Ja:Ali to nije razlog da nađe drugu! Ipak vi imate decu.Uostalom,ako nemate vremena,kad je on našao drugu?
M:Na poslovnom putu.
Ja:Ali,zar vi niste uvek zajedno išli?
M:Zadnji put ne.
Ja:Ne znam šta da kažem..
Bliži se Božić,moj omiljeni praznik, jer smo tad svi zajedno,a sad nakon svega ovog..
M:Znam mila..
Ja:Ne znam šta da kažem..
M:Navići ćemo se,samo treba vremena.
Ja:Znam,tebi je još gore i izvini što sam sebična.
•Zagrlila sam je.
Ja:Moram malo da legnem.
M:Idem ja da nam spremim nešto.
Ja:Mhm
•Izašla je iz sobe.Spustila sam glavu na jastuk i u istom trenu zaplakala. Ne mogu da verujem da se ovo dešava.
Zazvonio mi je telefon,David je. Ne mogu trenutno da pričam.. još znam da će da me smara zbog svega u školi. Pored ove situacije u kući još moram da se bakćem sa Marijom.
•••
•Otvorila sam oči i pogledala na telefon- 20:30, 10 propuštenih poziva.Kada sam se okrenula na stranu,ugledala sam Davida kako sedi do mene.
Ja:Otkud ti?
D:Pa ne javljaš mj se,zabrinuo sam se.
Ja:Ti se zabrinuo?
D:Da,vidiš imam i ja srce i dušu.
Ja:Mhm
D:I da..
•Prekinula sam ga.
Ja:Ne spominji je!Znam da se družite od malena,ali ja je ne volim,ne smeta mi što se družite,samo nemoj mene da teraš da se družim sa njom,kad se ne podnosimo.
D:Okej,ali zašto uvek moraš da budeš takva prema meni?
Ja:Kakva?
D:Stalno me napadaš i vičeš.
Ja:Ne nego..
•Setila sam se razloga zbog kog sam ovakva.
D: Šta nije uredu?Reci mi.
Ja:Ma ništa.
D:Tea!
Ja:Moj tata..ima drugu..
D:Lažeš!
Ja:Ne,ne mogu to da podnesem!Sve me boli,žao mi je mame,ljuta sam na njega,a tek kad pomislim na Saru.
•Napunile su mi se oči suzama i krenule da se slivaju niz obraze, nisam više mogla da se suzdržim. Primakao mi se i čvrsto me zagrlio.
Ja:Ne znam šta da radim!Da li da pokušam da razgovaram sa njim ili više nikad da mu se ne obratim ili čak da se pomirim sa tim?Poludeću! Sve vreme mi u glavi odzvanjaju mamine reči.Znam da moram da se priberem zbog nje,njoj je još teže.
D:Smiri se,šta je tu je,mislim da ti tu ne možeš ništa.Ako oni odrasli ne mogu da sednu i razgovaraju,teško da ćeš ti moći da ih nateraš ili šta već planiraš.
Ja:Dosta mi je svega,prvo Marije,zatim sad ovo.
D:Gledaj,ja znam da je ne voliš,znam da je ona tvrdoglava,ali nije toliko loša.Pokušaću da razgovaram sa njom i ubedim je da se malo primiri.
Ja:Ma pusti...
D:Idem ja sad,ti se odmori za sutra.
Ja:Mhm
•Poljubio me je i izašao.Čula sam mamu kako priča sa njim,a zatim je ušla u moju sobu.
M:Dobar je David.
Ja:Mm?
M:Kažem da je baš dobar i pažljiv.
Ja:Ume nekad da bude.
•Nasmejala sam se.
M:A nemoj tako.
Ja:Pa mama valjda ga ja bolje znam nego ti.
M:I to što kažeš.Zašto si onda sa njim?
Ja:Dala sam mu šansu,nakon svega,a i sa mnom je nekako drugačiji. Imam osećaj kao da se promenio.
M:Na bolje?
Ja:Da.
M:To je baš lepo.Idem,čeka me Sara u sobi,a ti spavaj,ne možeš ustati ujutru.
Ja:Mhm
~Jutro~
•Ustajem,odlazim u kupatilo.Bože dragi na šta ličim!Trčim do ormana,oblačim dugačak dzemper i iscepane farmerke.Vraćam se u kupatilo,hmm sad je malo bolje,ali ću ipak morati da se našminkam.•Obuvam se i izlazim iz kuće,mama je već otišla,odvela je Saru u vrtić,zatim otišla na posao.
K:Eej,kako si?
•Pitala me je Ksenija dok je ulazila u auto.
Ja:Malo bolje.
K:Samo da sve bude uredu u školi ha?
Ja:Da!
•Ubrzo stižemo ispred škole.Pa smo krenule na čas.Prišao mi je David i poljubio me.
D:Ej mala.
Ja:Mrš!Nemoj tako da me zoveš!
D:Ali ja ti tako tepam,znaš. Nekako je glupo ono sve ljubavi,maco i tako to.
Ja:Mhm
•Poljubila sam ga,a onda pljus! Osetila sam nešto mokro i hladno po mojoj majici.Zatim sam pogledala ispred sebe i ugledala Mariju i Anđelu.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Slatka patnja
RomanceNakon selidbe u veći grad,Tea upoznaje Matiju-simpatičnog i veoma zgodnog dečka sa kojim vrlo brzo sklapa prijateljstvo. Međutim,priča se zahuktava kada upozna njegovog brata i obojica započnu borbu u osvajanju "nove devojke".