Eşşek Şakaları

69 4 3
                                    

Bu bölümü Şennur için yazıyorum. Çok teşekkürler petitom :D <3

"Hadi ama küçük beğenmedin mi ? "

"Alp sen ne yaptığını sanıyorsun böyle ? "

"Sırana biraz makyaj yaptım, bence güzel oldu. "

"Ya sen bu okulda sıralara zarar vermenin disiplin cezası olduğunu bilmiyor musun ? "

"Aaaaa öyle mi, bilmiyorum. Bilmem mi gerek ? "

"Haddini aşıyorsun, şu eşşek şakalarına bir son ver artık. "

"Kaşınan sendin küçük. "

"Hadi ama yaa, bütün bunlar arkadaşlarınla tanışmadığım için mi ? Kes şunu. "

"Bence sen beni bırakta disiplini düşün , çocuk gibi sıranı karalamışsın küçük, sanırım seni şikayet etmem gerekecek. "

"Şaka mısın sen yaa ? "

"Şimdi düşündüm de disipline gerek yok, seni moruğa söylesem o sana haddini verir. "

"Cattık yaaa bela mısın sen ? "

"Yürü gidiyoruz."

"Kolumu bıraksana. Nereye ? "

"Moruk derse girmiştir çoktan, yürü derse giricez."

"Bu halimle mi, sayende sırılsıklamım. Bi yere gelmiyorum ben bırak kolumu."

Belimden tutup "Demek öyle sana gidiyoruz dedim" demesiyle kendimi alpin kucağında bulmam bir oldu.

"Ya sana bırak diyorum, bıraksana beni bırak. " diye okul koridorlarında çığırırken aynı zamanda sesim yankı yapıyordu. Ders saatinde koridorlarda çığlık çığlığa tepişen bi biz vardık heralde.

Bi yandan çırpınırken diğer yandan senden nefret ediyorum baş belası diye bağırıyordum.

"Kes sesini bee. O ses senden nasıl çıkıyor anlamıyorum doğrusu. Tren mi yuttun küçük ? "

"Bence boyuna bakılınca treni yutan sen gibi duruyorsun . "

-

Sınıf kapısının önüne gelmiştik , Alp elini hafif yukarı kaldırıp kapıyı çalmıştı bile.

TIKTIKTIK.

"Alp dur lütfen girme."

-Gell.

Kapının tokmağına dokundu. Aynı zamanda gözlerimin içine bakıyordu. Sanırım ona yalvarmamı bekliyor bay züppe. Ama daha çok bekler ona yalvarmaktansa bütün sınıfın önünde rezil olmayı gözden çıkarmıştım. O da bunu anlamış olacak ki kapıyı açıp içeriye girdi.

Birden bire bütün sınıf bize odaklandı. Nalet olası kapıdan girmeden önce indirseydin ya beni kucağından. Şimdi bittik işte.

Sınıfta bir süre sessizlik hakim olduktan sonra bu sessizliği bozan kişi alp oldu.

"Gördüğünüz gibi hocam küçük bir sürü haylazlık yapmış. Bende onun pisliklerini toplamakla mesguldüm."

"Bu halin ne senin ecrin? "

"Hocam bakın-"

"Ne olcak küçük hanım can sıkıntısından sırasını karalamış sonra kızacaksınız diye bide gitmiş temizlik odasına saklamış. Bende sırasını gördüm size söylemekle tehdit edince çok sinirlendi temizlik odasında ki kovayı üstüme boşaltmaya kalktı fakat kendi kuyusuna düştü. Kendimi korumak amaçlı yanımdaki kovayı üstüne döküverdim . çocuk gibi , sunun yaptığına bakar mısınız ? "

BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin