Otthon
Fekszem az ágyamban este 8 fele , pörgetem a musical.ly-t, egyszer csak telefonomon feltűnt a chat-fej. Az exem az. Mit akarhat? -Forgattam barna s szemeimet,amik kissé felcsillantak. Nem akartam hinni a szememnek.
Ben: Szia,mizujs? Elvagy tűnve mostanában.
Jézusom mit irjak vissza.😕
Én:Szius,köszi jól -hazudtam- és te?
Ben; Hát jól 😊 Micsi?
Mit akarhat?Miért ilyen kedves?Egy honapig könyörögtem hogy beszéljük meg,de ő nem akart..
Én: Musical.ly-zek és te?
Ben: Még mindig csinálod?Igen az életem a Musical.ly.Nem igaz az MMA.
Én: Hát na...Erre apa a lépcsőnél kiabál fel.
-Lili?Nem vagy éhes?
Nagyon beles làny vagyok,meg dagadt is amúgy.
-De,megyek is le. -Raktam le a telefonom az ágyra és futottam le. Csirke volt a kaja. Apával imádjuk. Anyu csak a mellét szereti.Hát èn vágtam le a combját magamnak és kenyérrel megettem. Szaftos volt és nagyon finom.Vettem ki egy kinder szeletet a hütőből. Azzal indokkal ,hogyholnaptól diéta van.Leültem a nappaliban és néztem anyával a TV-t. Nem tartott sokáig max 10 perc.Megindultam fel és a lépcső tetején szól,hogy szomjas. De nem kér áhh dehogy. Parancsol!
Adtam inni neki, megint megyek fel fele erre hallom a nevem. Most a lámpát kapcsoljam le. Ott fekszik tőle 3 méterre és lusta. Jó oké de mondtam,hogy mostmár elég. Hajat kell mosnom.Vasárnap este volt.Telefon csörög,én épp bugyit szerzek magamnak a fiókból.Rá nézek a telomra. Úristen egyik MMA-s srác hív messengeren.Futottam a telomhoz.Ziháltam kicsit,de levegőt kapkodva fel veszem:
-Szius-szólok bele.
-Halihó.-mondja a szexy hangján Ricsi.
-Miért hivtál? -kérdeztem meglepve.
-Holnap jössz edzeni?Mert akkor én is megyek holnap nem jön senki rajtunk kivűl.
-Még Ádám sem? (Edző)-kérdezem érdeklödve.
-Nem.-válaszolja elég furán.
-Most ketten edzünk akkor?Mert ha úgy van benne vagyok. -magaban azért félve mondtam.-Hát én is. Legalább gyakorlunk.-mondta elég szexisen.
-Oksi. Reggel suliba tala van. -mondtam kicsit izgatottan, izadtam ahogy halottam a hangjàt,csak egy a baj Bent szeretem-Megyek hajat mosni. Szius. Jó éjt.
-Szia. Neked is.
Letettem a telefont. És levetköztem. Hevesen dobogott a szivem. Vonzódok Ricsihez ez nyilt titok. De komolyabban nem érdekelt. Ben-nek nem irtam vissza,de nem is érdekelt.Nem irtam senkinek sem. Meg engedtem a fenti fürdöben a vizet és vanilia illatú tusfürdöt bele öntöttem. És az emeletet ez az illat árasztotta el. Igen egy külön emeleten vagyok egy tágas szobával és nagy fürdővel. Elvégeztem a vasárnap esti rutinomat. Bedőltem kissé fáradtasan az ágyba. Néztem a family guy-t. Kedvenc sorozatom.Majd szomorkásan el aludtam. Ben miatt voltam szomorú.
Ennyi volt az első rész skaccerek. ❤
YOU ARE READING
Zűrős Életem
AdventureSziasztok.A nevem Lili. Egy 15 éves lány vagyok. (1 hónap és 16) MMA-zom (ketrecharc). Elég duci vagyok de igyis szeretnek a fiúk.171 centi vagyok,festett fekete hajam,barna szemem,bevágott szemöldököm és orrpiercingem van.Ja és egy kis fültágesz. N...