---
Mulut Jinhwan tiba-tiba berhenti melepaskan desahan. Dalam keadaan 100% pandangannya yang terlindung di sebalik lipatan kain hitam itu , deria pendengaran Jinhwan masih lagi peka dengan persekitarannya.
Seakan berupaya mengesan kehadiran seseorang di dalam bilik itu , Jinhwan perlahan-lahan mula menghentikan gerakan tangan pada penis miliknya.
"J-Junhoe?"
Kedengaran gugup suara Jinhwan cuba meneka empunya derapan tapak kaki yang sedang mendekati katil tersebut.
Dapat Jinhwan rasakan tilam di kawasan kakinya mulai tenggelam ㅡ petanda bahawa figura tadi kini berada tidak jauh darinya.
Semakin tidak teratur rentak nafas lelaki itu apabila deria sentuh pada kulit pahanya memberikan respon terhadap objek panjang dan halus yang kini menjalar di sana.
"Akhh!"
Tubuh genit Jinhwan sedikit melonjak dari permukaan katil. Paha putih susunya yang baru sahaja dilibas dengan objek tersebut kini dibelah satu garisan merah menyala.
Berkerut-kerut wajah Jinhwan menahan bisa daripada rasa sakit itu.
Mengapa dia dipukul? Salahkah tekaannya tadi?
Dua soalan itu kian bermain di minda Jinhwan. Tangan kecil lelaki itu beralih pula ke bahagian belakang kepalanya di mana ikatan kain hitam pada matanya dipertemukan.
Sebelum sempat pun ikatan itu terlerai , puting Jinhwan dicubit serta ditarik sekuatnya.
"Jangan kau berani nak buat apa-apa selagi aku tak suruh."
Suara tegas Junhoe akhirnya menjawab persoalan Jinhwan tadi. Figura bertubuh kecil itu kemudiannya mengangguk takut. Junhoe tidak menunggu lama. Puting Jinhwan dimainkan dengan mulutnya.
"Ohh..."
Jinhwan kagum. Junhoe melakukannya seperti seorang professional. Lihat sahajalah bagaimana tangan Junhoe memainkan peranan pada zakarnya. Namun , sayang. Dengan mata yang tertutup itu , Jinhwan tidak dapat melihat. Tetapi hanya mampu membayangkan.
Imaginasinya bahkan semakin liar. Nafsu syahwat Jinhwan menggelodak nikmat membayangkan Junhoe mulai memasukinya.
"Buka mulut.."
Junhoe memasukkan jari telunjuk dan jari tengahnya ke dalam mulut kecil Jinhwan. Selepas kedua-duanya basah dengan air liur , jari ketiga Junhoe pula dimasukkan bersama.
Perasan akan getaran yang kuat dari punggung Jinhwan , Junhoe menarik keluar vibrator yang digunakan lelaki bertubuh genit itu di awal tadi.
"Ahhh , sakit..."
Dengan serta-merta Jinhwan menggenggam cadar katil itu apabila Junhoe memasukkan dua jarinya ke dalam lubang pucat berwarna merah jambu itu.
Jari Junhoe digerakkan dari tempo perlahan ke semakin laju. Kemudian , jari ketiga ditambah ke dalam tubuh Jinhwan. Hujung jari Junhoe bergerak-gerak di dalamnya ㅡ mencari titik nikmat Jinhwan.
"Uhhh.. June.. masukkan sekarang.. ummph.."
Jinhwan berjaya mencapai zakar Junhoe pada percubaan pertama walaupun tanpa deria penglihatannya.
"Kau betul-betul nak ni?"
Jinhwan mengangguk laju. Junhoe mendorong lelaki itu untuk menonggeng di hadapannya.
"Jadi kau tak kesah kalau aku seksa kau lebih lama lagi , kan?"
Junhoe kembali mencapai cemeti bertali halus tadi lalu melibas punggung Jinhwan berkali-kali.
"Sakit?"
Jinhwan tersedu-sedan menangis. Seluruh tubuhnya menggigil menahan pedih di kulit paha dan punggungnya yang sudah kemerah-merahan.
"Ahhh!"
Daging punggung Jinhwan ditamparnya lagi. Semakin kuat pula esakan Jinhwan. Dia benar-benar keletihan setelah mereka berjaya mencapai klimaks bersama.
"Pakai seluar kau tu dan tidurlah.."
---
Penat woi tulis BDSM ni xD sakit otak HAHAHA
YOU ARE READING
Lover's Lies [ JunHwan18+ ] ✔
RomanceRindu? Tidak pernah sesekali pun mereka ungkapkan. Sayang? Semakin tebal dinding ego kedua-dua mereka untuk mengakuinya. Cinta? Hanya nafsu yang akan mengikat mereka selamanya. || 구준회 ft. 김진환 ||