79. Kapitola

1.2K 95 9
                                    

Na druhý deň som nemohla prestať myslieť nad tým čo sa včera stalo.

Že by to bola naozaj pravda, že sa obidvaja máme radi ale ani jeden sa to neodváži povedať tomu druhém?

Merlin čo mám robiť?

Rozmýšlala som keď v tom som do niekoho narazila.
"Merlin pre-"
Už som si myslela, že to bol zase Alex no keď som uvidela do koho som vrazila bola som smutná že som do toho človeka nevrazila silnejšie.

"Och zabudla som, že humusáci majú slabšie vyvynutý sluch a zrak, neboj sa Aimee nieje to tvoja vina,"
povedala Loreta znechutene a chcela odísť keď v tom ju niekto zozadu potlapkal po ramene.

Ona ihneď nahodila falošný úsmev a otočila sa na toho človeka, keď zistila kto to bol tak sa usmiala ešte viac.
"Jamesík ahoj, ako sa máš?" Išla ho objať no on jej to nedovolil.
"Ako sa opovažuješ takto o nej hovoriť?" Naštvane sa na ňu pozrel a videla som ako mu už pumpovala tá žila na krku.

"Jamie ja neviem prečo riešime ju, poďme riešiť nás,"

"Ako môžeš byť na niekoho taká?"

"Ten pravý to hovorí, vy dvaja čo ste po sebe štekali ako psy,"

"Ale už neštekáme lebo sme rozumní,"  povedal a pozrel sa na moment na mňa.

"No jasne Jamie, počuj už sa ponáhľam, doriešime to potom, maj sa," povedala a objala ho a keď prešla okolo mňa tak do mňa silno buchla.

Ja som jemne zasyčala od bolesti a silno som zavrela oči aby som sa ovládala.

Potom som zacítila jemný dotyk na mojom ramene.
"V pohode?" Opýtal sa ma a usmial sa.

"Em, asi áno. Ďakujem ti James, za to, že si sa ma zastal,"

"Merlin to mi neďakuj, tak mám na ňu nervy, nemá vôbec žiadne právo na to aby hovorila to čo hovorí,"

"Mi hovor, a ešte k tomu ja niesom humusáčka, jeden z mojich rodičov je čarodejník pre merlina ja mám čarodejnícku krv,"

"To všetci vedia Bell, všetci okrem Lorety," povedal a jemne sa zasmial.

Išli sme spolu na raňajky a celý deň sme sa držali nejako blízko pri sebe. Vedela som že si to aj on všimol pretože sa na mňa niekedy tak prefíkane usmial.

Čo si ale tiež všimol bolo, že sa okolo neho Loreta vkuse motala. Vždy keď prešla okolo neho tak sa usmiala a jemne sa ho dotkla.

Čo ma ešte viac štvalo bolo, že mi neprišlo, že by to Jamesovi nejako vadilo.
Poznala som jeho názor na ňu ale napadlo mj že by mi nehovoril úplnú pravdu.

"Rose myslíš, že sa Loreta Jamesovi páči?" Opýtala som sa jej na konci dňa ked som prišla k babám na izbu.

Videla som ako prekvapene sa Rose pozrela na Dom ale snažila sa to zakryť a normálne odpovedala.

"To neviem, ale viem, že sa Lorete páči James,"

"No to viem aj ja,"

"Ale co ak sa aj ona jemu páči, Merlin veď to by bola pohroma," zúfalo som sa pozrela na dievčatá a ony sa iba prefíkanie usmievali.

"Ale Aimee, a prečo ťa to zaujíma?"

"Čo? Nezaujíma, iba nechcem aby premárnil čas s niekym ako je Loreta,"

"Ale no tak Aimee priznaj to, James sa ti možno tak trochu páči?" Opýtala sa ale tak opatrne a čakala na moju odpoveď.

Že by toto bola moja chvíľa povedat im konecne pravdu?

Merlin Aimee si úplne prispatá? Povedz im to už konečne!

"Ale prosím ťa si normálna!" Vyletelo to z mojich úst ani som to nestihla zastaviť.

"Ale no tak Aimee prečo? Veď je pekný a milý,"

"Merlin Rose kebyže neviem, že je tvoj bratranec by som povedala, že po ňom ideš,"

"Vieš čo... s tebou je to beznádejné Aimee, choď preč!" Povedala a ukázala prstom na dvere.

"Čo?"
"Počula si, choď preč, dokým sa nespamätáš sa s tebou nebudem baviť,"

"Čo? Rose o čom to ho-" ani som nestihla dopovedať a už ma Rose tlačila von z jej izby.

Ocitla som sa sama na chodbe a netušila som čo sa práve stalo.
Išla som dole do klubovne a tam som stretla Rollyho.

"Aimeeeee!" Zakričal na mňa ked ma zbadal a silno ma objal.

"Ahoj,"

"Čo ty tu?" Opýtal sa a keď videl ako zvláštne sa tvárim tak dodsl: "stalo sa niečo?"

"Em, no, Rose ma práve vyhodila zo svojej izby," povedala som stále v šoku z toho, že to urobila.

"No tak poď k nám,"

"A s kým si ty vlastne v izbe?"

"Nedávno som sa prisťahoval ku Fredovi a Alexovi,"

"Alexa som dlho nevidela, ako sa má?" Opýtala som sa a zrazu sa spoza mňa ozvala odpoveď.

"Dobre sa mám, iba ma dosť už štve transfigurácia ale inak všetko v poriadku," povedal a ja som sa rýchlo naňho pozrela a zasmiala som sa.
"No Aimee, poviem ti toto je rekord čo si do mňa na chodbe nevrazila," uškrnul sa.

"Ja viem," pokračovala som, "aj ja som normálne prekvapená, ale namiesto teba som vrazila do Lorety," povedala som znechutene.

"Júj, to muselo byť nepríjemné," povedal.

"Aj bolo,"

"A ako ty a James? Mali by ste sem chodiť častejšie, teraz je vkuse s tebou a vôbec ho nevidávame,"

"Nieje vkuse somnou," začala som sa obraňovat no keď som sa nad tým zamyslela tak to v podstate bola prvada, trávlili sme spolu dosť času.

"To vieš komu hovor..." povedal Rolly a všetci sme sa zasmiali.
Ja som ich obidvoch buchla jemne päsťou do hrude.
"Prestaňte,"

"Poď nachvíľu k nám, zahráme si rachotiacu sedmu a porozprávame sa,"

"No tak dobre," suhlasila som a išla som s nimi.

Takto som sa už dlho nenasmiala ako v to poobedie s Alexom a Rollym, po dvoch hodinách sa k nám pridal aj Fred.

Merlin tak mi tí traja chýbali, teraz ich veľmi málo vydávam. Ale naopak Jamesa vydávam až priliš často, v podstate spolu bývame, on je taký môj spolubývajuci.

Ale prečo sa medzi nami nič nedeje? Akoby všetko zamrzlo.
Začinam rozmýšľať že ma to už prestáva baviť.

Aimee nech ťi nenapadne takto rozmýšlať, až príliš veľa som trpelo aby si zrazu začala takto hovoriť!!!!!

Kričalo na mna moje svedomie a malo pravdu, Jamesa asi naozaj milujem ale prečo s tym nič nerobí?

Takto hlboko som sa zamyslela keď v tom niekto zaklopal na ich dvere.

"Ďalej!" Zakričal Rolly a dovnútra vošiel osudom vyslaný James Sirius Potter.
Merlin on mi asi naozaj číta myšlienky!







Ahoooj! Tak tu je ďalšia časť. Veľmi dúfam že sa vám páčila.

VOTE alebo KOMENT poteší.
Za gramatické chyby sa ospravedlňujem a dúfam, že budete pokračovat v čítaní.

Vaša dreambooks355.

Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)Where stories live. Discover now