Další den ❤

189 8 4
                                    

Ráno jsem se probudila v 8 hodin Majda ještě spala tak jsem si šla umýt hlavu.
Svoje dlouhé vlasy jsem si hodila do drdolu a udělala ranní hygienu pote jsem si vlasy vysušila a vyžehlila.
Nanesla jsem si lehký make-up a řasenku a šla do pokoje.
Když jsem přišla do pokoje tak už byla Majda vzhůru.

Já: dobré ráno
Majda: dobré
Já: jak jsi se vyspala
Majda: dobře a ty?
Já: taky
Majda: tak to je dobře a usmala se

Byla jsem ještě v pyžamu takže jsem se převlekla do džín s dirama a trička ktere bylo černé a vzala jsem si bílé yzzy.
Když už jsme byly s Majdou hotovy tak jsme se šli nasnidat do restaurace v hotelu. Mamka už byla na snídani takže jsme šli samy.
Vylezly jsme na chodbu a pomalu šli do restaurace. Úplně jsem se zapomněla podívat na telefon.
Mela jsem tam 5 zpráv od Marcuse
,,Dobré ráno,,
,,jak si se vyspinkala,,
,,už se těšim na dnešek,,
,,až budeš vzhůru odepiš,,
,,nezapomen prosím na mě,,

Když jsme byly v restauraci tak jsem uviděla z dálky dva blondaky. Pomalu jsme se k nim ze zadu přiblížili a objaly.

Z pohledu Kluků:
Rano jsme byli na snídani v restauraci. Když jsme tam staly a vibíraly si jídlo tak nás někdo ze zadu objal...

Kluci se hned otočili a pevně nás taky objaly. Takže to vypadá ze budeme mít společnou snídani řekla jsem a zasmala se.
Když jsme byly u stolu tak já seděla vedle Marcuse a Majda vedle Tinuse.

Po snídani:
Každý jsme šli do svých pokojů.
Když jsem byla už na pokoji tak mi přišla od někoho zprava no ovšem od koho jiného než od Marcuse máme se domluvit na dnešek.
Nechapu ze jsme se nedomluvili na snídani ale nevadí.

Marcus: Ahoj❤
Já: Ahoj❤
Marcus: platí to teda dneska?
Já: ano platí
Marcus: už se nemůžu dočkat
Já: já taky ne❤
Marcus: zvu te na oběd❤ ve 12:00 te vizvednu
Já: dobře
Marcus: tak zatím ahoj❤
Já: ahoj❤

A sakra mám na to je 3 hodiny abych se připravila.

Z pohledu Majdy:
Rano jsme měly společnou snídani s klukama.
Když jsme pak přišli na pokoj tak si Verca s někým psala asi s Marcusem.
To já si psala s Tinusem a domlouvala se s nim co budeme dneska dělat. Protože mi Tinus psal že Marcus jde s Verčou na oběd.

Z pohledu Verči:
Šla jsem do koupelny si vyžehlit znova vlasy protože se mi zkroutili. Upravila jsem si ještě make-up a šla zpět do pokoje.
Mám ještě 2 hodiny. Ptala jsem se Majdy co bude dneska dělat ona mi řekla ze ještě neví ze asi půjdou s Tinusem na oběd. Já ji řekla ze jdeme z Marcusem taky a ona ze ví já se ji zeptala odkud a ona ze Tinus ji to psal ze při o me Marcus furt mluví jak se mu líbim a ze me ma rad atd..
Já jen koukala s otevřenou pusou do O.
Jako fakt tohle o me říká usmala jsem se.

Po 2 hodinách:
Někdo nám zaklepal na dveře tak jsem rychle běžela otevřít byl to Marcus jen jsem mu řekla at počká ze si vezmu věci a můžeme jít. Když jsem vše mela tak jsem se vrátila ke dveřím rozroucila se s mankou a řekla ji ze jdu na oběd ona ze v pohodě ale ze večer jedeme domu tak at jsem včas zpátky a já se jen smutné podívala a kývla.
Visla jsem ze dveří se smutným pohledem objala jsem Marcuse a nemínila jsem ho pustit on se me zeptal co se mi stalo a já mu reka ze dneska jedeme už domu a on v žádným případě nepojedes beze mě a já se na něj podívala a usmala.
Po obědě jsme šli k němu do pokoje Tinus byl s Majdou a jeho rodiče a segra maji jinej pokoj.

Když jsme byly u něj tak jsem si sedla na gauč a on šel do koupelny.
Mezitim co byl v koupelně tak já jsem projizdela instagram.
Chtěla jsem natočit bumerang na instastory ale když jsem to znackla tak se tam objevil i Marcus nevěděla jsem jestli to mám zveřejnit ale nakonec jsem to zveřejnila a najednou mi začal cinkat mobil a začaly mi psát holky, fanynky atd.. Ale já to neresila.
Marcus si sedl vedle me na gauč zapl telku a rozhodl se že budeme koukat na 50 odstínů šedi já jen hodila ten svůj pohled jako no když myslis tak jo.
Při filmu si me přitáhl k sobě blíž a já mu položila hlavu na rameno ale všimla jsem si ze ho ten film moc nezajímá protože si me furt prohlížel a nekoukal vůbec na film.
Po chvíli jsem šla na záchod kterej mají v koupelně.
Když jsem si myla ruce tak me něčí ruce obmotaly ze zády byl to Marcus. Otočil si me a dívaly jsme si z oči do oči cítila jsem jak se naše rty začaly pomalu přibližovat a už to bylo ucítila jsem ty jeho sladké a hebke rty jazykem mi přejel po spodním rtu a tým zadal o vstum já mu ho povolila když už nám docházel dech tak jsme se odtahly.

Přesunuly jsme se do obyvaku a dokoukaly jsme film ale on to stejnak nevydržel a začal me zase líbat já jsem začala spolupracovat bylo to úžasný ale když jsem si vzpoměla na to že jedeme dneska domu tak mi ukapla slza Marcus si toho všiml odtáhl se a pevně mě objal a řekl neboj já tě nenecham odejit.
Já mu řekla dobře. A pevně ho objala. Když už se blížil večer tak mi volala mamka a řekla mi že pojedeme az zítra že potřebuje ještě něco zařídit a já ji řekla s radosti dobře.

Otočila jsem se na Marcuse a on se zeptal co se stalo a já mu řekla že jedeme domu až zítra. On byl šťastný a pevně mě objal.
Rozhodla jsem se že Marcus bude spát u nás a Majda u Tinuse tady protože mamka stejnak nebude na hotelu ale bude u známý napsala mi totiž SMS že tady ma spolužačku ze školy.

U mě na pokoji:
Řekla jsem Marcusovi že se jdu vykoupat a ze může jít pak po mě a on odkyvl a dal sledoval mou postavu když už jsem byla v koupelně tak jsem se svlekla a vlezla do sprchy a nechala na sebe padat kapky teple vody.
Když jsem byla osprchovana tak jsem si dala okolo sebe ručník a šla do pokoje přes obývák. Marcus se díval do mobilu ale najednou hodil pohled na mě já jen prošla do ložnice a oblékla si černé kratasky a volné tričko M&M. Když jsem se vrátila do obyvaku tak tam Marcus nebyl asi se šel už koupak. Ano šel se koupat protože jsem slyšela téct vodu. Když visel z koupelny tak mel jenom boxerky a triko nemohla jsem z něco pustit zrak. Sedl si ke mě a já zapla televizi po dvou hodinách co jsme se dívaly na televizi me Marcus začal zase líbat najednou me vzal do náručí a odnesl mě do ložnice tam me položil a stále mě libal. Pak si lehl na bok a přitáhl si me pevně k sobě. Byla jsem unavená ale Marcus usnul dřív než já.

Tak lidičky je tu nový díl.
Omlouvam se ze nevycházejí pravidelně ale nemám teď moc čas tak snad chapete.
Ale budu se snažit vydávat co nejčastěji.
❤❤❤❤

Sny se plní. Marcus & Martinus.Kde žijí příběhy. Začni objevovat