9.

156 23 2
                                    

Y/N skatapunkts.
Beidzot ar draudzeni esam atbraukušas līdz ballītes norises vietai, jeb milzīgai privātmājai, kurai priekšā ir milzīgs baseins. Privātmājas pagalms ir pilns ar jauniešiem. Pie baseina atrodas galdi ar uzkodām, visāda veida alkoholiskajiem dzērieniem un ir dzirdama ļoti skaļa mūzika, saraucu pieri nepatikā.  

"Nu beidz, nav jau tik traki, paskaties, pilns pagalms ar puišiem un mums ir iespēja kādu...." Pārtraucu draudzeni no teikuma pabeigšanas, viņa uzrauj uzaci

"Ooo nē, mēs nenācām, lai ar puišiem draudzētos un man viņi nemaz neinteresē" Uzmetu lūpu un viņa nopūšas.

"Ko tad, lai mēs šeit darām, sēžam?" Neizklausās pēc sliktas idejas, man tiešām nav vēlmes šeit atrasties, kur nu vēl ar puišiem izklaidēties. Paskatos uz Klarisu pēc viņas teiktā, viņa saviebjas.

''Neceri, mēs nesēdēsim un negaidīsim kad viss beigsies, tev ir iespēja man piebiedroties, vai nu tu pati izklaidē sevi un es dodos meklēt, kaut ko jautrāku!'' Smagi nopūšos. Nevēlos būt viena svešā vietā, labāk izklaidēšos ar Klarisu.

''Okey, lai notiek, bet tad tikai prātīgi, lai mums no rīta nav kauns no sevis.'' Viņa iespiedzas no laimes, satver manu roku un velk dziļāk pūlī. 

''Zini, es tevi tāpat vienu nebūtu atstājusi.'' uzsmaidu viņai. 

Tae skatapunkts.

Esam ieradušies uz ballīti. Pagalmā ir pilns ar cilvēkiem kā arī dažādu klanu vampīriem. Mēs pieejam pie galda, lai ielietu kaut ko alkoholisku sarkanajās glāzītēs, sev ieleju Brendiju. Vampīriem ir paveicies ar to kad, mēs nevaram piedzerties, līdz ar to nav jāuztraucas par alkohola izvēli. Iedzeru mazliet no glāzītes un tad jau mazliet vairāk iedzeru, bet tad es sajūtu smaržu, kas ir daudz spēcīgāka un saldāka par manu glāzītes saturu. Noņemu glāzīti no lūpām un tad es atpazīstu šo smaržu, tā ir retu asiņu smarža. Šīs asinis ir unikālas, jo tās atšķiras no parastajām ar to, ka tās padara vampīru ļoti spēcīgu. 

" Viņa būs mana!" Paziņoju, paostot gaisu un nosakaidrojot virzienu no kurienes nāk. Kā zinu, ka tā ir viņa? Tādas asinis ir tikai meitenēm, iemeslu īsti nezinu, bet tam nav nozīmes. Šodien mana maltīte būs īpaša.

"Tā smarža!" Kookie uz reiz pēc manis iesaucas, bet tad dusmīgi paglūn uz mani. 

"Tae, tu pasteidzies pirmais!'' Viņš sarkastiski iesmejas. 

''Tu taču padalīsies ar savu labāko draugu, vaine?'' Kookie uzliek savu roku man ap kaklu draudzīgā žestā.

''Tu taču zini, es nedalos, viņa ir mana!" Pēdējos vārdus pasaku caur sakostiem zobiem. Viņš noņem roku man no pleca un izaicinoši ieskatās acīs

Rap monster skatapunkts.

Interesanti, īpašās asinis ir šeit. Man, kaut kas jāizdomā, lai es tās iegūtu pirmais. 

''Zināt, man ir ideja! Tas kurš pirmais atradīs viņu, tas arī varēs viņu savākt.'' Puiši savā starpā saskatās un katrs par sevi dodas meklējumos, viņa būs mana!

____________

Atcerieties par ZVAIGZNĪTĒM, 

Paldies!

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: May 16, 2021 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Stay By My Side For EverWo Geschichten leben. Entdecke jetzt