomínajú i rohy podobné jeleňovi, ktoré wendigom rastú z hlavy.
Pozrela som sa do knihy s názvom Legendy a všimla som si, že to nadväzuje. Wendigo asi nie je to čo hľadám.
Fénix: Fénix je často zvečňovaný ako nádherný vták, veľký ako labuť s dlhým zlatým chvostom, zobákom a pazúrmi. Jeho spev má podľa legendy čarovnú moc - údajne zvyšuje odvahu človeka s čistým srdcom a zasieva strach do sŕdc ľudí, ktorí zle zmýšľajú. Aj slzy fénixa majú magické vlastnosti. V hieroglyfike obraz fénixa vyjadruje plynutie času a dodnes zostáva symbolom nesmrteľnosti.
Popár minútach čítanie som sa cítila unavene. Nedostala som sa stále o nič bližšie.Nemám po všetkom moc dobrý pocit. Zajtra budem skúmať ďalej. Možno na niečo prídem.Odišla som do svojej izby, kde som na seba hodila pyžamo a zabalila sa dodeky.
Ahoj. Dúfam, že sa vám nová kapitola páčila a dúfam, že autorkám tých dvoch kníh nevadí, že som to použila. Napíšte mi váš názor na celú situáciu. Ďakujem za všetky hlasy a uvidíme sa nabudúce.
-ZoeFlake
ESTÁS LEYENDO
Nový začiatok
RomanceZoe Star je obyčajné stredoškolské dievča, vlastne vždy chcela, v skutočnosti to je princezná s tajným snom. Priala si chodiť do normálnej školy a spoznať nejakých ľudí jej veku. Toto prianie sa jej o pár dní splní. Král s kráľovnou sa náhlo rozho...