Upoznavanje

50 1 4
                                    

Sljedeći dan na poslu...
Radimo isto što i jučer, umiremo od dosade i čekamo sljedeću mušteriju, o bože Ellie on dolazi! -govorila sam uzbuđeno
Šuti jesi normalna ćut će te! -Ellie mi je odgovorila

Mogu li dobiti malu pizzu -pitao me
Naravno za nekih 10 min će bit gotova.
Do tada ću saćekati na istom mjestu -rekao mi je.

Prošlo je tih 10 min i otišla sam do njega u park.
Pa vjerojatno ćeš kod nas dolaziti svaki dan. -sramežljivo sam mu rekla
Da, naravno nikad nisam pojeo ljepšu pizzu stvarno ste dobre u ovom poslu. -blago mi je odgovorio.
Slegnula sam pogled i sramežljivo se odmakla na drugi kraj klupe.
No kad si već tu hoćemo se upoznati s obzirom da ćemo se viđati svaki dan.
Pa dobro, imaš pravo.
Ja sam Anastazija Franco i...Pa to je to.
Nemaš mi više ništa reći -osmijehnuo mi se
Pa nemam, zapravo imam.Dolazim iz doma za djevojke i nemam roditelje, ono je moja najbolja prijateljica Ellie, s njom radim da bi smo imale za hranu. -tužno sam mu odgovorila.
O žao mi je no s vremenom će sve biti bolje, vjeruj mi -blago mi je rekao
Naravno da hoće. -sarkastično sam mu odgovorila.
Baš u tom trenutku čulo se zvono, pojurio je u školu.Samo mi je odmahnuo što me malo rastužilo.
Ana pa gdje si ti do sada, hajde radno vrijeme nam je gotovo vidjet ćeš ga sutra!
-Ellie me sa smješkom pogledala.
Krenule smo i za 20 minuta smo stigle u dom.Bila sam na neki način sretna, zato jer sam stigla barem malo razgovarati s njim.
Ubrzo je došla večer i legle smo.Cijelu noć nismo spavale nego smo gledale horrore i umirale od straha.
Došlo je jutro i kada smo pogledale na sat bilo je 10 sati ujutro brzo smo se digle, no bilo je uzaludno zato jer smo znale da smo već otpuštene.
Ana nije nas briga hajdemo se vratiti na spavanje. -Ellie mi je rekla smijući se
Pa logično, laku noć mila -odgovorila sam joj

Samo Nebo Nam Je GranicaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon