Hayatına Şükür Et

261 7 2
                                    

(Ana karakter melis,melisin sevgilisi musa ve en yakın arkadaşı aydan hikayemiz melisin hayatı) gerçek bir hikayedir iyi okumalar.

    Melis'in babası çok ilgisiz içkici karı kız peşinde koşan bir adamdı. Karısını yani melisin annesini aldatmasıyla hayatları iyice karardı. Melis'in annesi babasının aldatması üzerine akıl hastanesine kaldırıldı tabi tek sorun bu değildi dayak yiyen bir kadındı zaten en sonunda kafayı yedi. Melisin bir abisi bir de ablası vardı. Melis okuyamadı çünkü hepsi çalışmak zorundalardı üç kardeş eve para getirip o babaları olacak adamın içki parasını o kadınlara yedireceği parayı bulmak zorundalardı. Melis'in ablası 17 yaşındayken kanser olduğu öğrenildi ve kansere yenik düştü. Cenaze günü ablası defnedildikten sonra Melis ve abisi eve geldiğinde babasının evde üç kadınla rakı sofrasında eğlendiğini görüyorlar melis korksada artık dayanamayıp babasına bağırıp bu duruma tepki gösteriyor ablasının öldüğünü tekrar tekrar söylüyor ama nafile babası olacak o vicdansız hala gülüp eğlenme peşinde hiçbir şeyi takmıyor ve melisi döverek odasına sokuyor konuşmasına izin dahi vermiyor. Aile denen hiç birşey yok artık hayatlarında akrabaları babası yüzünden konuşmaz haldeler. Melis'in bir de sevgilisi vardır adı Musa onların lokantasında işe başlar ilk defa sıcak bir aile görmüştür orda musanın ailesi onu kendi kızları gibi görmüşlerdir uzun bir ilişkileri olmuştur ama musa melisi aldatır bunun üzerine ilk ayrılıklarını yaşarlar musa daha sonra çok pişman olur çok kez barışıp ayrılırlar güven bir türlü olmaz aralarında ama musa pes etmez ve güvenini tekrar sağlar böylelikle ilişkileri devam eder. birde melisin yakın arkadaşı vardır herşeyini paylaştığı ama pek görüşemezler melis bursada aydan ise ankarada yaşıyordur şimdi bunlar nereden tanışıp arkadaş oldular diyeceksiniz onu da açıklayım. Melisin kuzeni ankarada yaşıyor ve melisle aydan ankarada arkadaş oluyorlar aydan da bursaya tatile gittikçe arkadaşlıkları ilerliyor ve yaşları baya küçükken tanışıyorlar öz kardeş gibi oluyorlar zamanla..neyse birgün melis artık aydanı çok özlüyor ve ankaraya geliyor babasından habersiz ama zaten babası eve gelip gelmediğini farketmiyor bile. Birkaç kız arkadaşı ile toplanıyorlar aydanı çağırıyor ve buluşmaya karar veriyorlar ki melis yolda......

            Arkadaşlar devamını yazmak için yorumlarınızı bekleyeceğim..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayatına Şükür EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin