פרק 24

908 77 0
                                    

פרק 24:

היא התעוררה שטופת זיעה קרה. ״זה היה רק חלום״ היא לחשה. ״על איזה חלום את מדברת?״ היא קפצה כששמעה את קולו של ג׳ון. ״ היי, בוקר טוב״ הוא אמר. ״בוקר טוב גם לך״ היא אמרה. ״יקח לי קצת זמן עד שאני אוכל לשתף אותך בחלום״ היא אמרה והביטה בו במבט מתנצל. ״אוקי, זה בסדר, תמיד תוכלי לשתף אותי אם תרצי, אני לא אכריח אותך״. ״כמה זמן ישנתי״ הנא שינתה נושא. ״יומיים״ הוא ענה מיד. ״ואיפה ג׳וזי?״ ״אני פה״ היא שמעה את קולה של ג׳וזי לידה והתרוממה. ״היי״. ״היי, את בסדר סטייסי? כבר התחלתי לדאוג לך״ שאלה אותה ג׳וזי. ״כן, אני בסדר. איך הרגל שלך?״ היא שאלה את ג׳וזי. ״אה, היא בסדר״ היא הראתה לסטייסי את רגלה, שהיתה עטופה בתחבושת עבה. ״רק נקע קטן ושבר, לא משהו מיוחד״ היא צחקה ועד מהרה הצחוק הדביק את שלושתם. כשנרגעו שאלה סטייסי את ג׳ון ״מה היה ברובה ההוא?״ ״אה... אני לא בטוח שתביני״ ״אני בטוחה שכן״ היא אמרה לו וצחקה כשנזכרה שאלה בדיוק המילים שהוא אמר לה ביום שבו הוא חיכה לה מחוץ לבית הספר עד תשע בערב. היא אמרה את זה וכולם התגלגלו מצחוק. ״טוב... נראה לי שאני יכולה לשתף אתכם בחלום שלי״ אמרה סטייסי. ״הוא מפחיד?״ שאלה ג׳וזי והחביאה את ראשה בכרית. ״קצת״ היא צחקה כשראתה את חברתה. ״טוב״ השתכנעה ג׳וזי והוציאה את ראשה מהכרית. סטייסי סיפרה להם את כל החלום, מהרגע שבו התעוררה עד לזאב, ותוך כדי סיפור היא שמה לב שהבעתו של ג׳ון נהית יותר ויותר קודרת.

המיועדת+ המאוהבתWhere stories live. Discover now