#18#
Evet bugün sınav günü ve So-yun gelmeyeceğini söyleyip ağlıyor.
Yun: Ama sen Üniversitesiyi kazanmaz ve meslek sahibi olmazsan Jungkook senden ayrılır.
So-yun: Yok öyle. Beni bu halde bırakamaz.
Yun: Ne var ki senin halinde?
So-yun: Söyleyeceğim ama Jungkook, Tae ve jimin bilmeyecek.
Yun: Tamam. Sen ne zaman söylemek istersen o zaman söyleriz onlara.
So-yun: Ben Jungkook'da h-hamileyim.
Yun: Ne ne ne n-nasıl o gece mi yoksa?
Bu Ne Şimdi?So-yun: E-evet korunmamıştık. Böyle işte.
Yun: Nasıl anladın peki?
So-yun: Anlamam fazla zor olmadı aslında. Şöyle oldu. Ben en sevdiğim yemeği yaptım tam yiyecektim ama ani mide bulantım ile hemen lavaboya koştum. Ertesi gün eczaneye gidip olanları kadina anlattım ve bana test verdi. Bu testi yap 5 dakika bekle dedi. Dediklerini harfiyen yaptım ve sonuç pozitif yani iki çizgi.
So-young: Nasıl ya! Benim bundan niye haberim yok So-yun hanım?
So-yun: Ani oldu ne yapayım. Hadi bakalım Teyze oluyorsunuz.
Yun: Evet ama sen bekâr mı doğuracaksın bu bebeği?
So-yun: Bakın şimdi şöyle söylicez bizimkilere. Sınavlar açıklanacak ama o gün bir sürpriz parti hazırlayacağız zaten bir hafta sonra 4. Ay oluyor cinsiyetini öğreneceğiz ve sonra Avm'ye gidip Bebek ayakkabısı alacağız bir çift onu kalpli kutuya koyacağız ve zaten sınav sonuçları iyi olursa herkezin bu bebek haberi ile mutluluğu ikiye katlanacak özellikle Baba adayı Jeon Jungkook'un heyecanını dört gözle merak ediyorum.
Yun: Mantıklı aslında. Hadi okula gidelim sınav var hemde hayatımızı belirleyen bir sınav.
So-young: Aynen hadi dikkat et
So-yun bol şeyler giyin anlaşılmasın.So-yun: Tamam.
Sınavımız bitmişti ve sonuçlar bir hafta sonra açıklanacaktı.
1 HAFTA SONRA
Evet şuan kızlar ve ben iki türlü sevinçliyiz çünki hem sınav sonuçları Akşam saat 21:30'da okulun sitesinde yayınlanacak ve artı olarak şuan biz hastaneye gidiyoruz niye çünki bebişimizin cinsiyetini öğrenip sürpriz parti hazırlayacağız.
So-yun: Acele edin hadi off çok yavaşsınız.
Yun: So-yun! Bak çok hoplayıp zıplıyorsun bebeğe zarar verirsin yapma.
So-yun: Tamam ama hızlı ben çook heyecanlıyım.
So-young: Hadi çıkalım. Yun sen sür arabayı.
Yun: Bana uyar.
Hastaneye geldik ama So-yun hiç yerinde durmuyor bir oraya bir buraya gidip geliyor.
So-young: Başım döndü senin dönmedi mi kızım otur şuraya.
Hemşire: Sıra sizde buyrun.
So-yun: Sonunda be hadi gelin kızlar.
5 dakikadır bakıyordu ve sonunda konuştu doktor.
Doktor: Evet Tebrikler.
Hepimiz merakla gözlerimizi pörtletmiş doktora odaklanmıştık.
Yun: Eee doktor çatlatma insanı.
Doktor: Hazır mısınız So-yun hanım?
Hepimiz: Evet tabiki