"işte şimdi sıçtık" dediğimde derin baktığım yöne baktı.hocaları oda fark etmişti. derin stres yaparak "şimdi ne yapıcaz" dedi. dedi "şapkanı ve gözlüğünü tak arkamızı dönmeden hızlı adımlarka burda uzaklaşıcaz adımızı söyleseler bile sakın arkana bakma" dedim. derin tama anlamına kafasını sallayınca kafeden çıktık. hızlı adımlarla sokağın sonuna ardık. derin duara yaslandı "acaba bizi fark ettilermi sence" dedi derin bende derin bir nefes alarak "sanman yoksa o otriter müdür arkamızdan seslenirdi" diye cevapladım derinin sorusunu. yürümeye başladık nere gideceğmizi konuştuktan sonra deniz kenarına yürümeye karar verdik. derin konuşmaya başladı "biz BTS için okuldan kaçalım hatta atılmayı yyada disipline gitmeyi göze alalım onlar türkiyeye bir kez gelip konser bile vermesinler bırak konser vermeyi türkiyeye gelseler bile lur yani" dedi derin. bn susmayı tercih ettim biraz yürüdükten sonra kafeye oturduk ve dondurm sipariş verdik. derin "kanka ya yurda gidip uyusakmı biraz çok uykum var beim" dedi derin. bende "olmaz derin yurda gidersek yurttaki üsür bizim okul müdürünü arar ve foyomuz orataya ıkar" dedim derine. oflayıp pufladı ve telefonunu eline aldı. bende aynı şekilde telefonumu elime alarak sosyal medyamda gezip durdum. siparşlerimiz gelince yemeye koyulduk yedikk ve hesabı öeyip kalktık. biraz dha yürüdükten sonra okul çıkış saati geldi ve otobü durağına doğru yüyümye başladık. otobüs durağına varınca karşıdan müdür yardımcısı nergis hoca göründü. derin beni dürttü ve "şimdi ne diyeceğiz" diye sordu hemen bi yalan uydurduk ve nergis hocayı beklemeye başladık. nergis hoca bizi gördü ve "aa kızlar szin burda ne işiniz var okulda yoktunuz" diye hesap sormaya başladı esmer güzeli hocamız. bende hemen" hocam drin biraz hastalandıda onu hastaneye götürdüm nasılsa okulun ilk günü diye aslında hastaneye gitmiycektik ama derin fenalaşınc gitmek zorunda kaldık. derin yalandan halsiz numarası yaptı. nergis hocada "aa geçmiş olsun derincim kızar sizde böyle günşe aldanmayın havalar soğumaya başladı üstünüze çeki düzen verin" dedi bakımlı hocamız. otobüs gedi biz bindik ama nergis hoca binmedi. derin "oh be iyi yırttık" dedi. bende "aynen ama her zaman böyle inanmazlar buraya hiç gelmemeliydik suç bizde allahtan müdür gelmedi yoksa aileizide aradı o fazla otoriter sahibi pislik" dedim. derinde kafasını ssalladı.otobüsten indikten sonra yurda doğru yürümeye başladık. derin "acaba BTS bir gün türkiye ye gelirmi" dedi. derin öyle diyince yarım bir glüş attım.sobra cevap verdim "hayallerimizi yıkmak istemem kankacım ama ben pek geleceklerini sanmıyorum" dedim. sonra ikimizde konuşmadık. yurda vardığımızda hemen kendimi banyoya attım. ılık suyun altına biraz rahatladığımı hissetttim.duştan çıkınca derini uyurken buldum. sessiz olmaya çalışarak eşofmanlarımı eodorantımı ve tarağımı aldım ve yine banyoya döndüm.. saçımı tarayıp topuz yaptım. derin uyanmasn diye saçımı kurutmamaya karar verdim.deodorantımı sıkıp giyinirken aklıma bir soru takıldı. 'acaba BTS bir gün gerçekten türkiye ye gelecekmi' kafamı sallayıp bu düşünceden kurtulmaya çalıştım. tekrar odaya gidip yatağıma girdim. bu gün gerçekten hem erin hem ben çok yorulmuştuk. yatağımın yanındaki çekmeceden uyku gözlüğümü aldım ve uyumaya başladım.
"Etrafta bağıran insanlar vardı. herkes tezahürat yapıyordu. ne dediklerini anlayamıyordum.sonra birden sahneye 7 kişi çıktı.
yüzlerini karanlık yüzünden göremiyordum. sonra herkes 'welcome to the turkey BTS' diye bağırıyordu. işte o zaman o 7 kişinin yüzü aydınlandı. onlar BTS in ta kendisiydi."uyandığımda gerinip yatağa oturdum. kendi kendime "allahım ne güzel bir rüyaydı bu böyle" deyip duruyordum. odanın içinde göz gezdirdiğimde havanın karadığını yeni anladım. derin e baktığımda hala uyuyordu. bense rüyanın etkisinden olsa gerek 32 diş sırıtıyordum. derin in uyandığını fark etmedim. derin "neden böyl sırıtıp duruyorsun dökül bakalım neler oluyor" diye seslendiğinde korkudan yerimden sıçradım. "aişh derin ödümü kopardın" dedim. oda" dökül hemen neden sırıtıp duruyosun" dedi. bende baştan sona derine her şeyi bir bir anlattım. "oha kanka belki bu bir gün BTS in trkiye ye geleceğine işarettir" dediğinde derine bezmiş bi şekilde baktım. "saçmalama derin hadi yemekhaneye inelim" dedim. deride oflayarak kalktı. bende aynanın karşısına geçip durdum eşofmanlarımı değiştirme zahmetine girmeyerek sadece saçımı taradım ve derinle aşağıya yemekhaneye indik.
aşağı indiğimizde etraf çokta kalabalık değildi. ebimden telefonumu alıp saate baktığımda sanırım biraz erken gelmiştik. telefonu cebime attığımda yemek sırasına girdik. yemeyimizi alınca cam kenarında bir masaya doğru yürümeye başladık.
yemek yerken telefonua bir bildirim geldi. telefonumu açtığımde gizi numaradan birinin baa mesaj attığını görüdm. derin hayırdır dercesin göz kırpıp kafasını salladı. bende "gizli numaran birisi bana mesaj attı" dedim. oda "ne yazmış okusana" dedi. mesajı açtığımda kaşlarım çatıldı çok sinirlenmiştim. derin "okusana" dedi. "bu gün her zamankinden daha güzel görünüyordun yazmış birisi" dedim sinirle. "cevap verme kanka boşver" dedi bende öyle yaptım.yemek yedikten sonra yine odamıza çıktık. bu akşam film izleyeektik. been laptobumu çıkardım. bir film seçtik ve izlemeye başladık saate baktığımda geç olmuştu saat 03.42 ydi. film bittiğinde saat 04.53 tü. "hadi derin saat çok geç oldu artık yatalım zaten sabahn 6 sında kalkıyoruz" dedim.derin kafasını olumlu anlamda salladı çekmecesinden uyku gözlüğünü aldı ve yattı. ben laptobu topladım ışığı kapattım ve telefoun alarmını kurdum.
sabah son ses mehter marşıyla uyandım. bu müziği kurmuştum çünkü beni sadece u uyandırabiliyordu. uyuşuk uyuşuk kalktım ve laramı kapattım. banyoya girip yüzümü yıkadım. derini uyadırmak için türttüm oda söylene söylene kalktı. bende banyoya doğru hızlı bi duş için ilerledim. ılık suyu açtım ve altına girdim. saçımı kuruttum ve odaya girdim . dolabın karşısına geçip okul üniformamı çıkardım. okul formamız kısa etekliydi bej rengi eteğimiz v beyaz gömleğimiz vardı. ben onları dolağtan çıkarırken derinde hızlı bir duş için banyoya gitti. bende BTS in save me şarkısını açtık dolabın atındaki çekmeceyi açık gri spor ayakkabılarımıda aldım. sonra şarkı eşliğinde dans ederek giyinmeye başladım. ben ayakkabılarmı giyerken derin banyodan saçını kurutmuş çıkıyordu. oda üniformasını aldı ve ggiyinmeye başladı. bir yandan da BTS in spring day şarkısını mırıldanıyorduk. derin açık pembe spor ayakkabılarını giydi ve ikimizde aynanın karşısına geçtik. derin saçlarına şekil verirken bende okul için uygun çok hafif bir makyaj yapıyordum. belimin aağısına kadar uzanan kumral saçlarımı terkardan taradım ipek gibi görünüyorlardı parlak ve canlı. ikimizde hazır olunca kahvaltıya indik fakat kimse yoktu. çünkü biz çok hızlı hazırlanmıştık daha saat erkendi. hızlı bir şekilde kahvaltımızıda yapıp dişlerimizi fırçalamaya oamıza çıktık. fırçaladıktan sonra çantamızıda alıp yurttan çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
COME TO TURKEY ~BTS~
Fanfictionistanbulda okuyan lise son sınıf ögrencisi ve yaşadıkları okumaya alışkın olmadiginiz degisik konusu olan bir roman cok beyeniceğinize eminim