Na koncertě❤🎶

194 8 2
                                    

Na velkém plátně před námi se začala odpočítávat poslední minuta. Při tom odpočítávání nám tam pustili video kde bylo jak se kluci připravují před koncertem a najednou to bylo 10,9,8.... 3,2,1. Kluci viběhli na podium a začali zpívat jako první zpívali Elektrisk pak Next to me a tak dala znáte ne pak byla na řadě písnička First Kiss a ted si měly kluci vibrat koho vezmou. Všechny holky se hlásily ale nakonec si tam vzali svojí mamku protože se nemohly rozhodnout koho si vyberou.
Když do zpívali tak se s nama všema vyfotili. (Chapete ne taková ta společná fotka jako maji z prahy) Rozloučili se snama a na me a Majdu kluci ukázali jako ze zavolejte a my kývli na souhlas. Ještě naposled zamávali a odešli.

Po koncertě když už všichni pomalu odcházely. Tak jsem si vzala do ruky mobil a natočila jsem musicaly na píseň Heartbeat označila kluky a zveřejnila to.
S Majdou jsme odcházely jako poslední. Všechny holky se tam hroutily a brečely ale my s Majdou ne protože jsme věděly ze budeme s nima v kontaktu.

Když jsme byly před halou tak jsem zavolala mamce at pro nás přijede. Mezi tím co jsme čekaly jsem si zjistila v jakým hotelu jsou kluci ubytovaný protože tu přespíme na hotelu aby mamka nemusela jed přes noc. Když mamka přijela tak jsem ji řekla o tom hotelu ze je kousek od tut a ze tam maji volný pokoj a že jsem ho už zarezervovala mamka teda kývla ze tam jedem.

Před hotelem:
Bylo tu hodně fanynek. S Majdou jsme vystoupily a mamka jela zaparkovat. Nandala jsem si kapucu a stouchla do Majdy at si ji taky nanda at nás nikdo nepozná.

V pokoji:
Já: mami
Mamka: ano
Já: můžeme se jít projít s Majdou?
Mamka: ano můžete, ale nebuďte tam moc dlouho.
Já: joo neboj
Majda: ahoj
Já: ahoj
Mamka: ahoj holky

Ještě než jsme šli ven tak jsme si šly prohlédnout hotel recepci, restauraci atd. chapete ne.
Ale najednou jsem z dálky zahlédla dva blondaky. Štouchla jsem do Majdy at se koukne ano byly to ti blondaci co si myslíte Marcus a Martinus.
Naznačila jsem ji ze pujdem zpátky a pujdem po schodech. Ale v tu chvíli co jsme se otočily jsem poznala ze ti dva se rychle přibližují. Vzala jsem si do ruky telefon kde jsem mela uložené Marcusovo číslo a vitočila ho najednou se celou vhodnou rozezvonil něčí telefon čí jiný než jeho ale bohužel jsem to hned típla a rozbrecela se. OMG to je fakt jeho číslo ale co se nestalo zavolal mi na zpatek.

Hovor:
Já: prosím
Mac: dobrý den před chvíli jste mi volala tak se chci zeptat je co jste potřebovala
Já: nic jenom jsem zkoušela jestli je to tvoje číslo

A v tu chvíli jsem se otočila se sklopenou hlavou a řekla potichu do telefonu MILUJU ! a tipla jsem to Majda jenom na mě koukala. Ukázala jsem ji telefon a pomalu jsem se sunula po zdi dolu.

Z Majdy pohledu:
Když jsme se šli projít ven tak do mě štouchla Verča ze jsou tam Marcus a Martinus a naznačila ze pujdem zpět a půjdeme po schodech. Najednou si vzala mobil a někomu volala po chvíli se chodbou rozeznel něčí mobil . Verča s někým začala mluvit a po chvíli tomu dotyčnému řekla ze ho MILUJE! Pak dala mobil od ucha a pomalu se sesunula po zdi k zemi a otočila na me obrazovku telefonu a já hned pochopila. Když se seunula tak se naším směrem podíval Marcus. Stouchl do Martinuse a on se otočil a poznal mě.
Marcus naznačoval hlavou jako co se stalo a já mu ukázala jako ze Verča ti volala on se podíval na mobil otočil ho a ukázal to číslo jako to je její? A já kejvla že ano. On se pomalu rozešel a šel k nám a za ním Martinus.
Marcus si kleknul k Verče a pohladil ji po vlasech....

Z pohledu Verči:
Když jsem se sesunula k zemi tak si po chvíli někdo ke me klekl a pohladil mě po vlasech myslela jsem si že je to Majda ale nebyla. Pomalu jsem zvedla hlavu a viděla ho toho komu jsem řekla MILUJU TĚ! on se na mě jen usmal a nastavil naruč na objetí tak jsem si stoupla on taky a objala jsem ho. Bylo to úžasný byt v jeho objetí cítila jsem se v tu chvíli v bezpečí. Podívala jsem se pres jeho rameno a viděla jsem jak tam Martinus objimal  Majdu.

Po půl hodině:
Kluci už musely jít. Rozloučily jsme se a každý jsme šli do svých pokojů. Když jsem přišla na pokoj tak mi přišla zprava od Marcuse Gunnarsena.

Mac: ahoj
Já: ahoj
Mac: už jsi v pohodě
Já: ano
Mac: tak to je dobře
Já: děkuju ti
Mac: pro tebe všechno, chci se s tebou víc seznámit
Já: taky bych chtěla
Mac: už budu muset končit ale určitě by jsme se mohly zítra sejít
Já: já taky půjdu už spát, jo to by jsme mohly
Mac: ráno napíšu
Já: dobře dobrou
Mac: dobrou❤

OMG on mi poslal srdíčko Marcus Gunnarsen mi poslal srdíčko to není možný to je mi určitě jenom zda podívala jsem se znova na telefon ale ne nezdálo se mi to byla to pravda.

Položila jsem mobil na stul a šla jsem do koupelny se osprchovat.
Když jsem byla osprchovana tak jsem si oblékla tričku na kterém bylo Marcus&Martinus a jejich fotka. Vyfotil a jsem se na instagram a šla si lehnout. Po mě šla Majda do koupelny. Po chvíli mi cinkl mobil byla to zpráva od Marcuse.
Na fotce ti to sluší❤
Položila jsem telefon a lehla si do postele po chvíli přišla Majda zhasla světlo a lehla si taky do postele a šli jsme spát.

Omlouvám se že včera nic nevyšlo ale nebylo mi dobře takže jsem neměla ani náladu na psaní.
Doufám ze se vám bude tahle část líbit.
Jsem rada za to že si to čtete.
Zítra se těšte na novou část bude zajímavá. ❤❤

Sny se plní. Marcus & Martinus.Kde žijí příběhy. Začni objevovat