Amelia's skatapunkts.
"Drīksti apsēsties brīvajā solā." skolotāja ar roku norāda uz brīvo solu. Yoongi paiet man garām atstājot savu smaržu gaisā, jāatdzīst, viņam ir laba gaume. Pēc brīža iebakstu draudzenei.
"Cikos beidzās stunda, es ātrāk gribu tikt prom no šejienes!" Čukstus jautāju.
"Kas tad tev noticis? Līdz stundas beigām ir atlikušas 20 minūtes." Nopūšos, skaidrs kāpēc viņa tā atbildēja klasē ir jauniņais.
"Tev patīk Suga?" Viņa pagriež galvu uz klases beigām un sāk līdz ausīm smaidīt.
"Un kā vēl man viņš patīk, ja nu kas viņš būs mans!" Klarisa paziņo, paceļu rokas uz augšu ar zīmi, ka viņš ir Tavs.
"Lai tā būtu, es pazūdu no klases!" Savācu savas mantas un klusām izeju ārā. Eju pa skolas gaiteni klusu pie sevis dungoju vienas dziesmas melodiju. Pretī nāk jauniņo bars, kā es to zinu, nekad iepriekš viņus nebiju redzējusi.
"Sveika skaistulīt!" Ejot garām, pagrūžu puisi ar plecu, man tagad nav runājamā.
"Tā tev nevajadzēja darīt!'' viens no viņiem norūc. Slinki pagriežos pret runātāju
"Piedod, nepamanīju tevi! " Iesmejos un nogrozu galvu, bet tad pamanu, ka viņi ir seši, kāpēc vienmēr virinu muti?
" Sh*t!" nomurminu, viņš paceļ roku un taisās man sist, bet viena cita roka viņu aptur, tas ir puisis no tā bara.
"Kookie ko tu dari, tu taču negrasies meitenei sist?"
Sugas skatapunkts.
Cītīgi visu pierakstu kladē, bet tad manu uzmanību piesaistīja rosība klases otrā galā. Paskatos uz to pusi pamanu, ka meitenes sačukstas, protams man interesē un noklausos viņu sarunu. Man noteikti ir jāuzin meiteņu vārdi, bet viss vairāk es gribu zināt zilacainās meitenes vārdu. Ja godīgi man nepatīk viņas draudzene, diezgan iedomīga un visu laiku cenšas ar mani flirtēt. Zilacainā meitene iziet no klases un to es izmantošu, kā iepspēju uzzināt vairāk par viņu. Pieceļos no sola un salieku visu somā, uzmetu uz muguras un izeju no klases, lai viņu uzmeklētu.
YOU ARE READING
Stay By My Side For Ever
VampireHeyyy, esmu Amelia. Man dzīve līdz šim brīdim ir bijusi pa visam vienkārša, kā katram skolēnam, līdz brīdim kad skolā ieradās jauns klasesbiedrs- Min Yoongi. Viņš manu dzīvi izmainīja uz visiem 100%, bet tas nav stāsts tikai par mums, tas ir kas va...