Yalnızlıkla İlk Tanışmam

3 0 0
                                    

Herkesin birşeylerle imtihanı olmuştur. Ama benimkisi sizi biraz şaşırtabilir. Hiç birinin gözlerinden girip yüreğinden çıktınız mı ? Seni sen olduğun için seven birine açlık çekiyorsun günden güne dünya fazlasıyla sıkıcı ve insanlardan nefret ediyorum. Menfaatleriniz için üzdüğünüz insanların ahlarında boğulun. Bir kadın ne ister sorusunu hepimiz merak etmişizdir erkekler olarak aslında cevabı biraz sizin için araştırdım. Biri para diğeri tip bir diğeri ikisinide ister üçüncü bir seçenek malesef yok dostlarım bunun için ah vah etmemize gerek daha çok çalışmalı ve birşeyleri değistirmeye çalışmalıyız bir erkekler olarak duygusalızdır bu bizim içgüdüsel bir sorunumuz sevilmek isteriz. Zaten evliliği bedava kölelik olarak gören biriyim sizi sevmeyen ve çıkarları için size yoldaşlık yapan birine neden ihtiyaçınız olsun ki kadınlara sigara versen ateş ister, ateş versen kültabağı ister, isterde ister. Bu sıralama çok uzayabilir yeterki siz katıcak birşeyler bulun. Bir erkeği en çok ne anlar diye yaptığım araştırmalarda hayvan olduğunu anladım çünkü hayvanlar sizi çıkarsız sever ve bu sizi mutlu hissettirir. Aşk defterleri 1900'lü senelerin başlarında bitti ve yerini mantık ve çıkarlarımız aldı kimden daha fazla yarar görürsek ona daha fazla ilgi gösteriyoruz öyle değil mi ? Tabi aranızda yalanlayanlar ve çekemeyenler olucaktır acıda olsa doğrusu budur. Doğrular her zaman can acıtır ve sizi yanlış düşüncelerden alıkoyar ama daha sıkı bir darbeyle aklınızdaki kötü düşünceleri bir kenara atıp yerden daha sert kalkabilirsiniz yeterki siz isteyin bir insan en çok neyi isterse imtihanı o olur mantığıyla yola çıkmayı hedef edinin kimi ne kadar çok severseniz sevin mezarlarımız tek kişiliktir. Yalnız doğduk yalnız ölmeye gidiyoruz. Her saniye bir önceki vaktimizden hatıramız mutluluk hikaye kitaplarını süsleyen bir ruhsal girişimdir. Doğarken ağladık ölürkende ağlıcaz çünkü bizim fıkratımız bu kısa olan hayatınızı değerli insanlara harcayın ve bir sonraki nesile yararlı eserler bırakmak için çalışın her insan sevdiği mesleği yapmalı kimse zorla birşey yapmak zorunda değil aklınız beklentileriniz sizi yönetmesin siz onları yönetin. Birgün kim olduğunuzu unutucak bir hastalığada yakalanabilirsiniz. Bana iyiliği tanımlayın desem hanginiz doğru bir seçeneği söyeyebilir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yalnızlık SenfonisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin