„Luciiii?!" Vykřikne někdo po mé levici a já se na něj otočím.
„Co se stalo Emo?" Zašeptám. Kluci jsou v čekárně, jediná Ema je u mě na pokoji.
„Přestala si dýchat." Rozbrečí se.
„V klidu." Zašeptám. Nerada jí vidím plakat.
„Mohla si zemřít...co se stalo?" Zeptá se šeptem.
„Já nevím." Zalžu. Vše si pamatuji, ale kdybych jí to řekla, asi by mě zabila. Nesnáší, když před ní mluvím o Honzovi.
„Volala jsem tvému tátovi. Už sem jede." Šeptne.
„Ne! Takže my pojedeme domů? Já se těšila, že si užijeme Berlín..." Povzdechnu si. Konečně jsme přemluvily rodiče a já se těšila, že tady chvilku pobudeme a na nové zážitky.
„Kdybys málem neumřela, tak bychom tady mohly zůstat." Rýpne si Ema. Jenom se ušklíbnu.
„To mě štve..." Zamračím se. Fakt jsem se na Berlín těšila....
„Je v pořádku?" Uslyším někoho venku. Do místnosti vejde lékař a za ním dva hnědovlasý kluci s jejich rodiči a sestřičkou.
„Jak ti je?" Zeptá se malá Emma a usměje se já mě.
„Bylo mi lépe." Uchechtnu se. Gerd se usměje a vypadá to, že je ráda, že jsem v pořádku.
„Luci? Můžu pro tebe něco udělat?" Zeptá se Marcus.
„Přinesl bys mi vodu, prosím?" Zaškemrám a usměju se na něj. Kývne a rozhodne se jít někam pro tu vodu.
„Jsem tak rád, že si v pořádku." Zasmutní Tinus a obejme mě.
„Necháme vás teď v klidu. Budeme v čekárně." Usměje se Kjell a společně s Gerd a Emmou odejde.
„Co se stalo?" Zeptá se Tinus. Mac přijde do pokoje a podá mi láhev s vodou.
„Já ani nevím. Je toho teď na mě moc." Usměju se. Ema přikývne.
„Lidi? Můžete mě s Luci nechat osamotě?" Zeptá se Mac a záludně se usměje. Tinus se podívá na Emu, když kývne on přikývne taky.
„Pak sem zase přijdeme." Řekne Ema a zabouchne za sebou dveře.
Chvíli jsme ticho ani jeden z nás nic neříká. Ticho mi nevadí. Když jste s někým komu věříte, nemusíte nic říkat.
„Luci? Já..." Začne Marcus. „Mám o tebe strach. Vím, že to co se stalo nebylo jen tak....bylo to kvůli tomu Honzovi?"
„Ne. Nebylo. Já...byla jsem jenom unavená. Už je mi lépe." Usměju se.
„Lépe? Tak to jsem rád. Já mám otázku." Zašeptá Mac. Pobídnu ho k mluvení. „Jak poznám, že jsem se do někoho zamiloval?" Zeptá se.
„Moment..." Začnu se smát. „Hvězda se mě ptá, jak se něco takového pozná?"
„Ne fakt. Jak to poznáš?"
„Ty máš spoustu fanynek....které tě milují."
„Emm, ale co když to chci poznat, jakože...." Přeruším ho.
„Chápu. Když jí vidíš, tak se ti zastaví srdce a pak začne tlouct rychleji. Jsi ve stresu, ale jsi rád, že s ní můžeš trávit čas. A když jí vidíš trpět, tak chceš trpět místo ní. Chceš s ní trávit každý den a chceš s ní být do konce života. Ale tohle všechno ti řekne srdce." Usměju se na něj. On přikývne.
„Omluvíš mě?" Zeptá se a já ho poprosím, aby sem zavolal Emu.
„Tak co?" Záludně se usměje Ema a já protočím očima. Marcus šel něco Tinusovi říct, takže jsem v pokoji jenom já a ona.
„Co by?" Uchechtnu se.
„Políbil tě? Nebo co jste dělali?"
„Ne? Ptal se jenom, jak pozná, že se do někoho zamiloval." Pokrčím rameny. Ema vykulí oči.
„To ne...on se nám do tebe zamiloval..." Začne básnit o tom, jak mi to oznámí, a jak spolu budeme chodit.
„Mě nemiluje kámo. Odešel za Tinusem, třeba s ním řeší, jak to té holce řekne." Usměju se. Klukům přeju tu nejlepší holku pod sluncem. Hlavně Tinusovi, tomu přeju Emu. Tinus si Emu zaslouží.
„Cože?!" Teď už Ema vyvřískne a já se leknu. „A do koho by teda byl?" Zeptá se.
„Já nevím. Je tady Lena....Lisa nebo nějaká jejich spolužačka." Pokrčím rameny.
„Nene. Lena a Lisa to nebudou." Přimhouří Ema oči. Leli nemá ráda, ale to neznamená, že spolu být nemůžou. Mě osobně holky nevadí, takže bych jim to i přála.
„Co ty víš." Pokrčím rameny.
„Vím to. Slyšela jsem, že Marcus se radil s Tinusem jestli ti to má říct nebo ne."
„Co mi má říct?"
„To, že tě miluje." Ema se na mě usměje a já zase protočím očima.
„Já to nejsem!" Řeknu důrazně.
„Vsadím se, že jo." Usměje se Ema a hned na to se otočí ke dveřím, protože někdo právě vešel do mého pokoje.
„Tak co? Je ti lépe?" Řekne hnědooký kluk, ale mojí pozornost upoutal ten vedle něho. Tinuse úplně ignoruji a vpíjím se do očí vysokého blonďáka.
„Luci?" Uchechtne se Ema. Otočím se na ní. „Marcusi? Luci ti něco chce říct." Začne se smát.
To si neudělala Emo...„Já nic říct nechci." Braním se, ale Marcusův pohled mi asi moc nevěří.
„Vyklop to." Řekne Tinus a usměje se.
„Lucince se totiž líbí jeden kluk. A ona neví, jak...." Přeruším Emu, která mě teď dokonale ztrapnila.
„Nikdo se mi nelíbí." Namítnu.
„Macovi se taky líbí jedna holka. A mě taky." Pokrčí rameny Tinus.
„A kdo to je?" Vyzvýdám.
„Emo? Já...mám tě rád. Víc než rád." Začne Tinus a já úplně žasnu.
„Já tebe taky!" Vykřikne Ema a hned se Tinusovi vrhne kolem krku a pak ho políbí.
„Oh. Tak to teda...já to věděla....chci říct Eminus jede." Usměju se. Oba se začnou smát. Jsou spolu tak roztomilý....
„A co ty?" Šťouchne do mě Ema.
„No...já nic." Řeknu. Málem jsem Marcusovi vylila svoje srdíčko, ale naštěstí ne.
„Marcusi, Luci tě má taky ráda." Řekne Ema a já se začnu červenat. Ema se usmívá, Tinus a Mac stojí na místě a škrábají se na bradě. To ne, Emo....