Ο καθηγητης κυριος Klausferman εφερε την ταξη στην αναστατομενη αιθουσα.
Καθιστε στις θεσεις σας και κυριοι Styles και Lautner μαζι με την δεσποινιδα Ross στο γραφειο του πριτανη μετα το μαθημα...Λοιπον σημερα θα μπουμε σε ενα νεο κεφαλαιο της βιολογιας.αλλα πρωτα θα αηθελα να ξερω τα σχεδια σας τελειωνοντας το κολεγιο...θα ηθελα να ξερω για ποιο λογο παρακολουθειτε αυτα τα μαθηματα.ποιος ειναι ο σκοπος σας...Κυριε Styles μπορεις να ξεκινησεις εσυ...τι θες να ακολουθησεις τελειωνοντας απο εδω...προφανως ιατρικη αλλα ποιον τομεα της?
Γεννετολογος. ειπε αποτομα και κοφτα χωρις τιποτα αλλο
Θα ηθελες να το αναπτυξεις το θεμα τι σε ελκυει προς αυτον τον τομεα...
Δεν ξερω απλα μαρεσει!
Μαλιστα παμε παρακατω..δεσποινης Ross?? εσεις?/
Γεννετολογικη και εγω...ειναι το ονειρο μου απο μικρη να μπορω να δουλευω με το DNA να βρισκω τα αλληλομορφα χαρακτηριστικα ενος εμβιου αντικειμενου να μπορω να παραγω το ιδιο DNA να το απομονωνω και γενικα η ιδεα αυτου του τομεα ιατρικης με ελκυει προς τα εκει.
Μαλιστα! κατι κοινο με τον Χαρρυ δηλαδη! ειναι κανεις αλλος που θα ηθελε να ασχοληθει με αυτον τον τομεα?? ας σηκωσει το χερι του.
το χερι του Τειλορ ανυψωθηκε στον αερα και εγινε αντιλυπτο απο τοκ καθηγητη. Πιστευω πως μετα απο οσα εγιναν χρωσταω ενα συγγνωμη στον Τειλορ και πιστευω πως θεωρειτε αληθεινος φιλος μου...ο καθηγητης διεκοψε την σκεψη μου φωναζοντας το ονομα μου του χαρρυ και του τειλορ...
Σημερα το κεφαλαιο που θα μπουμε ειναι η γεννετολογια και η βιολογια του ανθρωπου.Θα χρειαστω 3 εθελοντες να με βοηθησουν.Οποτε Τειλορ Χαρρυ και Εμμα ελατε εδω!
Προχωρησαμε και μας εδωσε απο μια μασκα και ενα ζευγαρι γαντια...σκοπος της ασκησης ηταν να βρουμε πως θα γινει ο απογονος απο δυο ποντικια που θα ζευγαρωσουν...Δεν ηθελα να το κανω πρωτη δεν ειχα αυτο τον σκοπο εξαλου δεν ειναι διαγωνισμος απλα ηθελα να ξεπερασω τον Χαρρυ.
Ξεκινησα και υπολογισα τον καρρυωτυπο και τον φαινοτυπο και ημουν ετοιμη να παρουσιασω τα αποτελεσματα που εβγαλα αλλα εκεινη την στιγμη ακουσα τον Χαρρυ να φωναζει πως βρηκε τη λυση και τον καρυοτυπο του απογονου.
Σε ακουμε κυριε Styles τι λυση βρηκες?
Λοιπον θα βγει αρσενικο ποντικι με γρι γουνα εξαιτιας του πατερα θα εχει κοντη ουρα συμφωνα με την μητερα και σχιστα ματια απο υπολοιπομενο στοιχειο της μητερας του.
YOU ARE READING
same but different (based on after fanfiction)
Teen FictionΗ Emma Ross αλλάζει την ζωή της όταν ξεκινάει τις σπουδές της στο Harvand University όπου γνωρίζει μία παρέα punk παιδιών,θα την δεχθούν με καλές προθέσεις εκτός από τον "αρχηγό" της παρέας Harry Styles.Ο Harry θα την κακολογίσει με τον χειρότερο τρ...