VI

69 5 1
                                    

Ehksiis selle küsimuse juurde tulles siis kui me olime telekat natuke aega vaatanud siis küsis Alex mult et kas ma tahaks temaga käima hakkata.TEMA KÜSIS MINULT KAS MINA TAHAN TEMAGA KÄIMA HAKKATA?!?!?! Muidugi olin alguses jahmunud kuna see mu unistus nagu mingi aasta juba aga ma olin alguses lihtsalt vait kuna ma ei suutnud midagi öelda. See lihtsalt rabas mu jalust. Kui lõpuks keele suhu tagasi sain siis ütlesin talle MUIDUGI jah. Oleksite te tema nägu siis näinud. Ta reaalselt kargas püsti ja hakkas mind kallistama ja musitama. Ma olin alguses veidi mures aga natukese aja pärast läks kõik korda.
Otsustasime ka siis kohe pildi ig-sse panna:

@scarleta

Tag: @alex

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tag: @alex.p.
@scarleta love U sfm @alex.p.

No comments

Hiljem me lihtsalt istusime.KÄEST KINNI. Ja vaatasime paberlinnu. See mu üks lemmikutest. Siis helistas mulle Yan et ta tahab minuga kokku saada ja ma ka kuulsin kuidas ta NUTTIS? Miks ta nuttis? Ma hakkasin kohe küsima talt mis juhtus aga ta lõpetas kõne nii ruttu ära et ta vist ei kuulnud seda ikkagi. Siis ma palusin Alexil mind ära viia ning kui ma Yani juurde jõudsin kukkus ta mulle kaela ja hakkas mingit hundi ja vampiiri paska ajama. Ma arvasin alguses et ta lihtsalt šokis aga siis kui ma nägin Yani pilku oli mulle selge et ta räägib tõtt.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ma tean et see osa jube lühike ja ma pole ka üsna kaua kirjutanud aga mul on tõesti koolis praegu kiired ajad niiet loodan et te pahased pole.

Love U

ELUMUUTUSWhere stories live. Discover now