Doğal Halim :\

22 0 1
                                    

Sabah sabah yine mükemmel (!) bir alarm sesiyle uyandım. Ya bi faktır şurdan. diyip komidinin üstündeki telefonumdan alamı kapattım.

Hemen paldır küldür lavaboya girdim. Aynaya bakınca aynaya en uzak kenara koştum. Oha lan o aynadaki ben olamam ya!Tipe gel. Off! Yalnız Bülent Ersoy bile bu halimden bin kat Adriana Lima ya :(((

Hemen aynaya yaklaştım ve aynaya bakmadan yüzümü yıkadım. Şimdi kesin daha güzelim ehehehee :Ddd

Aynaya bkınca aklıma bugünün tatil olduğu ve okulun bizi Antalya'ya götüreceği aklıma geldi. Hemen piç smile yapıp odama koştum.

Odaya girmemle telefon çaldı. Kim arıyor diye bakınca telefonda Damla yazısını görünce açtım. ve hoparlör e aldım.

"He gülüm?"

"Hazırlandın kamki?"

"Hee hazırlanmadım daha bavulları dün hazırlamıştım da bir kol çantası alcam. Birde giyincem o kadar."

"Gelelim mi almaya?

"Gel baby de kimle gelceniz?"

"İşte burda Bade, Selim, Can Kuzey var. Bak konuşsunlar." mal yaaa!

"Hadi geliyoz biz bekle sen." diyen Bade'ydi.

"Kankaa biz geliyoz hazırlan sen hemen!" bu da Selim'di.

"Anca giyiniyorsun zaten çabuk ol!" bu da Kuzey'di. Öküz ya tescilli hemde

"Hepinizin aq lan! Hazırlan diyonuz konuşturuyonuz!"

"Kapa kapa!" Can seslenince telfoin kapandı.

Bende bu malların yuzünden giyemediğim beyaz kot şortumu ve Mor üstüne Smile yazan t-shortümü giydim. Ve saçlarımı topuz yaptım. Siyah Kemik güneş gözlüğümü takıp Beyaz çabtamı aldım. Siyah vanslarımı da giydimve bavullarımı da alıp Cenk'e seslendim.

"Kuzeen!"

"Ne var Helin!" benim kuzenim çok kibar (!) olduğu için çok datluuuu cevbap verir!

"Ben Antalya'ya gidiyom. Okulk götüruyo. Bade'lerle gitcem. Zaten gelcekler şimdi. Ortalığı fazla dağıtma taam mı?"

"Hee hiç daatmam!" diye seslendi. Kesin bu raad raad takılcak. Ama şuandan zerre götümde değil.Zaten hiç bir şey götümde değil. Sonuçta bizim sülale raad. Neyse ya.

Mal gibi korna sesini duyunca aşağıya indim. Ayy Kankiştolarım yaaa nasıl da beni düsünürler. Alla alla ben düsünülmicek kız mıyım? Faktıer edip yanlarına gideyim.

Hemen koşup Bade'ye sarıldım. Ve hemen ayrıldım. Samimiyette fazla ileri gideni fakarım! Şaka lan şaka. Çok sıc ak be olum. Daralırım ben.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Doğal Halim :\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin