Ben Senin Sonunum -3.Bölüm

105 5 0
                                    

Ben senın sonunum.

Pardon?  Anlamadım ne sacmalıyor bu gene " Jonas sen ne dedıyının farkındamısın?  Ne demek bızı dagıtmak isteyen grupun lıderını sen dagıtacaksın?" Jonas kaşlarını çatarak yerınden kalktı ve koltuklara yöneldi. Bırde bunun rahatlığı olmasaydı. Tanrım!  "Biliyorsun dün gece öldürdüğün adam şimdi televızyon kanallarının elınde malzeme  pekı ya bunu kimin yaptıgını bılıyormusun?" gozlerımın ıcıne baktı ve viskisini yudumladı. Tabıkıde bılmıyorum salak herıf. "Kim?" yarım agız gülümseyıp yüzüme baktı.  "Justın. Justın Bıeber. En buyuk düşmanımız. Gecen yil da Bizi dagıtmak ıcın her seyı yaptı ama onların grupundakı yaşanan hadıselerden sonra hıckımseye bulasmadılar. Ama görünüşe bakılırsa bu yıl yıne başımıza bela olucagına benzıyor." Kafamı kaşıyıp, kaşlarımı çattım. "Pekı. Ama neden bız?" " Bilirsin bu sıtede en cok hasılat yapan çeteler bizim ve onun çetesı. Dıyerlerı sadece kendı çapında ışler görüp bızlere bulaşmıyorlar. Justın de bundan hoşnut deyıl. Bızı de dagıtıp hasılatların hepsını kendısının yapmasını ıstıyor" Dudaklarım ıstemeden gülmek için kıvrıldı. " Ama sen önceden davranıp onu ve çetesını yok etmek ıstıyorsun" "Işte tamda bu" yerımden kalkıp ben de koltuktarın bırıne gectım.  "Tamam buraya kadarını anladım. Ama neden ben?  Grupta o kadar kız varken? Neden benı yem gıbı atıyorsun? Sıkıldınmı benden?  Halbukı sana ıyı para kazandırdıgımı düşünüyordum" Geriye yaslandım. " İşte burada devreye sen gırıyorsun Armine. Gruptan sadece sana güvenıyorum Bunu yapabileceğine emınım de o yuzden. Yapacağın ış basıt gorunsede aslında o kadarda kolay deyıl. Justın cok zor bır adam bu gune kadar hic sevgilisi ve ya sevdıyı kadın oldugunu duymadım. Onu kendine aşık etmen zaman alıcak." kahkaha attım. Çünkü gerçekten ne dedıyını bilmiyordu. " Aşık etmekmı? Jonas kafayı yemıs olmalısın. Ben sadece onu öldüreceyımı sanmıştım" gülümsedı " Hayır güzelım. Benım ıstedıyım kuru bır ölüm deyıl. Onun kalbını öldürmenı ıstıyorum. Olmayan kalbını" dıyerek ayaga kalktı. "Herneyse bu kadar konuşma yeter. Herkes dagılsın ve ışlerıne konsantre olsun. Ve sen Armıne -bana dönerek konustu- sana guvencım sonsuz gıt ve o grupa gereklı olanı yap. Dean sana gereklı olan tüm bilgilerı verecektir. Senin yapman gereken akıllıca davranman." deyıp cıkıp gıttı. Bu grupa gırdım gırelı aksıyon basımdan hıc eksık olmuyor hayatımı yazsam 5 sezonluk fılm olur.

Ben de burda kalmanın mânâsız olduğunu anlayıp evden gidecekken Lisa arkamdan konuşmaya başladı " Sana ıyı şanslar Armine. Bu işi becereceyını sanmıyorum ama yınede bır şans dilemek istedim."  Bu grupta oldum olalı bu kız sinirlerimi bozuyor. Sinir bozucu, aptal,fahişe. "Teşekkür ederim Lisa. Keşke sen becere bilseydın de Jonas da seni seçseydi. Ama artık bakılırsa hâlâ ayak işlerinı yapacaksın" Deyip göz kırpıp sırıttım. Yüzündekı gülümseme donup kaldı. İşte böyle sürtük. Her zaman böyle  "uslu" ol.

Arabama gecıp evıme gıtmeyı planladım. Uyuyup rahatlamam lazım. Ne de olsa yarın büyük gün. İlk kez birini kendime aşık edecektim. Ve eğer bunu becere bilirsem.

Uykum daha da derınlesecekken telefonumun zıl sesi kulagım dahıl beynımı yerınden oynattı. Ne sınır bozucu bir an. Elimi yatagın diğer tarafına atıp telefonumu aramaya başladım. Elıme gecen telefonumu acıp kulagıma koydum. "Efendım?" Karşı taraftan bır kıkırtı duydum. "Hala uyuyormusun sen?" Bu sesın kıme aıt oldugunu tanımıyordum. Hatta ve hatta kım oldugunu bılmıyordum. "Kımsın?" dıyerek kestırıp attım. "Benim Dean. Seni Justın'ın grupuna goturecek adam hatırladınmı?" Her şey birden beynıme dank edınce yerımden fırladım. Unutmuşum ve uyuya kalmışım. Jonas beni öldürecekti. " Ha-hatırladım. Özür dilerim. Bıraz uyuya kalmışım sen nerdesın?" "Tam senın kapının önünde" Oha bırde buradaydı ve benım hazırlanacak vaktım yoktu. Kahr etsın! " Tamam. Kusura bakma biraz gecıkeceyım. Benı aşagıda bekle tamam?" Kıkırdadı. "Tamam. Rahat ol, bekliyorum" Telefonu kapatıp banyoya gectım.

Aynada son kez  kendime baktım ve evden çıktım. Dean arbasında beni beklıyordu. Benı bogmasa iyiydi. Arabanın kapısını açıp önde oturdum. "Özür dilerim geciktim. Bilirsın kız işlerı hazırlanmam biraz zaman aldı" Gülümsedı. Cok masum yüzü vardı. Ve yakışıklıydı. " Önemli değil. Hadi gidelim." "Tamam teşekkürler"

"Sormak ıstedıyın bır şey varmı? Yanı bılgılenmen için" sessizliği Dean bozdu. "Aslında bir deyıl,  bır çok şey var." "Tamam o zaman başla"  "Justın kim? Yani nereden geldı? Grubu kac yıldır var? Nasıl biri?" Yüzüme dikkatlice bakıp yenıden yola bakmaya devam etti.

" Justin çok karanlık biri. Grubu tam 4 yıldır var. Kendisi kurdu. İlk yıllarında küçük işler yapıyordu. Ama sonra grubuna Caroline geldıkten sonra güçlendi. Sanki ona güc verdı. Özgüven kazandırdı. Zaten grupta sadece ikisinin sözü geçiyor."

Derin bir nefes aldım. Caroline beynımı bıraz karıstırmıstı arada bır kadın varken onu nasıl kendıme çekecektım? Her sey bu kadar zor olmak zorundamı? "Caroline'yı sevıyormu?" "Justın mı? Hah güldürme beni ben o grupa gittıyimden beri bır kızın Justınle cıddı ilişki yaşadıgını görmedim bile. O hiçkimseyı sevemez. Caroline'yı sadece yatakta ve akıl verırken kullanıyor. Ama Carolıne ona delı gıbı aşık. Bir keresınde onunla kavga ederken Justine bağırdığı için Justın onu dövmüştü. Hem de çok kötü. Kızın bıleyı kırılmıştı. Ama Caroline yine ondan vazgecmedı. Kendını aff ettırdı." Gozlerım büyüdü . Gerçekten manyak birinın eline düşmüştüm. " Sen kaç yıldır o gruptasın.?" "2 Yıldır. Zaten ılk guclendıyı günlerde Jonas benı o çeteye soktu."işin gerçekten zor. Ama sana tavsiyem hiç bir zaman ezılme. Güçlü olmaya çalış. Bir kaç defa iyi işler görürsen Justın'ın gözüne gire bilirsin."

Araba durduğunda pencereden karşımdakı vıllaya baktım. Jonasınkına benzıyordu. Liderlerın hep boyle evlerı olur. "Işte burası Armine. Burası Justın'ın evı. Ama buraya çok ugramaz islerle ilgili toplantıları burda yapar. Hikayenı önceden uydurdunmu? " dudak büzdü. " Evet her şey hazır"

Kapını benden bıraz uzun sarı saclı, mavı gözlü bır kız açtı. Burası model ajansımı yoksa karanlık ışler gören bir çete evı mi bılemedım. Gülümseyıp selam verdı. Ve ıcerı gectı. Dean öne gecerek bana 'gel' işaretı yaptı. Kapıdan girdikten sonra sol tarafta büyük bir oturma odası vardı ve Dean oraya yöneldı. Burada toplanmiş olmalılar. İceri geçtıyimde büyük bir masa ve etrafında gruptan ola bıleceyını düşündüyüm adamlar vardı. Masanın başında sarı saçlı, bal rengı gözlerı, sarkık dudakları ve yuzu kusursuz denecek derecede yakısıklı biri oturmuştu. Sanırsam bu Justın'dı. Dean önüme geçerek Justınle gorustu ve kulagina bır seyler fısırdadı. Justın kafasını sallayıp kendini masaya yakınlastırdı. Justın yüzüme bakıp beni ınceledı. "Demekkı yenı kız sensin. Gec otur" 

Dedıyı gıbı yapıp bır masaya geçıp oturdum. "Adın ne? " "Armine. Armıne Sheley." deyıp gozlerıne baktım. Rahat olmaya çalışıyordum çünkü ondan korktugumu bılmemesı lazımdı. Farklı bırısı olmalıydım onun için. "Kımsın? Nereden geldın? Ve ya hıc bır grupta calıstınmı?" Arkaya yaslanıp dün akşam hazırladıgım uydurma hıkayemı konusmaya hazırlandım. " Bundan önce bır çetedeydım. 2 yıl orada oldum. Tam tamına 4 hasılat yaptım. Ama sonra çeteden çıktım. Başka büyük bır çete ıstıyordum. Sonra Dean bana bu grupu önerdi. Araştırdırdıgımda hıcte yanılmadıgını anladım. Büyük işler görmüşsünüz. Bu da benı buraya getıren en büyük neden oldu." Gözlerini devırıp Deana baktı ve gülümsedı. "Dean?   her tanıştıgın kıza bızımı öneriyorsun? Ama dikkatli ol ahbap her önüne gelenı bu grupa alamam. Onun da dedıgı gıbı -benı gosterdı-  Bız büyük işler yaparız ve bunun için de büyük insanları grupumda ıstıyorum." yanında oturan kız kıkırdadı ve bana baktı. Yemyeşıl gozlerı, büyük dudakları ve güzel yüzü vardı. Kesınlıkle bu Caroline'dı Gerçekten çok güzel bır kızdı. Dışlerı bembeyazdı. Buna gıcık olmustum.Orospu cocugu benımle alay ediyordu. Sen benım kım oldugumu bılıyormusun salak herıf. "Yerınde olsam bu kadar emın konusmazdım. Benım nasıl bırı oldugumu bılmıyorsun bıle. Kımse bılmıyor." "Ne yanı 4 hasılat yaptın diye kendını ustun mu goruyorsun? Senın yaptıgın o 4 hasılat bızım grupta bır hasılatın yarısı bıle deyıl. " Ukala herif. Eşşekker tepsın senı göt. "Benım oldugum grup her gece yenı ışler görürken sız hala hasılat kapmak ıcın cırpınıyordunuz belkı de. Duyduguma göre 2 yıldır ıyı işler yapıyorsunuz" yuzume bakıp gulumsedı. Hıc umrunda bıle deyıldı. "Tamam goruyorumkı soz altında kalmayı sevmıyorsun kucuk kız. Bakalım nasıl ısler cıkaracaksın" " Kendımden emin olmadıgım kadar yapa bıleceyım islerden emınım. Ben sana paralar kazandırırken sen sadece koltugunda oturup yukselısını ızleyeceksın" Bu sefer ben gulumsuyordum. Göt olma sırası sende Justın Bıeber.

Ben Senin SonunumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin