We waren onderweg naar ons huis. Wassim gaf me een knuffel en ik leunde op z 'n borstkast. Hicham zetten de muziek op en ik begon mee te zingen.
Toen we eindelijk in het huis aankwamen. Ging ik direct naar boven ik ging onze slaapkamer binnen en woooow! Het zag er echt mooi uit. Wassim stond in de deuropening en zei :' vind je het mooi?' ik knikte en ik zag dat wassim alles al voor me in de klerenkasf heeft gedaan. Ik pakte wat kleren een ik ging naar de douche. Ik douche me snel en tfouuu!! Ik had men regels net gekregen. Shit heb ik weer tfouuu wrm beb ik ook niet regelmatig! Ik schande me dood ik pakte snel een maandverband uit de kast en ik deed het in.
Ik deed een gewone pyjama aan en ik ging naar onze slaapkamer. Ik zag wassim me raar aankijken. Ik vroeg:'wat is er?' hij deed teken van laat maar en hij ging douchen. Ik ging naar beneden en ik at wat chips, koekjes en chocolade. Ik ging zitten op het aanrecht en ik at verder. Ik zat met men rug tegen de deur. Wassim liet me fking hard schrikken ik begon te schreeuwen :'aaaawwwwh'! Hij begon zich dood teachen ne ik gaf hem een speelse klap.
We gingen terug naar binnen binnen aangekomen draaide ik me om om de deur te sluiten en ik stond geen 2cm van wassim zen gezicht verwijderd. Hij gooide me op het bed en wou men shirt uit trekken totdat ik blozend zei :'euhmm sorry dat gaat nog niet'. Hij zei :'we zijn toch getrouwd, ga ik te snel?' ik zei :'nee maar ik heb men regels'. Hij keek me teleurgesteld aan en zei : 'je hoeft je toch niet te schamen voor mij'. Ik keek blozend weg en we gingen slapen. Ik voelde dat wassim me met zen handen dicht tegen zijn borstkast trok. Ik genoot van de houding en ik viel zo in slaap.
JE LEEST
~Wassim en Nisrin~ ( voltooid )
RomanceDit verhaal gaat over nisrin een doodnormaal meisje. Maar je zult zien dat geluk niet haar beste vriend is. Zal wassim ooit van har houden? Niks mag gekopieerd worden!! ❗️❗️❗️❗️