~ tepki 43 ~

5.2K 167 78
                                    

Biasın sana şaka amaçlı kilolusun der ama senin ciddiye alacağından habersizdir. Sen o gece biasını eve davet etmişsindir. Sana kilolu demesinin öcünü almak için tatsız tuzsuz yemekler yapar hatta çoğunluğu salata yaparsın. Biasın da sen yemek yapıcaksın diye bütün gün hiçbir şey yememiştir. Yemek beklerken önünde salata koleksiyonu gören , aç...

Biasının tepkisi;

Namjoon;

"aşkımmm, ciddimisin? Ben sana kilolusun derken şaka yapmıştım"

Ortamı yumuşatmak için masadan kalkıp sana sarılmaya çalışır.

Jin;

"Aşkım? Bunlar ne? Yemek derken kastettiğinin bu olduğunu bilseydim yemek yapar getirirdim bunlar ne! "

Kilo konusuna alınma fikrine o kadar ki ihmal vermez direkt yemek konusuna dalar.

J-Hope;

"Beni eve yemeğe davet ediyorsun ve karşıma ot koyuyorsun ha? "

Yemeği yemek için dışarı çıkar seni de götürmez.

Suga;

Yoongi senden açıklama beklerken bir sana bir yemeğe bakar. Sen de en sonunda açıklama yaparsın.

"Sen bana kilolu dersen bende bunları yedirtirim sana "

Yoongi vereceği cevapla seni şaşırtmaz ama sen enazından biraz daha kibar bi cevap beklemişsindir. Cevabı seni çıldırtmaya yeterde artar.

"İyi zaten sen bunları ye belki kilo verirsin. Allah'ın şişkosu "

Tae;

"Ben sana kilolu dedim diye beni mi cezalandırıyorsun? Bunları srn yiyiceksin (adın). Ben değil"

Salata tabağını senin önüne iteleyip kendine sandiviç hazırlar.

Jimin;

Jimin salataları görür görmez şaka konusuna takıldığını anlar ve kafasını yere eğip tatlı tatlı sırıtır. Sana göre bu gülüş pislik gibi gelir.

"Bebeğim..."

Gülüşünü silmeden sana yaklaşır ve belini sarar. Sen en hassas noktan olan gülüşüne karşı gelemezsin.

"Kilo konusuna bu kadar takılacağını bilseydim söylemezdim. Ama madem kilo vermek istiyorsun bunun için bildiğim daha zevkli yollar var. Antrenmana ne dersin? "

Jungkook;

Sen karşısına salata koyunca yapıtığın imayı yapar ama o kadar aç ve umursamazdır ki salataları tek tek yemeye başlar.

***

Ben geldim.
Şimdi tekrar gidiyorum .

10k için hepinize şapır şupur 😘

Bts İle Tapılası Tepkiler 👽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin