Bölüm 4 - Eğitim Merkezi

571 39 1
                                    

'' Ayaklarım koptu nerde bu eğitim merkezi ? Hem neden ışınlanmıyoruz ''

'' Yerini tam olarak bilmediğim bir yere nasıl ışınlanabilirim ?Zaten bulunması zor bir yerdir. ''

'' Bak ! '' dedim elimle doğuyu işaret ederek

'' Orada bir yer var "

'' Gel '' dedi.Ohh be yeri bulan benim liderlik taslayan o.Biraz yürüdükten sonra o yere vardık.Ama tam bir hayal kırıklığıydı.Yıkık dökük bir harebeydİ.Eski bir fabrikaya benziyordu.Demir büyük bir kapısı vardı ve demiri tozlanmış ve paslanmıştı.

'' İçeri girelim "

'' Ne ? Delirdin mi ? Burasının Eğitim merkezi olmadığı çok açık değil mi ? ''

'' Bu bir yanıltıcı büyü.Genellikle gerçeği saklamak için yapılır.Bir şeyi olduğundan farklı gösterir. ''

'' Yani bu yere gireceğiz ? ''

'' Evet '' deyip demir kapıyı açtı.Ve içeride bir ormanlık belirdi.Herkes birbiriyle savaşıyorlardı.Ama bir kız dikkatimi çekti.Evi patlattı (multimedyada ) ve hiç zarar almadı.Ne yani burada bunlar mı öğretiliyordu ? Peter da onu gördü.

" Vayy be çok sexy ''dedi.

bende hemen karnına dirseğimi geçirdim.Gerizekalı !

'' Heyy noluyo ya  ?''

'' Kızlar hakkında öyle konuşmamalısın ''

'' Tamam be tamam ayrıca ne ara güçlerine bu kadar çalıştın ?Karnım hala ağrıyor ''

Omuz silkmekle yetindim.Daha deminki kız yanımıza geldi.Güneş gözlüğünü çıkardı.

'' Selam ben Katt '' diyerek elini Peter'a uzattı.Bende elini sıkarak

'' Bende Sammy '' dedim.

'' Sevgilin biraz fazla kıskanç sanırım. ''

Peter bir şey diyecekken sözünü kestim.

'' Sevgilisi değilim. ''

'' Her neyse siz ne için geldiniz ? ''

'' Eğitim için ''

'' O zaman üst kata çıkacaksınız ve müdürle görüşeceksiniz. ''

'' Teşekkürler biz gidelim o zaman .''

deyip Peter'ı çekiştirdim.

'' Ormanlık bir alanın yukarı katı nasıl olabilir ki ? ''dedim

'' Şu ağaca gir '' dedi içine girerek.Bende girdim. Ağaç bir asansördü.İkinmci kata bastı.Asansör durdu.İndik.burası birinci kattan farklıydı.Salonun tam ortasında bir şelalesi vardı.Ve sınıflara çıkan yolları vardı.İki tane merdiveni vardı ve üst katta da iki tane oda vardı.Merdivenlerden yukarı çıktık.Ve Müdür Arthur yazan odaya girdik.

'' Peter Dick ve Samantha Daron ''

dedi içeri girer girmez 50li yaşlarında bir adam.

'' Demek Kehanet gerçekleşmeye başlamış.'' diye devam ettirdi

'' Ne kehaneti ? '' dedim.

'' Hakkındaki kehaneti bilmiyor musun ?Ona neden söylemedin Peter ? Bilmeye hakkı var. "

'' Biz sadece kayıt olmaya geldik.Fal baktırmaya değil ! '' dedi Peter sesindeki kızgınlığı saklamaya çalışarak.

'' Pekala B2 sınıfındasınız gidebilirsiniz.Samantha sen Kattharina'yla kacaksın.Peter sende Cameron'la kalacaksın.Şimdi çıkabilirsiniz.''

Çıktığımızda dışarıda tanışdığımız kız  ( katt ) ve kahverengi saçlar ve kahverengimsi gözlere sahip bir çocuk bize bakıyorlardı.

'' Kattharina sen misin ? ''

dedim korktuğum soruyu sorarak.

'' Evet tam adım Kattharina.Yeni oda arkadaşın "

Bu bölümü biraz aceleyle yazdım.Nasıl oldu bilmiyorum.Umarım beğenirsiniz.Ayrıca ortaya yeni bir kehanet gizemi attım.Kehaneti iki üç bölüme kadar açıklamayı düşünmüyorum.Ayrıca romantiklik katıyım biraz ?

Koruyucu (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin