1

30 1 1
                                    

POV SUMMER

'Wil je nu eindelijk eens opstaan!' hoorde ik mijn moeder roepen van beneden. Ik zuchtte. 'Ja, mam!'

Met veel tegenzin stond ik op en slaapdronken liep in naar de badkamer. 'Het lijkt alsof ik overreden ben door een vrachtwagen ofzoiets.' zei ik geschrokken zodra ik mezelf in de spiegel had gezien.

Niet veel later was ik opgemaakt en omgekleed en liep naar de keuken. 'Zo vroeg vandaag!' zei Emily sarcastisch. Emily is mijn irritante zusje van 14. Met rollende ogen nam ik plaats aan de keukentafel.

Het ontbijt was simpel; pannenkoek en sinaasappelsap en nutella voor op je pannenkoek. Ik pakte het botermes en stak hem in de pot Nutella. Als een gek smeerde ik het daarna op mijn pannenkoek en hapte ervan.

Ik had niet zoveel zin, dus ik bleef bij 1 pannenkoek. Nee, ik zal eerlijk zijn, de pannenkoek die mijn moeder maakt zijn echt vies, maar niemand durfde er iets over te zeggen.

'Wat ga je doen vandaag?' vroeg mijn moeder terwijl ze de borden afwaste. Ik had niet zoveel plannen voor vandaag, enkel naar de winkelcentrum gaan en kleren kopen voor de grote dag morgen.

'Ik ga een mooi jurk kopen met Jessie voor de concert van Shawn Mendes morgen.' antwoordde ik met een volle mond. 'Ew, ik wil niet dat je met een volle mond praat.' zei Emily en maakte kotsgeluiden.

'Weer die jongen?' vroeg mijn moeder. 'Ja, wat iS daarmee?' vroeg ik geïrriteerd.  'Concentreer je beter op je school.'  Wild stond ik van mijn stoel op. 'Dag, mam!' riep ik en stampvoette de keuken uit.

Ik liep naar de voordeur en deed mijn schoenen snel aan. Ik deed de deur met een luide knal achter me dicht en liep de straat op. Ik deed mij handen in mijn zakken en stapte richting de grote winkelcentrum vlakbij mijn huis.

Ik voelde mijn gsm trillen in mijn achterzak. Ik haalde hem naar boven en zag dat mijn beste vriendin Jessy belde.

'Ja-ja, ben al onderweg.' zei ik met rollende ogen.

'Oke, spreken we af bij de Butterfly Shop?' vroeg ze.

'Jup, zie je zo.' zei ik en hangde op.

JAA! Dit was de eerste deel. Sorry dat het zo saai is maar de volgende delen gaan CRAZYY zijn! (Hopelijk)

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 28, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

In my blood ft. Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu