Ples

300 14 0
                                    



,,Tak co Steve?" drknul do Steva Bucky. Ten jen ještě víc znervóznil.

V té době nám bylo patnáct a už když jsme se se Stevem znali jen krátce tak se k nám přidal Bucky Barnes. Byl to takový ten typický rošťák, ovšem Steva měl nadevše rád byl jako jeho bratr a proto ho patřičně bránil před šikanou.
Ano občas si na Steva někdo dovolil.
...
Steve byl pořád menší než já. No jo no časy se zas tak nemění.
...
,,Tak ho nech Bucky." Zasmála jsem se Buckyho neustálím pokusům dokopat Steva k tomu, aby pozval svojí vysněnou holku na školní ples. Samozřejmě mi nechtěli říct o koho jde.
Prý jsem drbna a někomu bych to řekla.
Pche, já a drbna?

Bucky už asi týden naléhá na Steva, aby pozval tu holku na ples, který už je ovšem zítra.

Bucky má samozřejmě doprovod...

Jako vždy zbalil tu největší blbku z jejich třídy a s tou jde.
Jmenuje se Molly Lekastrová a její otec má značku oblečení Lekastr, která je momentálně v Americe nejprodávanější značkou.

To znamená, že je Molly velmi bohatá.

....

Už dnes večer je ples a já sedím u mě v pokoji se Stevem a přemýšlíme o pitomostech. ,,A co ty? S kým jdeš?" Zeptal se trochu nervózně Steve. ,,No jelikož jsem všechny tupce odmítla tak s nikým." Zasmála jsem se abych tak zamaskovala že mě mrzí že místo mě pozval Bucky Molly. ,,Steve ty jsi taky nikoho nepozval viď?" Zeptala jsem se pro ujištění. Jen záporně zakroutil hlavou. ,,Dole buď v sedm." Řekla jsem přísně a usmála jsem se. On se na mě zmateně podíval. ,,Půjdme spolu na ples ty trdlo, rozhodně tě nenechám sedět doma jako pecku a nechat si ujít ten večer. Je tam i Bucky tak tam musíš!" Rozkázala jsem mu a on s úsměvem přikývl. ,,Tak v sedm." Řekl naposled a s tím zmizel. Hned jak zmizel, začala jsem být docela bezradná. ,,Mami?" Zavolala jsem na mámu. ,,Nemáš šaty na pujčení?" Zasmála jsem se na ní a ona do 5 minut přinesla svoje plesové šaty co nosila když byla mladá.
Jaksi jsem na ples úplně kašlala a proto jsem si ani nekoupila šaty. To ovšem mamce z daleka nevadilo a půjčila mi ty svoje.

Musím uznat že byly překrásné

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Musím uznat že byly překrásné.
,,Mami ty jsou dokonalé." Nadchla jsem se před ní a ona se s pýchou zasmála. ,,Já vím zlato. V nich jsem šla na ples s tvým tatínkem." Zasmála se šťastně.
Máma s tátou se znali už od střední kde spolu chodili a nakonec spolu i skončili.
,,Moc děkuju." Objala jsem jí a ona mi objetí opětovala. ,,Ještě tě musím nalíčit!" Rozkázala mi a já poslušně čekala než mě nalíčí.
Nakonec mě nalíčila jen lehce (viz.média).

Přesně v sedm Steve zazvonil a mamka mu otevřela. Už už jsme chtěli jít, ale máma nás rychle zastavila. ,,Počkat! Ještě fotku!" Řekla nadšeně a vyndala fotoaparát. Zmáčkla tlačítko a z fotoaparátu vyjela černobílá fotka. Takhle to zopakovala asi čtyřikrát. ,,To už stačí mami." Zasmála jsem se a společně se Stevem jsme šli směr škola, protože to od domu nebylo daleko. ,,Moc ti to sluší." Řekl po chvíli ticha Steve. ,,Moc děkuju, tobě taky." Řekla jsem a mile jsem se usmála.

Přišli jsme na ples a všichni se na nás podívali.
Společně se Stevem jsme si sedli k jednomu ze stolů.
,,Tak co vy dva tady?" Vynořil se odněkud Bucky. ,,Zatancujte si!" Řekl jakmile k němu přišla Molly a táhla ho na parket. Podívala jsem se na Steva. ,,Zatancuješ si semnou?" Zeptala jsem se mile, protože vím, že Steve se ohledně těhlech věcí stydí.
,,J-jo." Řekl rychle a společně jsme došli na parket. Zrovna byl ploužák a tak jsem Stevovi ruce dala kolem mého pasu a svoje jsem mu dala na ramena. Steve se asi bál aby mi něšáhl na zadek a tak svoje ruce držel hodně vysoko. Nakonec jsem jeho ruce dala o trochu níž, zpátky na pas a dál jsem s ním tancovala. Po chvilce přišel Bucky, jestli si s ním taky nezatancuju. Steve si šel sednout a Bucky mě odtáhl na parket. ,,Tak co s kým tady jseš?" Zeptal se asi aby nějak rozproudil konverzaci. ,,Se Stevem." Usmála jsem se a on taky. Po asi dvou písničkách mi přišlo že je Steve pořád sám. ,,Hele Bucky já jdu za Stevem." Objasnila jsem mile a hned jsem viděla jak se sem řítí rychlostí blesku Molly aby si s Buckym zatancovala. Bucky vypadal trochu sklesle, ale to už tancoval s Molly.
,,Dáme ještě jeden tanec?" Zeptala jsem se Steva s nadějí v očích. On kývl a začali jsme tancovat. ,,Moc děkuju Jane." Řekl s úsměvem Steve. ,,Za co?" Zeptala jsem se a jeho ruce si dala zase níž. ,,Za to že jsi šla se mnou no a že se mnou tancuješ." Usmál se Steve. ,,Prosím tě Steve pro tebe bych udělala cokoliv vždyť jsme nejlepší kamarádi ne?" Zeptala jsem se šťastně. On nejdřív trochu posmutněl a pak se ihned rozzářil jako sluníčko. ,,Jo jo to jsme....."

Protect my love (captain america ff)COMPLETED sequel comingKde žijí příběhy. Začni objevovat